seo وبسايت فروشگاهي
كمپاني ساخت سايت سارگون چهطور وب سايت شمارا با صرفه ميكند. سئو در مشهد راستش را بخواهيد ما يه خرده از تجربه ي تجاري خويش در به كار گيري ميكنيم كارشناسان ما سالانه در كنفرانس هاي فروش و فروش اينترنتي كمپاني مي نمايند. ما از تجربه ي اساتيد دانش گاه در موضوع رئيس همواره فايده مي گيريم و اينك پس از بيشتر از دهه كار ماهر ما صرفا توصيه هاي بينظير به شما خوا هيم اعطا كرد همين و بس . البته اين يعني چه ، يكياز مشتريان غالب ما يك دكان اينترنتي فروش گياه دارااست. برخلاف اكثر رقبا ما داعيه نميكنيم كه چه خواهيم كرد تارنما اين مشتري هنوز هم در درجه يك جستجوي فروش گياه در گوگل وجود ندارد اما ما راهكار هاي حقيقي تجارت را به وي سفارش داديم و وي هم به تجربه ما اعتماد كرد در حال حاضر پس از دو سال از استارت عمل وي بيشتر از 80 درصد فروش خويش را از روش وب و وبسايت انجام مي دهد و مسير تكان برايش تماما پرنور ميباشد .وي بخوبي مي داند چهطور بايستي به پلكان هاي فراتر سعود نمايد درصورتيكه بخواهد ما گشوده هم براي سرعت بخشي به وي كمكش خوا هيم كرد اما وي ترجيح ميدهد فرزندش را خودش وسيع نمايد .ولي اين سياست گذاري ها چه ميباشند. كارشناسان ما در تجارت شما تحقيق خواهند كرد براي شما شعار خواهند يافت پروپوزال هاي عمل تهيه و تنظيم خواهند كرد و نقاط متمايز فعاليت شمارا گسترده خواهند كرد. شايد شما خويش نيز ندانيد كه ميتوان با داشتن محيطي آهسته خيس از ديگر دكان ها هم براي خويش امتياز رقابتي توليد فرمائيد. مشتريان شما اجباري به خريد ندارد اين شعار قادر است امتياز رقابتي شما باشد، هرچند كه مقداري هم غير حقيقي وواقعي باشد. البته همواره مي اقتدار از اين كلمه و واژه ها استفاده نمود. سيستم محتوا گذاري وبسايت هاي فروشگاهي در كمپاني ساخت سايت سارگون به وسيله گروه ماهر ساختوساز انجام مي پذيرد.البته چنانچه شما مي خواهيد خودتان از نوزادي اين نوباوه را پهناور نمائيد. چه؟راهكار معمولي ميباشد آستين هاي خويش را بالا ببريد. و مزيت هاي رقابتي خويش را يادداشت فرمائيد روي ورقه درحال حاضر براي هرمورد كلي مقاله از وب دانلود نمائيد. متون را حسابي دستكاري نماييد. انشاء آنانرا به لهجه خودتان تغيير و تحول دهيد. و كلي هم عكس و فيلم دانلود نمائيد. و فعاليت را در وبسايت خويش بار گذاري فرمائيد. اكنون محتواي خويش را در شبكههايعمومي تبليغ نمائيد.
اميد و روياي بيشتر كسب و عمل هاي آنلاين داشتن سئو در مشهد يك بلاگ داراي اسم و رسم و لبريز جمعيت ميباشد.اين براي مارك شما خوب و در غايت سبب ساز هجوم سيلي از مشتريان بالقوه ميگردد. با اين هم اكنون خيالبافي در امر آن شمارا به آن جا نمي رساند،مي بايست مبادرت كليدي انجام دهيد.برخلاف اعتقادوباور ظاهري اكثر عموم، هيچ راز و رازي براي ارتقا ترافيك يك تارنما نيست. اينراه صرفا به عمل مشقت بار و كوشش و كوشش مداوم در زمان يك زمان بلند مقطع و ادراك اصول بازاريابي همگاني متعلق ميباشد.در اينجا به ذكر 101راهنمايي براي ارتقاء ترافيك سايت پرداخته ايم. 1. تايپ كردن يك رمز فصل header ديده نواز.2. تايپ كردن مطالب خوب و عالي _انتخاب يك اسم براي وب لاگ تحت عنوان يك منبع مقالهها آموزنده،اثر گذار، خنده دار و الهام نصيب ميباشد.3. تايپ كردن پست هاي بلند_ توسعه محتواي وبسايت با لبريز كردن پست ها و توليد محتواي حقيقتا حماسي.4. ارسال پست كوتاه خيس _ پيروي از الگوي خبر ها با پست كوتاه البته شيرين.5. زود به زود بنويسيد_هر چه محتواي بيشتري ساختوساز فرمائيد بهتر ميباشد.6. طرحي با ثبات براي بلاگ داشته باشيد، دراينحالت خواننده هاي شما ميدانند كه چه وقتي بايستي انتظار يك متن تازه داشته باشند.7. ليستي از پست هاي بلاگ بنويسيد_آن ها ترافيك بيشتري از پست هاي ديگر ميگيرند.8. در باب خبرها اخير بنويسيد.9. دربارهي تيتر هاي پر بازديد twitter و google بنويسيد.10. پيگيري درخواست هاي هدفمند كه در رابطه چه چيزي كلام مي نمايند و نوشته ي علمي مي نويسند.11. از خوانندگان خويش بپرسيد كه دوست دارا هستند در زمينه ي چه موضوعي بنويسيد.12. تايپ كردن در زمينه ي يك مورد مشاجره برانگيز و آغاز يك مشاجره.13. از تكنيك پيوند طعمه به كارگيري فرماييد براي تايپ كردن متن هايي كه موجب ترقي اشتراك گذاري عظيم ميشوند.14. به تجزيه و آناليز خويش براي كشف كردن محتواي دوست داستني خيس و ايجاد محتوا هايي مانند آن بپردازيد.15. راي زني با اشخاصي كه در صنعت شما ميباشند.16. يك ليست از مشهور ترين و شايسته ترين وب لاگ ها تهيه و تنظيم نماييد و متني را براي چاپلوسي برايشان بنويسيد بزاريد آنان متوجه شوند كه در ليست شما بوده اند،با اين فعاليت مسير طولاني اي را جلو افتاده ايد. ارتقا ترافيك با multimedia :17. به كارگيري از عكس ها و گرافيك ديده نواز براي جلب دقت به پست هاي تارنما يا اين كه وب لاگ.18. تصاوير گرافيكي pinterest ساخت و ساز فرمائيد و در بالاي آن در متني عموم را به pin كردن پست خويش تشويق فرماييد.19. ساختوساز يك infographic ديدني و به اشتراك گذاشتن آن با هر هر كس ميشناسيد.20. از وبسايت هاي پر اسم و رسم video در بلاگ يا اين كه وب سايت خويش upload نمائيد و مطمئن گرديد كهاين ويديو و لينك و پيوند در وب سايت شما توضيحات داشته باشد.21. ساخت و ساز يك podcast و توزيع آن در موبايل هاي يار و همدم.22. برخي از مطالب خويش را به طور يك ارائه تهيه و تنظيم نماييد و آن را در تارنما هاي مشهور و داراي ارتباط به اشتراك بگذاريد.23. صاحب خانه يك كنفرانس گرديد و يا اين كه در يك كنفرانس و دورهمي بزرگان كسب و فعاليت كمپاني فرمائيد.24. ورژن هاي ويدئويي از كنفرانس ها و جلسه خويش تنظيم فرمائيد و تحت عنوان محتوا در وب لاگ خويش قرار دهيد. اجتماعي گرديد ! :25. در شبكه هاي مردمي ورقه اي براي خويش تنظيم نمائيد.با استعمال از اين صفحه هاي با خوانندگان خويش رابطه برقرار نماييد و راجعبه مقاله ها نو خويش آگهي فرماييد.26. نهايي پست هاي خويش را در شبكه هاي عمومي منتشر نمائيد.27. بعداز منتشر كردن آخري پست هاي خويش لينك و پيوند آن را در كاغذ ي Google+ خويش منتشر فرماييد.28. از اپليكيشن طرح ريزي رسانه هاي اجتماعي مانند Buffer ميتوانيد در پست گذاشتن اتومات مطالب خويش در شايسته ترين برهه زماني روز استعمال نمائيد.29. به پست هاي كهن خويش به طور عصر اي از اكانت فعاليت بري خويش لينك و پيوند فرمائيد.30. افزودن pinning بر پايه ي همياري و به اشتراك گذاشتن آن براي مخاطبان و وب لاگ هاي ديگر.31. به صورت منظم تصاوير وب سايت هاي ديگر را pin فرماييد.بعداز مدتي متوجه خواهيد شد كه آنان شمارا pin مي نمايند و مخاطبان شما زياد ميشود.دقت داشته باشيد كه نشاني بلاگ خويش را در خصوصيات قرار داده باشيد.32. يك وب لاگ تنظيم نماييد و در آن درباره ي پاياني و جديدترين نياز هاي روز عموم كلام نماييد.33. در Instagram كاغذ اي ساختوساز فرماييد و مخاطبان خويش را از آخري پست هاي خويش باخبر سازيد.34. در بلاگ هاي ديگر با روشنفكري جواب دهيد.35. به بلاگ نويسان خوب و قادر لينك و پيوند فرماييد.36. پست هاي موءثر خويش براي مخاطبان را در صفحه ها اجتماعي خويش لينك و پيوند فرماييد.37. از روش وب لاگ يا اين كه رسانه هاي اجتماعي خويش با بلاگ نويسان ديگر ارتباط برقرار نماييد . ارتباط ها :38. كليه دنباله رو هاي وب لاگ هاي ديگر را براي نفوذ بيشتر follow فرمائيد.39. دكمه ي اشتراك گذاري را در كليه پست هاي خويش قرار دهيد.40. پيوند جابه جايي با وبسايت هاي ديگر را در دكمه slidebar قرار دهيد.41. به كار گيري از لغت ها نقل عهد و پيمان در محتواي خويش و قابليت به اشتراك گذاشتن آنها در رسانه هاي اجتماعي.42. با قرار دادن يك سوال در انتها مطالب خويش ،يوزرها را به تعامل و حيث دادن تشويق نماييد.43. به مجموع پست هاي خويش لينك و پيوند فرماييد.44. اشخاص متعددي را در شبكه هاي عمومي follow فرماييد بعداز مدتي شاهد اين ميباشيد كه درصد متعددي از آنها شمارا follow ميكنند.45. به نظرها خوانندگان خويش جواب دهيد و نشاني اينترنتي بزنيد تا به آنان نشان دهيد كه برايتان اساسي ميباشند.46. در دولت ها وبلاگنويسان عضو گرديد و يكديگر را به اشتراك گذاشتن علم و داده ها رواج نمائيد.47. در linkedin يك profile براي بلاگ خويش تهيه و تنظيم فرمائيد.و به امداد تيم ها و گفت و گو در امر كاري ،خويش را معرفي نماييد.48. شايسته ترين پست هاي خويش را در شبكه هاي عمومي تثبيت نماييد.49. افزودن لينك و پيوند هاي بلاگ هاي آيتم عشق خويش مي تواند آنها را متوجه سازد كه در شرايطي كه به شما لينك و پيوند نمايند ممكن ميباشد به نفعشان باشد.50. از دوستان بلاگ نويس خويش بخواهيد كه به شما لينك و پيوند نمايند.51. با ديگر وبلاگنويسان براي ساختوساز و به اشتراك گذاري محتوا همياري نمائيد.پست تحت عنوان مهمان در وب لاگ ها وايجاد لينك و پيوند:52. تحت عنوان مهمان در وب لاگ هاي ديگر عضو گرديد و پست بگذاريد_سعي نماييد در هر هفته يك وب لاگ تازه را براي پست گذاشتن تعيين نماييد.53. در هر خصوصيات لينكي به وب لاگ فردي خويش داشته باشيد.54. يك بلاگ بدونپول مرتبط با داده ها و نيازهاي خويش بسازيد.55. از مهمانان درخواست فرماييد كه پست بگذارند_با پيوند هاي آنها ترافيك وبسايت بالا خواهد رفت.56. فهرست وب لاگ خويش را در دايركتوري وب لاگ بدون پول قرار دهيد.57. با وب لاگ هاي ديگر گفتگو نمائيد.58. در كارنوال وب لاگ ها و احزاب آنان كمپاني نماييد.59. در امضاي نشاني اينترنتي خويش نشاني وب لاگ را قرار دهيد.60. داده ها موثر در انجمن مرتبط با خويش ارسال نماييد ،امضاي شما بايستي دربرگيرنده URL بلاگ شما باشد.61. ارسال مقالهها اثر گذار درسايت هاي مربوطه ياروهمدم با لينك و پيوند به بلاگ خويش.62. مقاله ها خويش را به دايركتوري هاي نوشتهي علمي ارسال فرماييد .در شرايطي كه نوشتهي علمي ي شمارا در وبلاگي ديگر منتشر نمايند شما از يك پيوند بيشتر برخوردار ميشويد.63. يك نوشته براي تشكيل اتحاديه ي يك گفتمان مطبوعاتي تهيه و تنظيم نماييد و به اشتراك بگذاريد.64. از يك ابزار بازرسي لينك و پيوند به كار گيري نمائيد تا جاهايي كه رقباي خويش در درحال حاضر پيوند گذاشتن و لينك و پيوند به چنگ آوردن ميباشند را پيدا نماييد.65. بلاگ خويش را به وب سايت ها و بلاگ هاي مشهور معرفي فرماييد.66. براي بلاگ خويش در تارنما هاي پر اسم و رسم تبليغ فرمائيد.
درين نوشتهي علمي 5 را ارتقاء بازديد از گوگل به شما توصيه مي شود سئو در مشهد تا با به كارگيري از اين 5 رويه، بازديد از گوگل را ارتقا دهيد و در حاصل سرچ موتور جستجوي گوگل جايگا قابل قبولي داشته باشيد.اگر صاحب و مالك يك تارنما ميباشيد و كسب و عمل و سرويس ها خويش را از روش تارنما خويش به يوزرها انينترنت معرفي ميكنيد مي بايست براي شما اساسي باشد كه چه تعداد از يوزرها اينترنت و وب شمارا بيابند و سمت شما بيايند.
رويكرد هاي ارتقاء بازديد از موتور جستجوي گوگل :ساخت وب سايت ماهر به وسيله كمپاني طراحي وب ماهرپيش از پباده سازي سايتتون بايستي تحقيق و تحليل فرمائيد تا بدانيد چه اينترنت سايتي با چه خدماتي مي تونه كسب و فعاليت اينترنتي شمارا رونق بده، بعداز برسي و تحقيق هاي به كار اومده ميتوانيد با تعيين شايسته ترين مجموعه و كمپاني طراحي وب سايت ايده و منظور هاي خويش را به شايسته ترين صورت اجرايي فرماييد.
براي تعيين گروه ساخت سايت گزينه نظرتون مي تونين ديرين و مثال شغل هاي ساخت سايت اون كمپاني رو گزينه تحليل قرار بهاين تا شايسته ترين گزينش رو داشته باشين چراكه يك سايت كار كشته رده بهتري پيش موتورهاي چستجو نظير گوگل داره و اينجوري مي تونيد از روش گوگل ارتقاء بازديد داشته باشيد.
تارنما خويش را در سرچ كنسول گوگل تثبيت فرماييدبعداز پباده سازي و آپلود سايتتون اولين قدمي كه لازمه بردارين اينه كه وب سايت خودتون رو به گوگل معرفي نماييد و ارتقا بازيد از گوگل داشته باشيد. براي اين عمل بايستي از نصيب سرچ كنسول گوگل وبسايت خودتون رو تثبيت نماييد. درصورتيكه نميدونيد چطور اين عمل رو انجام بهاين به پيوند پايين مراجعه نماييد :
تثبيت تارنما در گوگل | چهطور از گوگل وبمستر به كارگيري كنيم؟
تثبيت نقشه تارنما در سرچ كنسولبراي اينكه ربات ها و خزنده هاي گوگل بتونن صفحه ها و نشاني ها و مسيرهاي وبسايت شما رو محاسبه نمايند نياز به نقشه و نشاني دهي داراهستند كه شما با تثبيت تارنما خودتون توي سرچ كنسول اين مسير ها رو به گوگل مي آئين و گوگل ديگه عمل خودش رو بلده.نقشه تارنما براي ارتقا بازديد از گوگل خيلي مهمه.خب بهتره در زمينهي بهينه سازي و سئو وب سايت بشتر بدونيد چراكه بهينه سازي راهي ميباشد كه سبب ميشه از گوگل و موتورهاي كاوش بازديد بيشتري براي شما بياد :
seo و سئو اينترنت سايتمحتواي اسكن ممنوع
در صورتيكه ساخت محتواي منحصر نداشته باشيد و مقاله اسكن رو سايتتون بزاريد گوگل سريع اين رو ميفهمه و وب سايت شما رو يك تارنما نسخه برداري و بي بها ميدونه.برا ارتقا بازديد از گوگل بايستي محتواي مخصوص ساخت و ساز نمائيد.
شرايط مكاني و جغرافيايي خويش را به گوگل اعلام نماييديكي از ديگه از خط مش هاي افزاش بازديد از گوگل اينه كه به گوگل بگيد كه از كجاي دنيا ميباشيد و گويش شما چه است. با اين فعاليت امداد متعددي به مقام خويش در نتاج سرچ گوگل كرديد.
بهينه سازي و سئو وب سايت وردپرسي با بهينه سازي تارنما عادي يكي از ميباشد سئو در مشهد و شما بايد كل كار هايي كه براي سئو تارنما پباده سازي گرديده خويش انجام مي دهيد براي تارنما وردپرسي خويش نز انجام دهيد.درحال حاضر دراين نوشتهيعلمي كارايي داريم به طور تكنيكي به شما يادگرفتن دهيم چطور ميتوانيد وب سايت وردپرسي خويش را seo و بهنيه سازي فرمائيد:
فراگيري seo و seo وبسايت وردپرسيبه مراد seo وب سايت وردپرس نخست بايستي بدانيد كه سئوي تارنما وردپرسي يعني چه؟بهينه سازي وبسايت وردپرس يعني كل عمل ها و اقداماتي كه مي بايست انجام دهيم تا تارنما وردپرسي ما در نتيجه ها موتورهاي كاوش منزلت بالاتري بگبرند و بيشتر چشم شوند. بهاين اقدامات بهينه سازي و seo وب سايت ميگويند.
اقداماتي كه براي بهينه سازي تارنما وردپرسي مي بايست انجام دهد:هاست تارنما وردپرساولين فعاليت و قدمي كه به مراد seo و seo وبسايت وردپرسي بايستي برداريد اينه كه از يك كمپاني داراي اعتبار هاست خريداري نماييد و يك ميباشد كيفيت بالا داشته باشيد.
قالب وبسايت وردپرسقالب وردپرسي كه براي ساخت وب سايت وردپرسي خويش تعيين ميكنيد يك قالب ماهر و بدون نقص باشد.
نقشه تارنما وردپرسيداشتن نقشه وب سايت در seo و seo تارنما بسيار اساسي ميباشد و شما بايستي براي سايتتان نقشه تارنما و يا اين كه XML sitemap داشته باشيد.
معرفي وب سايت به گوگلشما پس از پباده سازي سايتتان بايد تارنما خويش را در گوگل و سرچ كنسول Google Search Console تثبيت نمائيد.
محتواي بهينه سازي گرديدهبراي درج محتوا در وب سايت وردپرسي خويش مقاله و تيتر را بهينه سازي فرماييد و از كلمه ها كانوني و برچسب هاي داراي اعتبار و پر طرفدار را به عمل ببريد.
به عمل بردن تصاوير باصرفه در وبسايت وردپرسيبراي مطالب وب سايت خويش از تصاوير كيفيت خوب معدود وسعت به كار گيري نماييد تا سرعت وبسايت شمارا پاين نياورد و سبب كاهش بازديد وبسايت شما نشود.و...
رعايت اين نكات براي تارنما وردپرسي شما الزامي ميباشد:هنگامي شما يك سات وردپرسي پباده سازي نموده ايد بايستي مطمئن باشيد كه وبسايت شما بوسيله موتورهاي كاوش ايندكس ميشود و براي اين كه از اين مورد اطمينان نتيجه ها فرماييد به بخش پيشخوان تارنما خويش بريد و در قسمت تنظيمات_خواندن برويد و از اين بخش مطمئن گرديد كه تيك اكران به موتورهاي كاوش فعال نباشد به اين دليلكه با فعال كردن اين آيتم از موتورهاي كاوش درخواست ميكنيد كه از تارنما شما ايندكس نگيرند و اين مورد هنگامي به فعاليت ميآيد كه وبسايت ما فراهم رونماي و معرفي به يوزرها نباشد.
داشتن نشاني هاي بهينه سازي با گزينش لينك و پيوند يكتاي مطلوببراي گزينش لينك و پيوند يكتاي مطلوب به قسمت پيشخوان وب سايت وردپرسي خويش برويد و روي مورد پيكربندي كليك كرده و مورد لينك هاي يكتا را گزينش نمائيد.درين نصيب همچون تصويري كه براي شما قرار داديم شما ميتوانيد براي ساختار دلخواه postname را تعيين فرمائيد كه در سئوي لينك يكتاي وب سايت شما تاثير دارااست.
RankBrain در تاريخ نامعلوم (تاييد گرديده)
در سال 2015 گوگل اخباري از اين مورد منتشر كرد سئو در مشهد كه “يادگيري ماشين” ماه ها ميباشد كه بخشي از الگوريتم هاي اين موتور كاوش بوده و حتي به سومين فاكتور سكو بندي تبديل گرديده. تاريخ ظريف تكثير الگوريتم رنك برين معلوم وجود ندارد و افرادي آن را به اوايل فصل بهار سال 2015 مجاورت مي دانند. اين بروزرساني يك انقلاب نو در نتيجه ها كاوش گوگل ساخت كرده و امروز هم سكو خيلي از تارنما ها با دقت به الگوريتم رنك برين در گوگل انتخاب مي گردد.
Mobilegeddon در آوريل ۲۰۱۵ (تأييد گرديده)
گوشي گدون يا اين كه آخرالزمان موبايلي اسمي بود كه سئوكارها روي اين الگوريتم گذارده بودند. اصولا گوگل پيش از تكثير اين الگوريتم به شكلي معدود خبر از اين بخشيد كه قرار ميباشد در آينده الگوريتمي براي ارتقا اعتبار وب سايت هاي گوشي فرندلي (مطلوب اكران در گوشي) منتشر خواهد شد. همين مورد سبب ساز هراس سئوكارها و انتساب اين نام به الگوريتم آپ تو ديت موبايلي شد. البته جذاب اينجاست كه بعداز تكثير، تغييرات ساختوساز گرديده خيلي كمتر از چيزي بود كه وبمستران انتظار داشتند. تحت عنوان مثال مي توانيد اين نوشتهعلمي در وبسايت moz را مطالعه فرماييد تا به خير متوجه تصورات وبمستران از تلفن همراه گدون بشويد.
Pirate 2.0 در اكتبر ۲۰۱۴ (تاييد گرديده)
pirate يا اين كه سارق دريايي يك كدام از الگوريتم هاي اصلي نبرد با محتواي اسكن گرديده در سطح اينترنت ميباشد. حدود 2 سال قبلي گوگل يك بروزرساني به اسم pirate/dmca منتشر كرده بود تا به ياري آن بتواند محتواهاي اسكن و دزدي گرديده در سطح اينترنت را شناسايي نمايد. به روز سال 2014 اين الگوريتم را حاذق خيس از پيشين كرد.
SSL در آگوست ۲۰۱۴ (تأييدشده)
اين آغازي بود براي ارتقا اهميت تارنما هاي sslدار نسبت به وب سايت هايي كه https آن ها فعال نشده! گوگل به صورت بي واسطه اعلام كرد كه از اين به آنگاه به سايت هاي ssl دار اهميت و اعتبار بيشتري مي دهد. همچنين خاطرنشان كرد اين تفاوت در اولِ فعاليت اندك ميباشد ولي در شكل اخذ برخورد مثبت، واحد سنجش آن را ارتقاء مي دهيم.
Pigeon در دسامبر سال ۲۰۱۴ (تأييد گرديده)
الگوريتم pigeon يا اين كه به عبارتي كبوتر، تغييرات به شدت مهمي را در حاصل جستجوي محلي به وجود آورد. عملا ميتوانم بيانكنم كهاين بروزرساني يك انقلاب در بهينه سازي محلي گوگل اكانت ميگردد. خويش گوگل راجعبه اين بروزرساني خاطرنشان كرد: كبوتر ميتواند رابطه بهتري در بين الگوريتم هاي مهم ما و الگوريتم هاي سرچ محلي ساخت و ساز نمايد.
Hummingbird در ۲۰ آگوست سال ۲۰۱۳ (تأييد گرديده)
الگوريتم hummingbird در سال 2013 به وسيله گوگل معرفي شد. اين بروزرساني هم مثل بروزرساني كافئين به مكان تارنما ها، تمركز خودش را روي بهبود كاوش يوزرها و تجربه كاربري آن ها در گوگل گذاشت.
گراف علم در مِي سال 2012 (تاييد گرديده)
احتمالا در طول كاوش برخي از عبارت ها، كادرهايي را در بخش راست يا اين كه چپ صفحه هاي حاصل چشم ايد كه در آن در رابطه مسئله متبوع شما اطلاعاتي ارائه گرديده. براي مثال در صورتيكه كلمه “سريال friends” را كاوش نمائيد، در فريم بيان شده اطلاعاتي دربارهي اين سريال، بازيگران، سال ايجاد و… به شما داده ميشود. اين به عبارتي گراف علم گوگل ميباشد كه در سال 2012 از آن رونمايي شد.
Penguin در آوريل سال ۲۰۱۲ (تأييد گرديده)
برخي از وبمستران براي اينكه بتوانند سايت خودشان را براي گوگل بهينه سازي نمايند، مبادرت به انجام عمل هايي مثل به كار گيري بيشتراز حد از كلمه و واژه كليدي و ديگر تكنيك هاي seo بيشتراز حد وب سايت ميكردند. بالاخره بعداز برهه زماني ها، گوگل الگوريتمي را معرفي كرد كه به امداد آن بتواند با وبسايت هاي بيشتراز اندازه با صرفه گرديده رويا رويي نمايد! اين الگوريتم در اولِ معرفي حدود 1/3 درصد از حاصل را (در اينترنت انگليسي) دستخوش تغييرات كرد. اسم آن در بالا Webspam Update بود كه بعد از آن با اسم پنگوئن شناخته شد.
Venice در فوريه سال ۲۰۱۲ (تأييد گرديده)
در يكي به روز هاي ماهانه، گوگل اسم Venice را به كار گيري كرده. طبق داده ها منابع، اين بروزرساني سبب ساز شد جستجوهاي محلي كابران، حاصل بهتري باشد.
Ads Above The Fold در ژانويه 2012 (تاييد گرديده)
اين يك الگوريتم جزئي و بي هويت از طرف گوگل بود. به امداد اين آپ تو ديت الگوريتم گوگل اعتبار تارنما هايي كه در بالاي برگه خودشان از تبليغات متعددي به كارگيري ميكنند را كاهش بخشيد. اسم دقيقي براي اين بروزرساني الگوريتم گوگل در لحاظ گرفته نشده ولي بعضا از سئوكارها نام top heavy را روي آن گذاشتند.
پربازديدترين هشتگ هاي فارسي اينستاگرام در 10 دسته بندي متعدد
در صورتيكه غرض از تبليغاتتان خريدن ليد يا اين كه سرنخهايي براي فروش باشد، مي بايست عملكرد فرمائيد تا روي با صرفهسازي لندينگ پيج تمركز داشته باشيد؛ سئو در مشهد شيتاي كه بازديدكنندگان روي آن كليك مينمايند؛ اين يعني شما به لندينگ پيجي نياز داريد كه در ليدسازي چيره كار نمايد.
درحالتي كه به هر استدلال به مورد پباده سازي لندينگ پيج عشق يا اين كه به آن نياز داريد بد وجود ندارد اين نوشتهي علمي را كه طي سرفصلهاي تحت تدوين شدهاست مطالعه نمائيد. اين داده ها به شما امداد ميكند تا لندينگ پيجي پباده سازي نمائيد كه نرخ تبديل يا اين كه CRO بالايي داشته باشد.
اينك قرار ميباشد در خصوص شايسته ترين روشها براي تايپ كردن و يك پباده سازي لندينگ پيج غالب در ليدسازي حرف كنيم . البته پيش از اينكه به تشريح اين قضيه بپردازيم مورد نياز ميباشد تفاوت دربين لندينگ پيج و هوم پيج را بدانيم.
آنچه درين مقاله ياد خواهيد گرفت اكران سرفصل ها تفاوت لندينگ پيچ و هوم پيج چه مي باشد؟پيش از هر چيز بدين نكته دقت داشته باشيد كه نبايد لندينگ پيج را با هوم پيج نادرست بگيريد. در حالتيكه كمپين تبليغاتي خويش را بر طبقِ دو موردي كه درپي خواهيد روءيت كرد بسازيد، احتمالاً فرآيند ليدسازي را از دست خواهيد اعطا كرد:
بازديدكنندگان را به هوم پيج هدايت نماييد.بازديدكنندگان را به يك كدام از صفحه ها جايگزينِ هوم پيج كمپانيِ خويش هدايت فرمائيد.در شرايطيكه نميدانيد لندينگ پيج چه ميباشد پيشنهاد ميكنم اين نوشتهعلمي را مطالعه بفرماييد .
از يك رنگ متناقض به كار گيري نماييد.حريم CTA را خالي بگذاريد.دكمه CTA را در چندين قسمت مختلف قرار دهيد كه با پائين كشيدن نوار تعدادي توشه چشم گردد.از يك نشانه تصويري كه نگاه كاربر را به سمتِ دكمه CTA جلب نمايد به كار گيري نمائيد، نمادهايي مثل نشانه گر يا اين كه تصويري كه در آن به سمت اين دكمه اشارهشدهاست.و براي اينكه عبارت قابل قبولي براي دكمه CTA خويش بنويسيد موارد ذيل را رعايت نمائيد:از لغت ها تكراري و كليشهاي مثل “عضويت” استعمال نكنيد، در قبال گزارهاي كوتاه بنويسيد كه نشاندهنده توصيه شما باشد.از ضماير فردي نخستين يا اين كه دوم مثل اينجانب و شما به كار گيري نمائيد. مثل پاراگراف “نقشه اينجانب چه ميباشد؟”.از افعال اجرائي استعمال فرماييد مثل: بخوانيد. استارت فرمائيد. كسب فرماييد. ذخيره فرمائيد و …از عباراتي استعمال فرمائيد كه ميتوانند به بعضا از درخواستها جواب بدهند مثل: “نيازي به كارت اعتباري وجود ندارد ” يا اين كه “هر وقت بخواهيد مي توانيد انصراف دهيد”.ولي بد وجود ندارد بدانيد CTA يا اين كه به عبارتي Call to Action به تصوير، آيتم، عبارت يا اين كه دكمهاي گفته مي شود كه شما آن را پباده سازي كردهايد تا استفاده كننده با كليك كردن روي آن با مارك و كار شما بيشتر آشنا گرديده و وقت بيشتري را روي مارك شما سپري نمايد. بهعبارتديگر به عبارتي دعوت از استفاده كننده براي انجام دادن كاري ميباشد كه شما مي خواهيد انجام دهد.در لندينگ پيج خويش يك درخواست معمولي و از صميم قلب داشته باشيدبه خاطر داشته باشيد هنگامي روند در حيث گرفتهگرديده در لندينگ پيج معمولي و فوري صورت پذيرد نرخ مشتري سازي هم بهشدت ارتقا پيدا مينمايد و يكي بي آلايشترين درخواستهايي كه مي توانيد در لندينگ پيج از كاربر يا اين كه بازديدكننده خويش داشته باشيد اين ميباشد كه نشاني ايميلش را در اينترنتتارنما شما تثبيت نمايد.
هنگامي كلام از بهينه سازي وبسايت ميشود بخش اعظمي از اشخاص و صاحبين تارنما ها از وسعت بسيار وسيع اطلاعات دردسترس در وب وحشت زده ميشوند. سئو در مشهد دراينحالت چنانچه آنان به يك مشاور بهينه سازي زبده دسترسي نداشته باشند، مطمئنا نمي دانند كه از كجا بايست آغاز نمايند و فعاليت خاصي هم نخواهند كرد.
ما دراين مقاله قصد داريم بهاين پرسش شما كه چهگونه بهينه سازي كنيم، جواب دهيم تا بتوانيد با استعمال از راهكارهاي معمولي ذيل، بهينه سازي تارنما خويش را از نقطه صحت آغاز فرماييد.
مباني seo داخلياكثري از بخش هاي اساسي seo از باطن وبسايت شما آغاز خواهد شد. احتما مطالب متعددي در رابطه توليد بك پيوند چشم ايد، ولي داشتن بك لينك و پيوند هاي زياد فارغ از ساختار داخلي مطلوب وبسايت تاثيري در بهينه سازي نخواهد گذاشت. به دنبال به معرفي پارامترهاي مهم بهينه سازي داخلي وب سايت تارنما ميپردازيم كه در كل صفحه هاي وبسايت مخصوصا كاغذ مهم بايستي رعايت گردد.
ضابطه طلايي seo داخليپيش از اينكه به آغاز مشاجره بپردازيم همواره در ذهن داشته باشيد كه هيچ زمان در هيچكدام از مورد ها seo زياده روي نكنيد. شايد شما اغوا گرديد كه كلمه ها كليدي متعددي را در صفحه هاي وبسايت به فعاليت ببريد، ولي اين فعاليت صحيح وجود ندارد. مورد نياز ميباشد بدانيد كه گوگل تارنما هايي را كه بيشتراز حد seo ميشوند را با جريمه مواجه مي نمايد. پس زماني كلام از عبارات كليدي ميشود نهايتا 5 كلمه و واژه يا اين كه عبارت كليدي را براي هر ورقه در لحاظ بگيريد و بر روي به عبارتي ها فعاليت نماييد.
در حالتي كه نمي دانيد كه از كدام كلمه ها كليدي بايست استارت نمائيد از ابزار هاي تعيين واژه كليدي مانند Google’s AdWords ياري بگيريد.
كلمه ها كليدي خويش را به متاي توضيحات اضافه نمائيد
محتواي باطن متن توضيحات به موتورهاي كاوش و يوزرها اعلام مي نمايد سئو در مشهد كه ورقه متبوع در رابطه چه است و با به كارگيري اين قابليت ميتوانيد درصد كليك يوزرها را ارتقاء دهيد.
عبارات كليدي خويش را به تگ H1 اضافه نماييد و آن را پيش از تگ هاي H2 و H3 به فعاليت بريد
با اينكه هنوز در مقدار تاثير تگ هاي H2 تا H6 در seo وب سايت دعوا هايي وجود داراست، البته با اين وجود به كارگيري از تگ H1 و قرار دادن لغت ها كليدي هر ورقه در آن ايده خير به حساب مي آيد.
متن قابل پايش به ورقه اضافه فرمائيد
دست كم 100 كلمه و واژه را به هر برگه اضافه نماييد. اين مقدار هر چه بيشتر باشد بهتر ميباشد. برگه شما با 100 كلمه و واژه قادر است مرتبه كسب نمايد البته پيشنهاد ميشود كه تا 100 واژه و كلمه تازه براي يك كاغذ نداريد، آن را به هيچ عنوان توليد نكنيد. همينطور اين زمينه نبايد دليلي باشد كه جمله ها بي قيمت و تكراري به هر برگه اضافه نماييد.
از لغات شبيه با لغت ها كليدي در متن به كار گيري فرماييد
همان طور كه موتورهاي كاوش پيچيده خيس ميشوند، اقتدار شعور گويش انساني آنها نيز بيشتر ميشود. به همين برهان ساخت كنندگان محتوا امروزه قابليت بيشتري براي به كارگيري از عبارات شبيه با لغات كليدي دارا هستند تا بتوانند در آن ها نيز جايگاه نيكي كسب نمايند. به كار گيري از كلمه ها شبيه يا اين كه LSI بسيار خوب ميباشد و همواره توصيه مي شود.
در تعيين متن جايگزين و اسم فولدر عكس ها توجه فرماييد
موتورهاي كاوش عكس ها را از روش متن جايگزينشان فهم و شعور مي نمايند و اسم پوشه ها نيز در فاكتورهاي گوگل اثر گذار ميباشد. همواره از اسم هاي توصيفي در متن جايگزين صفحه ها به كارگيري نمائيد.
از پيوند هاي داخلي براي توليد رابطه دربين صفحه هاي به كارگيري نمائيد
گوگل به محاسبه لينك و پيوند هاي داخلي هر متن ميپردازد و از اين نحوه ادراك بهتري نسبت به قضيه صفحه هاي وب سايت شما پيدا مي نمايد. عبارات كليدي اصلي را در متن صفخات به فعاليت برده و انها را به برگه مرتبطشان لينك و پيوند نمائيد.
همينطور از به فعاليت بردن بيش تر از حد لغات كليدي در تيتر منوها خودداري كنيد. اين عمل به مثابه seo افراطي محسوب ميشود و تاثير منفي در seo دارااست.
از عدم وجود محتواي تكراري در صفحه ها متفاوت مطمئن گرديد
محتواي تكراري موجب كاهش قيمت محتوا بين يو آر ال هاي گوناگون ميشود. با استعمال از ريدايركت 301، تگ هاي كانونيكال، و وبمستر تولز گوگل، هر سيرتكامل نقص دراين مورد را كشف و حل فرمائيد تا در آينده در گير جريمه گوگل نشويد.
جايگاه وب سايت خويش را به صورت هاي درست افزايش دهيد سئو در مشهد ارتقا بك پيوند با غرض ارتقا سكو وب سايتبا ارتقاء لينك و پيوند هاي به سمت وب سايت شما كه بهتدريج به دست ميآيند، يوزرها نيز از روش اين لينك و پيوند ها با وب سايت شما آشنا گرديده و از آن بازديد مي نمايند. كم كم گوگل نيز متوجه زحماتي كه شما بر روي ساختوساز محتوا مي گنيد شود و مرتبه تارنما را بهبود ميبخشد. ساخت مطالب و محتواي اثر گذار در وبسايت موجب ميشود كه كاربراني كه به آن مسئله ها عشق و علاقه مند مي باشند به خويش جذب نمائيد.
(ارتقاء تارنما شما در ديگر دور و اطراف ها موجب ارتقاء اعتبار و آوازه وب سايت ميشود)
ساخت اطلاعيه ها از روش وب لاگ و شناخته شدن از روش آنلاينساختوساز پستهاي تازه و اطلاع به يوزرها در رابطه محتوا و خدمت هاي تازه وب سايت يكياز شايسته ترين راه و روش هاي معرفي اين خدمات ميباشد. همينطور از روش فيد آر اس اس نيز مي قدرت يوزرها و ديگر وبمسترها را با پست هاي نو وبسايت با خبر كرد.
همينطور طريق ها ارتقاي آفلاين بهينه سازي نيز به عنوان مثال شغل هاي مثبت در بهبود بهينه سازي تارنما ميباشد. قرار دادن نشاني سايت در كارت هاي ويزيت، پوسترها و طومار هاي شما نمونه هايي از اين نوع افزايش هست. ارسال پست الكرونيكي هاي خبري به مشتريانتان و با خبر كردن آنها از وجود وبسياتتان نيز ميتواند مثلا راههاي بسيار مثبت دراين مورد باشد.
در صورتيكه شما دارنده يك كسب و فعاليت محلي ميباشيد، ميتوانيد آن را در گوگل مپ تثبيت كرده و نشاني سايت خويش را نيز در آنجا بنويسيد. با اين فعاليت نام كسب و كارتان به يار نشاني وبسيات در جستجوي گوگل مپ و كاغذ كاوش نشان داده مي شود.
(با تثبيت كسب و كارتان در گوگل مپ سبب ارتقاي تارنما در گوگل مپ و برگه جستجوي گوگل گرديد)
فرهنگ و تمدن معاني اصطلاحاتفيد آر اس اس (RSS Feed) چه چيزي است: ديتاييست كه مشتمل بر خلاصه يا اين كه متن بي نقص پست هاي تازه وب سايت ميباشد. اين عبارت خلاصه گرديده عبارت RDF Site Summary و خدمت شبيه با آن، خدمت Atom ميباشد.
نكاتبه شبكههاياجتماعي اعتنا ويژه اي بكنيدوبسايت هايي كه في مابين يوزرها مشاجره ميشوند و مطالب آنها به اشتراك گذارده ميگردد، بين يوزرها پرطرفدارتر ميباشند و اشخاص بيشتري به سمت خويش جذب مي نمايند.
از انجام موردها ذيل بپرهيزيد:
عملكرد براي وسيع جلوه دادن مطالب كوچك و ضعيفنام نويسي در سايتهايي تبليغاتي و ارتقاء مطالب شما در آن وبسايت ها به صورت تصنعي و با پرداخت پوليوزرها خويش را در جامعه ها آنلاين شناسايي نمائيددر وبسايت ها و دولت ها در ميان المللي نام نويسي نماييد و به مباحثه در صفحاتي بپردازيد كه موضع آنها شبيه با قضيه تارنما شما ميباشد و در آنجا وبسايت خويش را به يوزرها معرفي نماييد. اين عمل موجب مشاجره بيشتر در رابطه محتواي تارنما شما ميگردد و يوزرها بيشتري را به سمت خويش جذب ميكنيد.
از انكر تكست يا اين كه لغات لينكدار بهتري استعمال نماييدانكر تكست مطلوب انتقال محتواي پيوند را سهل وآسان مي نمايدانكر تكست، سئو در مشهد متن پيوند داريست كه يوزرها آن را تحت عنوان يك پيوند مشاهده مي نمايند و با به كارگيري از تگ انكر و به صورت تعريف و تمجيد مي گردد.
(اين انكر تكست به محتواي به سري ازسايت اشاره مي نمايد و به ان پيوند داده شدهاست)
متن انكر تكست ها در نگاه نخستين اطلاعاتي را به گوگل و يوزرها ميدهد كه ورقه لينك و پيوند گرديده در چه آيتم ميباشد. اين لينك و پيوند ها ممكن ميباشد داخلي بوده و به وب سايت شما اشاره داشته باشد و يا اين كه فرنگي بوده و به ديگر وب سايت ها منجر گردد. هرچه انكر تكست با كيفيت بالاتري تشكيل شده باشد، يوزرها و موتورهاي كاوش به فهم بهتري از محتواي شيت پيوند گرديده مي رسند و وبسايت از پيوند بيلدينگ قويتري برخورداراست. اعتنا داشته باشيد كهاين قسمت از بهينه سازي، يكياز مهمترين بخش هاي يادگرفتن بهينه سازي ميباشد. يكي مهمترين كارهايي كه شركتهاي سرويس ها بهينه سازي انجام ميدهند اصلاح و ساخت انكر تكست براي تارنما ميباشد.
(انكر تكست ها اشاره مي نمايند كه صفحه ها لينك و پيوند گرديده در رابطه كارت هاي بيسبال ميباشند. با به كار گيري ازانكر تكست هاي درست يوزرها و موتورهاي كاوش متوجه ميشوند كه مسئله كاغذ پيوند گرديده در رابطه چه ميباشد)
تمدن معاني لغت هاCSS چه ميباشد: خلاصه عبارت Cascading Style Sheets ميباشد و گويش تعريفوتمجيد پباده سازي و لايه هاي صفحه ها اينترنت هست.
استايل متن (Text style) چه مي باشد: به فرمت، فونت، اندازه و رنگ متن گفته مي گردد.
نكاتاز متن هاي توصيفي و قابل فهم و شعور به كارگيري نمائيدانكر تكستي كه شما براي پيوند دادن به شيت متبوع استعمال ميكنيد دستكم بايد ايده اي را در ذهن تماشاچي و مخاطب ساخت نمايد كه محتواي ورقه در رابطه چه مي باشد.
از انجام موردها ذيل بپرهيزيد:
تايپ كردن لغات همگاني براي انكر تكست ها مانند “برگه”، “مورد” يا اين كه “اينجا را كليك نماييد”به كارگيري از عباراتي كه ارتباطي با محتواي شيت پيوند گرديده نداردبه كار گيري از يو آر ال شيت تحت عنوان انكر تكست در اكثر وقت ها مواقع (ممكن ميباشد در برخي مواقع به كارگيري از نشاني ورقه تحت عنوان انكر تكست درست نيز باشد مانند لينك و پيوند دادن به منبع مطالب)از لغت ها مختصر و موءثر به كارگيري نماييدبه كارگيري از كلمات كوتاه، ظريف و قابل درك، در بهينه سازي انكر تكست اهميت فراواني داراست.
از انجام مورد ها ذيل بپرهيزيد:
به كار گيري انكر تكست هاي طولاني مانند جملات بلند يا اين كه جمله هاي كوتاهفرمت انكر تكست ها را مختلف از متنها عادي تمجيد نمائيدبا تغيير و تحول استايل انكر تكست ها به يوزرها اين قابليت و امكان را بدهيد كه بتوانند انكر تكست ها را از متنها عادي تفكيك نمايند. در شكل نادرست يوزرها و كليك ناخواسته آنها بر روي انكر تكست، از بها محتواي ورقه كاسته شود.
از انجام موردها پايين بپرهيزيد:
استعمال از سي اس اس يا اين كه استايلي كه موجب خطا در تفكيك متن از انكر تكست ميگرددبه تامل انكر تكست هايي كه به صفحه هاي داخلي لينك و پيوند ميشوند نيز باشيدممكن ميباشد شما از انكر تكست فقط براي لينك و پيوند دادن به صفحه ها فرنگي به كارگيري كرده باشيد، البته به كارگيري از آن براي صفحه ها داخلي نيز تاثير مثبت متعددي در seo وب سايت داراست و به گوگل امداد مي نمايد كه محتواي صفحه ها وبسايت شمارا بهتر تحليل نمايد. براي داده ها بيشتر مقاله تاثير پيوند داخلي ير بهينه سازي را مطالعه فرمائيد.