آرشیو مهر ماه 1399

مرجع رسمي مقالات تخصصي و حرفه اي سئو

استراتژي رپورتاژ آگهي تاثيرگذار براي تقويت روابط عمومي و برندينگ

۳۸ بازديد


هنگامي كه حرف از استراتژي رابطه ها همگاني يك كمپاني در بين باشد، رويكردهاي سابق راندمان ما يحتاج را نخواهند داشت. سئو در مشهد 10 سال پيش، عموم براي آگاه شدن از خبر ها تازه، هر روز صبح مجله مي‌خريدند! اما حال تمامي چيز عوض شده و در حال حاضر وب سايت هاي خبري و كانال‌هاي اجتماعي همانند توييتر، فيسبوك و حتي اينستاگرام به منبع مهم اكثري از اشخاص براي دانايي از خبر‌ها داغ و دست‌نخستين تبديل گرديده‌اند.   امروز عموم آزادانه تصميم مي گيرند كه كجا، چه هنگامي و چه گونه از داده ها به كار گيري نمايند. به اين ترتيب براي رابطه با عوام مردم بايستي محتواي مطلوب را در حين صحيح، مكان صحيح و نحوه صحيح منتشر فرمائيد .  شايد اين عمل در نگاه نخستين بسيار دشوار باشد، البته درصورتي كه استراتژي PR خويش را تغيير تحول داده و به طرز جديدي از رابطه با مخاطبين به اسم “Inbound PR” روي بياوريد، مي توانيد صداي خويش را به گوش همگي مخاطبان‌تان برسانيد. در اين‌راه، بيانيه خبري در قالب رپورتاژ اطلاع رساني تحت عنوان يك زمان شناخته مي گردد.   بيانيه مطبوعاتي يا اين كه Press Release چه چيزي است؟ براي شعور صحيح‌خيس، بهتر ميباشد نخست پاره اي در امر بيانيه مطبوعاتي يا اين كه “Press Release” حرف كنيم. تكثير خبر ها با يك ريتم معين، در زمان مدت قادر است به شركت‌ها در سوي نگهداري رابطه با خبرنگاران ياري دهد. اين، به عبارتي جايي ميباشد كه نقش رپورتاژ اطلاع رساني تاثيرگذار تحت عنوان قالب محتواي مطبوعاتي يا اين كه خبري پر رنگ ميگردد. بيانيه خبري، يك اعلاميه قانوني ميباشد كه يك كمپاني در رسانه‌هاي خبري منتشر مي‌نمايد. اهميتي ندارد كه چه اسمي براي اين بيانيه يا اين كه خبر گزينش ميشود به دليل آن كه ما همواره در امر يك چيز مشخص و معلوم كلام مي كنيم. چه‌طور يك بيانيه مطبوعاتي يا اين كه رپورتاژ اطلاع رساني تاثيرگذار بنويسيم؟ همانگونه كه در قسمت يادگرفتن ساخت‌و‌ساز محتوا گفتيم ، در عنوان خبر مي بايست از افعال منحصر و رفتاري يا اين كه اصطلاحا “action verbs” استفاده نمود و جمله در آغاز مي بايست به سوالاتي مثل «چه كسي، چه چيزي، چرا و كجا» جواب دهد. به علاوه، در يك بيانيه مطبوعاتي بايستي از گويش و ذكر قابل فهم و شعور به كار گرفت. در اكثر وقت ها موردها متن‌ها خبري و مطبوعاتي در يك برگه يا اين كه نهايتا دو كاغذ خلاصه گرديده و مديران سعي مي‌نمايند داده ها ما يحتاج و كافي را در دست خبرگزاري‌ها قرار دهند تا آن ها بتوانند درباره‌ي آن واقعه يا اين كه نرم‌افزار آن كمپاني، داده ها كافي را در چنگ عموم قرار دهند.   ذكر پيروزي‌ها در رپورتاژ اگرچه ذكر پيروزي‌ها در متن رپورتاژ يا اين كه كلام درباره ي آن در قالب يك قصه مارك مي تواند متن خبري شما‌را ديدني‌خيس نمايد، ولي يك چيز را هيچ وقت نبايد فراموش فرماييد: بيانيه‌هاي خبري به گوش عامه مردم مي‌رسند و اين يعني مشتريان فعلي يا اين كه مشتريان آينده شما ميتوانند پيام‌تان را ببينند. با اين تفاسير، علاوه بر اينكه به‌اين متن خبري به ديده بليطي براي جذب پوشش خبري نگاه مي‌كنيد، بايستي همينطور آن را تحت عنوان يك مجال بازاريابي و ديجيتال ماركتينگ در لحاظ بگيريد. قالب رپورتاژ اطلاع رساني تاثيرگذار و متن بيانيه مطبوعاتي بيانيه و رپورتاژ مي بايست حالتي خبري داشته باشند و هر كه در اكنون تايپ كردن آن بيانيه ميباشد، بايستي تصور نمايد كه آن را براي اينترنت‌تارنما خبري خويش مي‌نويسد. در ذيل، نكاتي را براي قالب‌بندي يك رپورتاژ و اعلاميه مطبوعاتي ذكر كرده‌ايم كه با در لحاظ به دست آوردن آن‌ها ميتوانيد تا حد متعددي در عمل خويش پيروز باشيد: استعمال از تيترهاي داخلي براي خلاصه كردن خبر ها كلام در زمينه‌ي جاي عمل شما و ماجراي مهم خبر در خط ابتدا در حيث دريافت كردن 2 تا 3 جمله براي افزودن داده ها آرم‌گذاري و فهرست كردن مطالب اساسي با استعمال از بولِت‌ها توضيح در زمينه‌ي كمپاني در خط انتها در حيث به چنگ آوردن داده ها تماس به عبارتي‌طور كه فراتر اشاره كرديم، كلام راجع به مارك خودتان يااينكه در كجا كار داريد و اينكه چه گونه مخاطبان ميتوانند با شما در رابطه باشند، قادر است موءثر نيز باشد؛ ولي بايستي بدانيد كه در كدام‌نصيب مي بايست اين داده ها را درج كرد.     آمورش ساخت‌و‌ساز محتواي خبري براي بيانيه مطبوعاتي تايپ كردن يك بيانيه مطبوعاتي براي تكثير خبرها مربوط به كمپاني مي تواند به رويش بهتر كسب‌وكارها ياري دهد، اما مي بايست بتوان اين فعاليت را به صحت انجام بخشيد. پيرو، نحوه مرحله به مرحله تايپ كردن چنين متني را ذكر خوا‌هيم كرد.   ضابطه اوليه: تعيين عنوان وسوسه‌كننده و جالب همچون لزوم گزينش تيتري بسيار ديدني براي يك پست وبلاگي، متن مطبوعاتي و رپورتاژ اطلاع رساني شما هم نياز به تيتري خوشگل و گيرا دارااست. شايد تصور اينكه صرفا يك خط تا چه اندازه قادر است شمارا به معضل بكشد، ترسناك باشد؛ اما بايستي مطمئن گرديد كه عنوان خويش را به صدق تعيين ميكنيد. از جمله‌ها شفاف، گويش قابل شعور و فعل‌هاي رفتاري يا اين كه به عبارتي action verbs به كار گيري نمائيد تا عنوان شما كوتاه و بي آلايش باشد و دقت كاربر، به پيام اساسي شما جلب خواهد شد. اين مورد براي بهينه سازي تارنما و اكران بهتر در موتورهاي كاوش نيز اهميت متعددي دارااست. موضوعي كه بيش تر از كليه اهميت داراست، تعيين يك عنوان هيجان‌انگيز ميباشد: به خاطر داشته باشيد كه خبرنگاران، روزمره با روستا‌ها بيانيه متفاوت مواجه ميگردند. به همين جهت، مورد نياز ميباشد بازه كافي را براي تايپ كردن تيتري جالب صرف فرماييد.

لينك سازي غير طبيعي Link schemes

۲۷ بازديد


درين وضعيت گوگل ورقه اساسي كه يوزرها مشاهده ميكنند را ايندكس خواهد كرد و به ريدايركت صورت گرفته توجهي نمي نمايد. سئو در مشهد  گوگل به دو گزينه مشخص و معلوم براي تكنيك Sneaky redirect اشاره نموده است كه عبارتند از: محتواي نشان داده گرديده به گوگل در شيت جانور ميباشد البته استفاده كننده به نشاني ديگري ريدايركت مي گردد. كاربراني كه با تلفن همراه وارد مي شوند محتوايي گوناگون از ورژن دسكتاپ مشاهده ميكنند يا اين كه به نشاني ديگري از يك وبسايت اسپمر منتقل مي‌شوند. اين شيوه تماما براي گوگل قابل شناسايي بوده و با گاز تارنما شمارا جريمه خواهد كرد. اشخاص مقداري مي باشند كه از اين نحوه براي بهبود بهينه سازي استعمال ميكنند و معمولا تارنما هايي كه هك گرديده باشند با مشكلاتي از اين دست مواجه ميگردند. 3- لينك و پيوند سازي غير طبيعي Link schemes هر بك لينك و پيوند كه با غرض بهبود شرايط بهينه سازي و ارتقاء رده شما در نتيجه ها گوگل توليد گرديده باشد تحت عنوان نقض ضوابط گوگل شناسايي مي گردد. اين ضابطه هم براي پيوند هايي كه به وبسايت شما داده گرديده اند و هم براي پيوند هايي كه به تارنما هاي ديگر ميدهيد راستگو ميباشد. درپي مواقعي كه گوگل تحت عنوان لينك و پيوند سازي غيرطبيعي مي شناسد را نظارت مي كنيم: خريد بك لينك و پيوند، يعني پرداخت پول به ازاي قرار دادن لينك و پيوند شما در وب سايت هاي ديگر. (توصيه مي‌كنيم نوشته ي علمي خريد بك پيوند خريد بك لينك و پيوند و تاثير آن بر بهينه سازي - چرا گوگل جريمه ميكند؟ گوگل صراحتا اعلام كرده كه خريد بك لينك و پيوند بعنوان تخلف شناخته مي‌گردد. خريد بك پيوند از تارنما هاي با پيج رنك بالا چه تاثيري دارااست؟ گوگل به چه شكل متوجه گردد؟  را مطالعه فرمائيد) تبادل پيوند، يعني شما به يك تارنما پيوند بدهيد و در مقابل آن وب سايت نيز به شما لينك و پيوند بدهد. تكثير زياد پست مهمان يا اين كه رپورتاژ اطلاع رساني در وب سايت هاي ديگر كه تمامي با غرض گذاري روي عبارات مشخصي پيوند سازي گرديده اند. استعمال از قابل انعطاف افزارهاي خود كار براي پيوند سازي در وب سايت هاي ديگر. قرار اعطا كرد پيوند در دايركتوري هاي معدود قيمت يا اين كه وب سايت هاي اطلاع رساني بدون‌پول. پيوند هاي مقصود گذاري گرديده روي كلمه و واژه معلوم كه در فوتر يا اين كه سايدبار تارنما هاي بخش اعظمي قرار گرفته اند. دقت داشته باشيد كه معمولا تبليغات اينترنتي با پيوند سازي ياور مي‌باشند. براي آنكه تبليغات شما از حيث گ در پيوند هاي تبليغاتي از تگ nofollow به كار گيري نماييد. پيوند تبليغات به آدرسي كه براي گوگل قابل ايندكس وجود ندارد ارجاع داده گردد و از آنجا به ورقه غرض منتقل گردد. 4- تكنيك Cloaking در‌اين طرز سواي آنكه استفاده كننده به نشاني ديگري ريدايركت گردد محتوايي گوناگون با آنچه ربات گوگل ايندكس كرده مشاهد ميكند. از جمله وقتي كه ربات گوگل وارد برگه مي‌گردد محتواي آن مشتمل بر متن و تصاوير مطلوب ميباشد البته با ورود استفاده كننده به ورقه، محتوايي ديگر به وي نمايش داده مي شود. نهفته كردن بخشي از محتوا براي يوزرها (كه براي گوگل در دسترس ميباشد) نيز تحت عنوان Cloaking شناخته مي شود و ميتو اين نحوه نيز به وسيله هكرها آيتم به كارگيري قرار مي‌گيرد. با اين فعاليت محتواي متبوع خويش (همدم با پيوند سازي) را به گوگل نشان مي دهند در حاليكه مديريت وبسايت متوجه وجود اين محتوا در وبسايت خويش نمي شود. 5- محتوا يا اين كه لينك و پيوند نهفته در ورقه برخي از مديران وب سايت ها همت ميكنند تا با ارتقا محتواي كاغذ مقام خويش را در گوگل بهبود دهند. اما در بخش اعظمي مورد ها اين محتوا براي مخاطب مطلوب وجود ندارد يا اين كه لغات نا مفهوم و تكراري در آن مصرف شده ميباشد. درين حالت با مخفي كردن محتوا از نظر استفاده كننده كارايي ميكنند تجربه كاربري تارنما را نگهداري نمايند. اين شيوه به خير براي گوگل قابل فهم و شعور ميباشد چون به پوشه هاي CSS ورقه دسترسي داشته و طرز اكران آن به يوزرها را تجديد بنا ميكند. مثال هايي از طريق هاي نهفته كردن محتوا كه براي گوگل قابل شعور ميباشد عبارتند از: استعمال از متن سپيد روي بك گراند سپيد نهفته كردن متن پايين يك تصوير به كارگيري از CSS براي قرار دادن محتوا بيرون از كاغذ اكران داده گرديده به استفاده كننده استعمال از سايز فونت 0 نهفته كردن پيوند در يك كاراكتر كوچك مانند نقطه يا اين كه كاما 6- Doorway Pages يا اين كه صفحه هاي شبيه در تكنيك Doorway شما چند دامنه متعدد براي يك يا اين كه تعدادي واژه و كلمه كليدي غرض خويش مي سازيد و در غايت كليه آنان به يك وبسايت ارجاع داده مي شوند. اين تكنيك حتي‌د‌ر يك وبسايت نيز ممكن ميباشد اجرا خواهد شد، بدين شكل كه شما براي يك عبارت غرض يكسري شيت متعدد مي سازيد كه هر مورد تغيير تحول پاره اي در كلمه و واژه كليدي مقصود خويش داشته و در غايت كليه استفاده كننده را به يك برگه خاص ارجاع مي‌دهند. آري صحيح حدس زديد برچسب گذاري!

بهينه سازي بيش از حد يا over optimization چيست؟

۳۴ بازديد


over optimization چه ميباشد؟ سئو در مشهد يكي موردها اساسي در ارتقاء جايگاه وب سايت، seo سايته ولي بعضا مواقع انقدر به تفكر اين seo هستيم كه رضايت مخاطب در حق تقدم‌هاي بعدي قرار مي گيره؛ بدين گزينه seo بيش تر از حد وبسايت يا اين كه Over Optimization ميگن! اين كلمه دقيقاً چيزي مثل وسواس داشتن در seo سايته كه به مكان فيض مثبت، سود برعكسي رو بهمون ميده. اين واقعه سبب ساز تلف كردن منزلت در نتيجه ها گوگل هم ميشه. زياده روي در هر كاري سود برعكس ميده، در ارتقاء منزلت وبسايت هم از جملهً آگه در تايپ كردن يك محتوا و قرار دادن عبارات كليدي در آن افراط نماييد، مطمئناً فيض صدق نخواهيد گرفت. گوگل با به روز‌هاي متعدد الگوريتم‌هاي خويش صرفا به تامل ارائه سرويس ها بهتر به كاربرهاي وب انديشه مي كنه و اذن سوء به كارگيري به وبمستران و سئوكارهاي خلافكار رو نمي‌قريه. به همين جهت سفارش ميشه كه مديران وب سايت‌ها به شدت از طريق‌هاي seo كلاه سياه غربت كنن تا مشمول جريمه گوگل نشن. در seo وبسايت مي بايست متعادل باشيد. آگه نوشته‌ي‌علمي‌اي مي‌نويسيد مطلقاً مخاطب رو در حيث بگيريد خير اينكه براي گوگل و اخذ جايگاه نوشته‌ي‌علمي بنويسيد (متأسفانه بيشتر وبسايت‌ها اكنون نوشته‌ي علمي مي نويسن تا در گوگل مرتبه بگيرن!)؛ نياز وجود ندارد مسلماً نوشته‌ي‌علمي شما از لغات كليدي منفجر به شه يا اين كه پيوند‌هاي متعددي ميان جمله ها قرار به گيره! در كنار seo تصاوير وبسايت، به هيچ وجهً نياز وجود ندارد تصاوير اشاره گر‌ها و آيكون‌ها هم خواص alt بگيرن؛ مجموع اين مورد ها مي تونه به سئو بيش تر از حد تبديل به شه، در فيض استفاده كننده از وب سايت شما خسته گرديده و ديگر به وب سايت شما نمي‌آيد. درحال حاضر كه با اين مقوله آشنا شديد، سفارش مي كنيم هيچ زمان در سئو سايتتون افراط نكنيد و سايتي رو اداره فرماييد كه مخاطب در اون شم راحتي داشته باشه خير اينكه براي مطالعه يك نوشته ي علمي با آبادي ها پيوند، پاپ آپ، تبليغات، ارجاعات و… مواجه به شه.

چطور يك محتواي سئو شده حرفه اي و مناسب بنويسيم؟

۳۴ بازديد


هر استارتاپ و كمپاني بزرگي تشنۀ چشم‌شدن در فضاي اينترنت ميباشد سئو در مشهد و براي چشم‌شدن در دنياي وب هم هيچ راه‌حل‌اي جز ايجاد محتوا وجود ندارد، براين اساس رونق بازار محتوا هر روز بيشتر ميشود و در آينده متنوع‌خيس و بسيار بزرگ‌خيس نيز گردد.درين نوشته‌ي علمي با ما هم پا باشيد تا با نحوه هاي ساخت‌و‌ساز يك محتواي بهينه سازي گرديده ماهر شما شويم.(زمان فراگيري بي نقص ايجاد محتوا seo گرديده). چطور يك محتواي seo گرديده ماهر بنويسيم؟ ۱.براي استفاده كننده و عبارات كليدي مقصود بنويسيد. منظر ما از Keywords غرض، كلمه ها و كلمه ها مهم مي باشند كه يوزرها و بازديد كنندگان غرض شما در جستجوي آنان ميباشد.براي يافت كردن اين كلمات، در آغاز بايستي مورد ها پايين را ادراك فرماييد: كاربر شما چه اشخاصي مي‌باشند؟ چه نوع اطلاعاتي احتياج دارا‌هستند؟ چرا به آن داده ها احتياج دارا‌هستند؟ از چه كلمه ها كليدي به كار گيري مي‌نمايند تا داده ها مايحتاج خويش را كاوش نمايند؟ حالا مورد ها بالا را به سه عمل تقسيم مي‌كنيم: تحقيق كاربر: نوع مخاطبي را كه ميپنداريد به توليدات و سرويس ها شما عشق يا اين كه احتياج داراست را شناسايي نماييد. آن گاه پاتوق آنها در اينترنت را پيدا فرماييد. با آن ها حرف نمائيد. از آنها نظرسنجي فرمائيد. عادت‌هاي فردي و حق تقدم‌هاي آنان‌را شناسايي فرماييد. داده ها فردي و آماري آنها‌را توده‌آوري فرماييد. تحقيق لغت ها كليدي: لغات كليدي سودآور و داراي ربط را پيدا نماييد كه به تخصص شما، محصول ها و سرويس ها شما داراي ارتباط ميباشد و به مقصود جستجوي استفاده كننده شما هم مربوط ميباشد. تحقيق مورد: مبتني بر لغات كليدي مقصود كه پيدا كرده‌ايد و آنچه كاربر شما مي خواهد بداند يا اين كه خاطر بگيرد، مسئله محتوا را ساخت‌و‌ساز فرمائيد.(زمان فراگيري بدون نقص ساخت محتوا seo گرديده) ۲.بروي خوانا بودن محتوا تمركز فرمائيد وقتي‌كه استفاده كننده روي پيوند شما كليك مي‌نمايد، هر بخشي روي كاغذ شما او‌را تشويق مي‌نمايد كه بماند و بخواند و زماني هم كه وي مي ماند و ميخواند، ورقه شما از لحاظ گوگل يك شيت خوب به حساب مي آيد. شيت شما به گوگل سيگنال ميدهد كه به جستجوي كاربر داراي ربط ميباشد! كه مخاطب اطلاعاتي را كه در جستجوي آن بود، پيدا نموده است! اين سيگنال به dwell time يا اين كه برهه زماني توقف پر اسم و رسم ميباشد و از لحظه‌اي ميباشد كه شما بر روي يك فيض كاوش كليك مي كنيد تا لحظه‌اي كه به ورقه نتيجه ها كاوش بازمي‌شويد. امكان خوانا بودن سبب به بازه توقف بيشتر مي گردد كه ويژگي ها ذيل را هم در خويش دارااست: روشن منظم منطقي بي آلايش و وقتي‌كه محتواي شما براي اكثري از عموم قابل فهم و شعور ميباشد، كاربر بيشتري روي ورقه شما براي بازه زماني طولاني‌تري مي ماند كه به درجه‌بندي شما در نتيجه ها جستجوي گوگل ياري مي‌نمايد. Dwell Time چه ميباشد؟ معناي لغوي Dwell Time، «مقطع ماندگاري» ميباشد ولي در seo دارنده معناي ظريف‌تري ميباشد:به بازه زماني‌هنگامي كه استفاده كننده بعد از جستجوي واژه كليدي مشخصي وارد اينترنت‌تارنما گرديده و پس‌ازآن، مجدد براي جستجوي به عبارتي واژه كليدي به موتور كاوش بازمي‌شود Dwell Time گفته ميشود. هرچه Dwell Time كمتر باشد، نشان‌دهندۀ عدم استقبال استفاده كننده از اينترنت‌وب سايت موردنظر ميباشد و طبيعتاً گوگل ترجيح مي دهد اينترنت‌وبسايت‌هايي را در سكو‌هاي اوليه اكران دهد كه براي يوزرها مفيدتر ميباشند. اما قابل ذكر ميباشد كه گوگل هيچ‌گاه تأثير Dwell Time بر بهينه سازي را تأييد يا اين كه رد نكرده ميباشد. ازآنجايي‌كه فاكتور Dwell Time به وسيله اينترنت‌وب سايت Moz.com ارائه شده‌است، توده‌اي از متخصصان بهينه سازي معتقدند كه‌اين فاكتور در جايگاه‌بندي بي‌تأثير ميباشد و در مقابل توده‌اي نيز معتقدند كه Dwell Time تأثير بسيار متعددي در seo داراست.(عصر فراگيري بي نقص ساخت و ساز محتوا بهينه سازي گرديده) ۳.محتواي عميق ساخت‌و‌ساز نماييد اين متد به داشتن سكو بالا ياري مي‌نمايد براي اينكه به گفته يك متخصص بازاريابي ديجيتال Eric Enge، گوگل تمركز خويش را بر روي كيفيت محتوا تشديد نموده است.به گفته وي: (ما كوشش سئوي چندين تارنما متعدد را اندازه‌گيري كرديم. تارنما‌هايي كه عمق بيشتر و بدون نقص‌تري در محتواي كيفيت بالا خويش تأمين كردند، در حين سال حقيقتاً به بالاترين مرتبه در نتيجه ها كاوش صعود كردند. در مقايسه، وب سايت‌هايي كه در عمق محتواي خويش ضعيف بودند، فيض خير و خوبي نگرفتند.) چه‌گونه مي بايست محتواي عميق‌ ساخت‌و‌ساز كنيم؟ مقاله ها وبلاگ طولاني بنويسيد و از دستكم ۲۰۰۰ واژه و كلمه استعمال فرماييد! زمينه‌هايي را ارزيابي فرماييد كه جنبه‌ها و زاويه‌هاي متفاوتي دارا‌هستند. مقاله ها راهنماي بدون نقص بنويسيد. از تحقيق سطحي بالاتر برويد. به‌مكان يك تحقيق سريع در گوگل، Google Scholar و JSTOR را استعمال فرمائيد يا اين كه انتشارات تخصصي صنعت مربوط را تحليل فرماييد تا داده‌ها و مطالعات تازه را پيدا فرمائيد.

تحقيقات و پتنت‌هاي گوگل درباره‌ي تنوع بك لينك

۳۱ بازديد


تصوير بالا نشان ميدهد كه چك آماري به چه شكل مي تواند الگوهايي را در لينك و پيوند‌ها كشف نمايد. اين نوع ارزيابي، به عبارتي چيزي ميباشد كه به معنا «طبيعي بودن» بك لينك و پيوند نام‌و‌نشان ميبخشد. زيرا بررسي آماري لينك و پيوند‌ها، سئو در مشهد الگوهايي را از رابطه لينك و پيوند‌ها خارج ميكشد، راه حل برخي از سئوكارها براي اين مسأله، تنوع در اخذ لينك و پيوند‌هاي ورودي بوده ميباشد. به اين ترتيب آنان سفارش مي‌نمايند كه به مكان اخذ بك پيوند تنها از دايركتوري‌ها، از ديگر تارنما‌ها نيز، پيوند بگيريد. دراين‌صورت، سوابق‌ي بك پيوند سايت مختلف از تارنما‌هاي نرمال نمي شود. احتمالا همين مسئله منشأ مضمون‌ تنوع بك پيوند (Link Diversity) بوده ميباشد. آيا طبيعي بودن وب سايت مسأله‌ي مهمي ميباشد؟ سرآغاز ايده‌ي «طبيعي بودن» از سال ۲۰۰۵ بوده كه مشخص و معلوم شد گوگل از محاسبه آماري استعمال مي‌نمايد تا مشخص و معلوم نمايد كه سوابق‌ي بك پيوند يك تارنما، از لحاظ آماري نرمال ميباشد يا اين كه مختلف. وبسايت‌هايي كه كار اسپم داشته‌اند، سوابق‌ي بك لينك و پيوند متعدد دارا هستند و به راحتي فاش ميشوند. تصور اين ميباشد كه هنگامي سوابق‌ي آماري سايت، با معدل آمار منطبق داشته باشد، شناسايي پيوند‌هاي تقلبي، دشوار‌خيس مي شود. براين اساس تعداد غيرطبيعي از واژه و كلمه كليديِ باصرفه گرديده تحت عنوان انكر تكست با تعداد بيشتري اسم مارك تحت عنوان انكر تكست، متوازن مي گردد كه به آن «تناسب انكر تكست» (anchor text ratio) ميگويند. تفاوت انكر تكست با صرفه گرديده با انكر تكست باصرفه نشده، در همين ميباشد. محاسبه پيوند تازه و امروزي نظارت لينك و پيوند به نحوه تازه، تارنما‌هاي داراي اعتبار را در يك دسته قرار مي دهد. گوگل فاصله در ميان تارنما‌هايي را كه ميخواهند براي يك عبارت كليدي درجه‌بندي شوند، با اين وب سايت‌هاي داراي اعتبار احتساب مي‌نمايد. در چك آماري مرتبط با سال ۲۰۰۵ يك وب سايت اسپمِر مي‌توانست با لينك و پيوند‌هاي باصرفه نشده، پيوند‌هاي غيرطبيعي را پوشش دهد و بنابراين، از حيث آماري، طبيعي جلوه نمايد. در بررسي لينك و پيوند امروزي، ديگر قابليت نهفته‌كاري نيست. لينك و پيوند‌هاي نامناسب، نمي‌توانند پشت لينك و پيوند‌هاي با صرفه نشده‌ي عادي، مخفي شوند. اين نحوه نو براي كشف اسپم، «پنگوئن» اسم داراست و تعريف و تمجيد طبيعي بودن پيوند‌ها را تغيير‌و تحول داده ميباشد. تنوع بك پيوند، درين تعريف‌و‌تمجيدِ تازه جايي ندارد. با الگوريتم پنگوئن گوگل بيشتر آشنا گرديد: الگوريتم پنگوئن چه چيزي است؟ در يك الگوريتم كه مسافت‌ي در ميان يك وب سايت داراي اعتبار و يك وبسايت ديگر را اندازه‌گيري مي‌نمايد، هيچ معياري براي طبيعي بودن نيست. يك پيوند كيفيت بالا سايتي كه به آن ارجاع ميدهد، معقول ميشود. مشخص و معلوم ميباشد كه تنوع بك پيوند درين نمايش اهميتي ندارد. به همين ادله به‌اين فيض مي‌رسيم كه تنوع بك پيوند (link diversity) بهتر ميباشد در انتهاي فهرست فاكتورهاي اثرگذار در بهينه سازي وبسايت قرار بگيرد يا اين كه كلاً ناديده گرفته خواهد شد. با بيشتراز ۲۰۰ فاكتور seo آشنا گرديد: فاكتورهاي بهينه سازي پژوهش ها و پتنت‌هاي گوگل در امر تنوع بك پيوند صرفا موردي كه در آن، موتورهاي جست‌وجو تنوع را ترجيح ميدهند، به رابطه ها في مابين تارنما‌ها برمي‌خواهد شد. شناسايي داده ها مرتبط با مالكيت، به كشف لينك و پيوند‌هاي تقلبي ياري مي‌نمايد. در‌حالتي كه يك فرد كانال‌اي از صدها وبسايت داراست، ويژگي ها داراي‌ي سايت (whois) و داده ها IP صاحب خانه، قادر است در تشخيص ارتباط ها در ميان وب سايت‌هايي كه به يكديگر پيوند ميدهند، به عمل آيد تا به‌اين وسيله، فروش بك لينك و پيوند يا اين كه تارنما‌هاي اسپم معين گردد. به جز شناسايي پيوند‌هاي تقلبي، معيارهايي براي بي‌اثر كردن لينك و پيوند‌هاي بي‌ربط وجود دارااست كه به صورت مداوم نظارت ميگردد؛ براين اساس تنها لينك و پيوند‌هاي داراي ربط در پروسه مرتبه‌بندي باقي ميمانند. ميتوانيم اين روند را به از دربين بردن نويز براي تشخيص سيگنال اساسي، تشبيه كنيم. تا جايي كه اينجانب اطلاع دارم، صرف حيث از داده ها مرتبط با مالكيت وبسايت، هيچ نوشته‌ي‌علمي‌ي پژوهشي‌اي نيست كه از «تنوع بك پيوند» تحت عنوان يك فاكتور اثر گذار در رنك وب سايت حافظه كرده‌باشد. ارزيابي لينك و پيوند تا حدود متعددي براي حذف نويز از داده‌هاي پيوند ميباشد. از اين رو، تنها سيگنال باقي مي ماند. براين اساس به راحتي مي‌اقتدار اظهار‌كرد كه هيچ تحقيق يا اين كه پَتِنتي نيست كه از تنوع بك پيوند تحت عنوان ادله موءثر در seo يا اين كه سكو‌بندي به كار گيري نمايد.

بك لينك‌هاي از دست رفته

۳۰ بازديد


بك پيوند‌هاي از دست رفته استدلال ديگري كه قادر است سبب كاهش مرتبه تارنما در گوگل گردد، تلف كردن بك لينك و پيوند‌هاي اينترنت‌وبسايت شماست. سئو در مشهد وب سايت خويش را ارزيابي فرماييد و بك پيوند‌هاي از دست رفته در ۹۰ ديروز را پيدا فرماييد. ميتوانيد از ابزارهايي مثل Majestic يا اين كه Ahrefs استعمال نماييد. اينترنت‌وبسايت CognitiveSEO نيز ابزار رايگاني را براي محاسبه بك لينك و پيوند ارائه مي‌نمايد كه داده ها به طور تقريب به‌روزي را در امر سوابق‌ي لينك و پيوند‌ها در مشت شما قرار مي دهد. در شرايطي كه فهميديد كه پيوند‌هاي از دست رفته اكثري داريد، اين برهان ميتواند برهان افت جايگاه تارنما شما در گوگل باشد. شما مي بايست نگاه عميق‌تري به ويژگي ها پيوند‌هاي از دست رفته داشته باشيد. از جمله مواقعي مثلا: آيا بك لينك و پيوند از دست رفته، جزء بك لينك و پيوند‌هاي تارنما‌وايد (sitewide) ميباشد؟ (لينك و پيوند‌هايي كه در اكثر صفحه هاي تكرار گرديده‌اند و در فوتر و جاهاي شبيه، قرار دارا‌هستند) آيا بك لينك و پيوند‌هاي از دست رفته بر روي به عبارتي صفحاتي بوده اند كه كاهش جايگاه را تجربه كرده‌اند؟ آيا لينك و پيوند‌هاي ورودي (inbound links) به صفحاتي كه در گير افت درجه و رنك گرديده‌اند، از ميان رفته اند؟ آيا بك پيوند‌هاي حذف گرديده اي را ميبينيد كه به صفحاتي از اينترنت‌وبسايت شما ارجاع داده گرديده‌اند و آن صفحه هاي به صفحه ها ديگري كه رنك زير‌تري دارا هستند، پيوند داده‌اند؟ در شرايطي كه بك پيوند‌هاي ورودي به وبسايت شما وخيم باشد يا اين كه از في مابين رفته باشد، مي بايست دقيقا مشخص و معلوم فرمائيد كه آن بك‌پيوند‌ها از كدام اينترنت‌وبسايت‌‌ها مي آيند و چرا حاد گرديده‌اند. بعد از آن مي توانيد آنان را حذف يا اين كه جايگزين فرمائيد يا اين كه به عبارتي‌ها را نگه‌داريد. در صورتي وقت كافي براي تحليل تمامي‌ي پيوند‌ها نداريد و يا اين كه به هر دليلي ترجيح مي‌دهيد اين عمل را به يك كارشناس بسپاريد، ميتوانيد از پكيج disavow بهينه سازي ارزان به كار گيري نمائيد. براي اينكه بتوانيد گام‌هاي بعدي خويش را انتخاب نمائيد، بايستي هر مورد از پيوند‌ها را جدا ارزيابي فرمائيد: در حالتي‌كه لينك و پيوند‌ها عمدا حذف گرديده‌اند، مشخص و معلوم مي‌نمايد كه جزء پيوند‌هاي طبيعي نبوده‌اند و ميتوانند مبتلا پنالتي گوگل شوند. پس بهتر ميباشد آن‌ها‌را از بدور بيرون نماييد. گه گاه بك لينك و پيوند‌ها هنگام به‌روزرساني اينترنت‌وبسايت حاد ميگردند يا اين كه تغيير و تحول مي‌نمايند. در چنين مواقعي مي توانيد مالك وب سايت مبدأ را متقاعد نماييد كه آنان را به موقعيت اوليه بازگرداند. در شرايطي‌كه پيوند‌هاي ورودي با پيوند‌هاي جديدي از منابع گوناگون جايگزين گرديده‌اند، مي توانيد به منبع نو نيز پيوند دهيد. مدام ميتوانيد پيوند‌هاي كهن را با بك‌لينك و پيوند‌هاي جديدي كه فعال مي‌باشند، جايگزين فرمائيد. براي اينكه از تأثير منفي لينك و پيوند‌هاي از در ميان رفته روي مرتبه‌ي وبسايت خويش پرهيز فرماييد، جا داراست كه براي قابل انعطاف‌افزارها و اپ‌هاي مانيتور پيوند كه مدام پيوند‌هاي حاد را رصد مي‌نمايند، هزينه فرماييد. براين اساس ميتوانيد ابداع را به دست بگيريد و قبل از اينكه جايگاه تارنما شما كاهش يابد، اصلاحات موردنياز را انجام دهيد.

خودتان را به سوپرمن CTR تبديل كنيد

۴۰ بازديد


در نصيب سوم به شما خاطر خواهم بخشيد كه چه‌طور زمينه مطلوب را براي سكو دريافت كردن گزينش فرمائيد. پيش از آن پاره اي به المان هاي RankBrain بپردازيم … RankBrain به چه شكل متوجه راضي بودن مخاطب مي‌گردد؟ سئو در مشهد گذشته خيس به شما گفتيم كه RankBrain خودش را بي نقص ميكند، و خيلي نكته خير ميباشد. البته پرسش اينجاست : هنگامي كه رنك برين ورقه حاصل را تغيير تحول مي‌دهد، به چه شكل متوجه اثر گذار بودن آن مي گردد؟ پاسخ : RankBrain از فاكتور UX به كار گيري مي نمايد. نخست استفاده كننده واژه كليدي را در گوگل كاوش ميكند، Rankbrain كلمه و واژه كليدي را تبديل به مضمون‌ ميكند و چند حاصل مفهومي را به يوزرها نشان مي‌دهد. آن‌گاه از خويش مي‌پرسد : آيا مخاطب به جوابي كه مي‌خواهد رسيد؟ به ذكر بي آلايش خيس بخواهم برايتان بيان‌كنم، اين الگوريتم تعدادي حاصل مفهومي را به مخاطب نشان خواهد اعطا كرد، در صورتي‌كه يوزرها برروي يك برگه و يا اين كه يك تارنما كليك نمايند، اين تارنما درجه بهتري مي‌گيرد. شايد برايتان پرسش گرديده باشد كه چه اتفاقي براي تارنما هايي ميافتد كه يوزرها از آنان متنفرند؟ حاصل خير و خوبي ندارد … RankBrain به چي چيز هايي دقت ميكند؟ نرخ CTR Dwell Time Bounce Rate Pogo-sticking اين موردها همگي به UX تارنما شما ربط دارااست. قسمت سوم : تعيين  شايسته ترين واژه كليدي در دنياي RankBrain همان گونه كه گذشته خيس گفتيم RankBrain مي‌تواند متوجه گردد كه معنا واژه و كلمه كليدي چه مي‌باشد. سوالي كه اينجا به وجود ميايد اين ميباشد كه گزينش لغات كليدي مانند قبل ديگر تاثيري ندارد؟ پاسخ نه ميباشد، هنوز هم تاثير داراست، ولي به طرز اي نو و نوين. درصورتي كه مورد ها پايين را رعايت نمائيد ميتوانيد سكو خير و خوبي از RankBrain بگيريد. از لغت ها كليدي طولاني خودداري كنيد! لغت ها كليدي طولاني روشي منسوخ گرديده و نامتعارف ميباشد، همان گونه كه فراتر هم گفتيم، در پيشين مي بايست هزاران كاغذ ميساختيم كه تنها با يك واژه كليدي خاص شيت نخستين بياييم. براي مثال در صورتي‌كه اينجانب ميخواستم با عبارات كليدي استكان جهاني 2018 و استكان جهاني 2022 به كاغذ اوليه برسم بايستي 2 برگه جدا از هم پباده سازي مي‌كردم. امروزه Rankbrain متوجه كليه چيز مي گردد و مي‌تواند مانند يك آدم معمولي محتواي شما‌را بخواند. جذاب ميباشد بدانيد كه‌اين الگوريتم محدود به گويش و يا اين كه قوميت خاصي وجود ندارد و مي تواند تمامي چيز را بفهمد. وقتتان را برروي عبارات كليدي كوتاه خيس بگذاريد همانگونه كه گفتم ار لغات كليدي طولاني خودداري كنيد و سمت آن‌ها نرويد و به مكان آن وقت خويش را برروي لغات كليدي كوتاه خيس بگذاريد، مثلا در شرايطي كه مي‌خواهيد با كليد كلمه و واژه استكان جهاني به برگه نخستين برسيد، در محتوايتان در خصوص جاي ، مدت برگذاري و سال آن هم بنويسيد و اينگونه وقتي كه استفاده كننده كاوش مي نمايد ليوان جهاني 2018 وبسايت شما را ميبيند. ديدني خيس ميباشد كه بدانيد، كلمه ها كليدي كوتاه خيس معمولا رقابتي خيس از كلمه ها كليدي طولاني مي باشند. بگذاريد RankBrain خودش تصميم بگيرد كه به كدام يك از كليد واژه و كلمه هاي شما مرتبه دهد. نصيب چهارم : به چه شكل عنا وين و توضيحات متا را براي تصاحب كردن CTR بيشتر با صرفه كنيم؟ فراتر بدين آيتم اشاره كرديم، CTR يك سيگنال كليدي براي RankBrain ميباشد. پرسش اينجاست كه چجوري بايستي كاري كنيم تا يوزرها برروي تارنما ما كليك نمايند؟ اين نصيب به طور كامل در رابطه اين مسئله ميباشد. كمربند هارا محكم ببنديد. تيتر هاي كم عقل كننده بگذاريد! از هرچيزي كه دم دستتان ميباشد استعمال فرماييد، از احساساتي كردن عناوين نترسيد، رخداد بدي نخواهد زمين خورد! متاسفانه در ميهن ما تمامي كارايي دارا هستند كم آب و غير از صميم قلب باشند، به نمونه پايين دقت فرمائيد. Everyone pay attention : Worldcup 2018 starter (it was awesome) اين يك مثال تيتر در اينترنت انگيليسي ميباشد. كه مفهوم آن مي گردد : كليه دقت نمايند : مراسم افتتحايه ليوان جهاني 2018 ( خيلي باحال بود ) تا اينجاي فعاليت انديشه كنم متوجه قصه شديد؟ از چيزي نترسيد، هيجان زده گرديد در تيتر هايتان، احساسات حقيقي وواقعي خودتان را بروز دهيد. عامل تفاوتتان را در عنوانتان مشخص نمائيد! به‌اين نمونه اعتنا فرمائيد، “يادگرفتن سئوي وبسايت (طرز هاي 2018 + ابزار هاي موردنياز )” و “فراگيري seo وب سايت” فكر كنيد كه هردوي اينها در واژه و كلمه كليدي يادگرفتن seo وجود داراست، برروي كدام يك كليك مي‌كنيد؟ تيتر هايي كه تفاوتشان با بقيه رقبا مشخص ميباشد، 33% CTR بهتري دارا‌هستند. (2018) ، (1397) (اينفوگرافيك) (جديدترين) (گزارش از : ) (يك‌سري نكته ) مجموع اين مواقعي كه درون پرانتز گفته شد به بهبود CTR شما امداد خواهد كرد. مطمئنم كه تا اينجاي عمل به‌اين انديشه افتاديد كه تمامي تيتر هايتان را عوض فرمائيد. از عدد ها به كارگيري فرماييد! طبق پژوهش ها Buzzsumo ، عدد ها سبب بهتر شدن CTR مي گردند. يوزرها هنگامي عنواني را كه در آن از عدد و حروف مصرف شده باشد را ببينند، برروي آن كليك ميكنند. به‌اين تيتر دقت فرماييد :  “يادگرفتن كاهش وزن در 14 روز با ورزش” ، “يادگرفتن كاهش وزن با ورزش” تا اينجاي عمل متوجه مورد شديد؟ از لغات اعتنا آميز در تيتر هايتان به كارگيري فرمائيد. لغت ها اعتنا آميز ارتباط مستقيمي با تيتر هاي احساساتي ميباشد، بايستي بر طبق واژه و كلمه كليدي شايسته ترين واژه اعتنا آميز را استعمال فرمائيد. مثال هايي از لغت ها كليدي دقت آميز : مفيد مثال هايي اين سال جديدترين شايسته ترين يادگرفتن توضيحات متا را فراموش نكنيد! درسته كه توضيحات متا تاثير متعددي در سكو بندي بهينه سازي ندارد ولي تاثير خيلي خيلي خيلي متعددي در CTR داراست. احساساتي بنويسيد. اين گزينه هم مثل عنا وين بسيار فعاليت آمد ميباشد، در شرايطي‌كه توضيحات متايتان را رمانتيك فرماييد، پيروز خواهيد شد! توضيح دهيد كه چرا بايستي برروي پيوند شما كليك نمايند يوزرها گوگل بسيار حساس مي‌باشند و مسلما بايستي چيزي را به آن ها نشان دهيد كه آن‌ها در ادامه آن مي باشند، به عنوان مثال در‌حالتي كه محتوايتان درباره با استكان جهاني ميباشد، توضيحات متا را مي توانيد اينگونه بنويسيد : دوران و ساعت برگذاري مسابقات ليوان جهاني. عكس و هواداري گروه ملي. در پايان، كلمه و واژه كليدي را در آن تزريق فرماييد.

فوق العاده ترين تكنيك هاي سئو در 2019

۲۵ بازديد


فوق العاده ترين تكنيك هاي بهينه سازي در 2019 امروز قصد داريم تا به معرفي تكنيك هاي seo در 2019 كه سبب ساز ارتقا مرتبه شما گردد بپردازيم. سئو در مشهد در واقع اين تكنيك ها تمامي آزمايش گرديده اند و تمامي آنان در سال 2019 پاسخ مي‌دهد. سرفصل هاي اين فراگيري به كار گيري از لغات هيجان آور در عناوين عدم استعمال از تكنيك PogoStick تزكيه صفحه هاي مرده و زامبي به كارگيري از پست الكرونيكي براي ايجاد پيوند سئو وبسايت براي مرغ مگس خوار و Rankbrain به كارگيري از اينفوگرافيك، پادكست و ويديو زنده كردن محتواي سابق به دست آوردن بك لينك و پيوند از تارنما هاي حريف استفادهاز طرز CGC توليد محتواي رواني وار ايجاد مارك از كلمه و واژه كليدي ايجاد مقاله ها چه چيزي است و چطور تغيير تحول جزئي در استابل محتواي قالب استفادهاز ابزار Correlate براي ساخت و ساز محتوا تاكتيكهاي ارتقاء CTR به كار گيري از لغت ها مهيج در عناوين بگذاريد خيلي سريع بيان‌كنم، هنگامي از اين تكنيك به كار گيري فرماييد، CTR در يافت مي‌كنيد و هنگامي CTR اخذ فرماييد منزلت و مرتبه بهتري ميگيريد. اخذ CTR و سكو تصاحب كردن بگذاريد برايتان اينگونه نمونه بزنم تيتر يكي مقاله‌ها وبسايت اينجانب بود : يادگرفتن بهينه سازي در 2019 آنگاه اون رو تغيير تحول دادم به : فوق العاده ترين فراگيري seo در 2019 تيتر اولعنوان دوم سود رو تفكر كنم بتونيد حدس بزنيد … ولي به هر حالا ميگم. فيض خارق العاده بود. 45% ارتقا CTR روي آن پيوند سبب شد از كاغذ دوم به ورقه نخستين صعود كنم و بازديد كنندگان بيشتري اخذ كنم باحال بود خير؟ اينجانب يك ليست بهتون ميدم كه ميتونه بهتون امداد متعددي كنه و سبب ارتقا CTR ميشه راهنما فوق العاده | شايسته ترين | برگزيدگان نو سريعترين به چه شكل كم عقل وار تحقيق شگفت انگيز مرحله به مرحله | مرحله به مرحله شرايط فعلي وقتشه كه … ؟ عدم به كارگيري از تكنيك PogoStick اين يك حقيقته كه PogoStick هم ميتونه به سئوي اينترنت سايتتان ضربه بزند و هم مي تواند بازديد خارق العاده اي براي شما به ارمغان بياورد خوب؟ PogoStciking چي مي‌باشد به هيچ عنوان؟ PogoStciking هنگامي واقعه مي افتد كه يكي يوزرها گوگل برروي يك كدام از لينك و پيوند هاي شما در كاغذ حاصل يا اين كه SERP كليك نمايد و بعد از آن سريعا به كاغذ نتيجه ها برگردد و دنبال چيزي بگردد كه حقيقتا كمكش نمايد. پوگو استيكينگ زماني يك نفر PogoStick ميكند يك پيام خيلي شفاف براي گوگل ارسال ميگردد : “اينجانب از اين برگه خوشم نيامد” ما يحتاج ميباشد بكويم كه چنانچه سايت شما كاربرانتان را شادمان نميكند و آن هارا به چيزي كه مي‌خواهند نمي رساند، جايي در ورقه SERP گوگل نداريد. به انتها رسيد و رفت زير اومدن رنك سوالي كه به وجود مي‌آيد اين ميباشد : چه‌طور كاري كنم كه يوزرها به ورقه نتيجه ها گشوده نگردند؟ سه تكنيك و ارشاد از طرف اينجانب براي شما تا بتوانيد استفاده كننده را راضي نگاه داريد نخستين : محتوايتان را مملو‌از هدينگ و ساب هدينگ و متن نمائيد. براي پي بردن اين لازم وجود ندارد نخبه باشيد! زماني محتوايتان مملو از هدينگ و ساب هدر باشد، كاربرانتان از تلاوت آن لذت مي برند. عناوين و تحت عناوين دوم : پيشگفتار تان را كوتاه و مختصر بنويسيد پيشگفتار هاي طولاني يوزرها را مثل برق و باد از اينترنت سايتتان خارج مي اندازد. اين يك واقعيت ميباشد و كاريش نمي‌شود كرد به همين برهان ميباشد كه اينجانب در اكثر محتوا هايي كه ساخت ميكنم همت دارم تا از پيشگفتار هاي كوتاه و كوتاه خيس به كارگيري كنم. عنا وين و پايين عنا وين نهايي گزينه : پاسخ را به عبارتي نخستين به كاربرتان بدهيد. يادتان باشد، يوزرها گوگل در پي جوابند و آن را خيلي سريع مي‌خواهند! و درصورتي كه جوابشان را سريع نگيرند مثل يك گلوله شليك گرديده از اينترنت سايتتان فراروگريز ميكنند. تزكيه صفحه ها مرده صفحه هاي مرده يا اين كه صفحه ها زامبي، صفحاتي مي‌باشند كه هيچ بازديد كننده اي براي شما نمي آورند آنان تنها به درد جرز لاي ديوار ميخورند. زماني صفحه هاي زامبي را از اينترنت سايتتان منزه نمائيد، مي توانيد از گوگل مرتبه بگيريد و سكو تصاحب كردن از گوگل در معناي ترافيك و بازديد كننده بيشتر ميباشد. يك كدام از مشتريان اينجانب، ( وبسايت فروشگاهي دارااست ) كلي متاع به در نخور و نا مربوط داشت ( خيلي رك هستم! ميدونم ) به اينترنت مستر آن تارنما گفتم كه صفحاتي را كه محتوايي ندارد را تميز كن و منزه كرد. حدس فيض آن با خودتان چرا اين استراتژي پاسخ مي‌دهد؟ بهتر ميباشد بگوييم كه گوگل دوست ندارد به صفحاتي كه هيچ اسكلتي ندارند درجه بدهد. در واقع گوگل اعلام نموده است كه يك ورقه با محتواي بدون نقص ارزشش از صد ورقه بي محتوا فراتر ميباشد و جايگاه بهتري ميگيرد. يك پيج قدرتمند بهتر از 100 پيج به درد نخور اين آيتم يكي مواقعي ميباشد كه اينجانب در راس فراگيري seo به شدت به آن اعتنا كرده ام و اهميت متعددي به آن داده ام

15 نكته براي افزايش محبوبيت در شبكه‌هاي اجتماعي

۳۸ بازديد


درين نوشته‌ي‌علمي 15 طريق سريع براي ارتقا محبوبيت در كانال‌هاي اجتماعي را ذكر ميكنيم. محبوبيت در كانال‌هاي اجتماعي سبب اكران بيشتر مارك شما، سئو در مشهد  بهبود جايگاه اينترنت سايتتان در موتورهاي كاوش و برقراري رابطه بهتر با كاربر مي گردد. كانال‌هاي اجتماعي دوستداران بخش اعظمي را در دولت ها آنلاين به خويش تخصيص داده‌اند و اينك عمل در‌اين كانال‌ها براي مديريت سايت امري دوري ناپذير ميباشد، درين نوشته‌ي‌علمي 15 شيوه سريع براي ارتقا محبوبيت در كانال‌هاي اجتماعي را ذكر مي كنيم. محبوبيت در كانال‌هاي اجتماعي منجر اكران بيشتر مارك شما، بهبود سكو اينترنت سايتتان در موتورهاي كاوش و برقراري رابطه بهتر با استفاده كننده مي گردد. 1- يك برگه منحصر به فرد براي سايت خويش ساخت‌و‌ساز نمائيد براي حضور در كانال‌هاي اجتماعي از پروفايل فردي به كار گيري نكنيد، برخي اشخاص با اين تصور كه پروفايل فردي را مي‌قدرت سريع‌خيس پرورش بخشيد با اين بينش كه سايرافراد را به ليست دوستان خويش اضافه مي‌نمايند از پروفايل فردي با اسم كسب و كارشان براي عمل در كانال اجتماعي استعمال مي‌نمايند، بهتر ميباشد از يك كاغذ منحصربه‌فرد كه قابليت نيكو شدن را داشته باشد استعمال فرمائيد. پروفايل‌هاي فردي محدوديت‌هايي دارا هستند كه ممكن ميباشد در آينده براي شما مشكلاتي را ساخت و ساز نمايند مانند محدوديت تعداد دوستان در بعضا كانال‌هاي اجتماعي! در صورتيكه هدفتان پهناور ميباشد و تصميم به فعال سازي يك برگه با محبوبيت بالا راداريد شايسته ترين طريق ساخت‌و‌ساز يك شيت تجاري منحصر ميباشد. 2- عكس پروفايل و كاور خوشگل پباده سازي نماييد در هنگام ديزاين تجاري در كانال‌هاي اجتماعي به دو بخش عكس پروفايل و كاور اهميت متعددي بدهيد، شما با اين دو عكس در دنياي اجتماعي مطرح ميشويد و آن ها نشان‌دهنده شخصيت و مارك شما ميباشند. كوشش نماييد مارك خويش را در عكس پروفايل اكران دهيد و در عكس كاور خدماتي را كه ارائه مي‌دهيد را معرفي فرماييد و مواقعي را بنويسيد كه اشخاص را ترغيب به لايك و تعقيب كردن كانال شما كند. 3- داده ها نصيب در رابطه مارا كامل شدن فرماييد هر برگه تجاري دارنده بخشي با اسم در رابطه ما ميباشد كه ميتوانيد در آن نصيب داده ها مرتبط با كسب و كارتان و همينطور خدماتي كه ارائه مي‌دهيد را درج فرمائيد. قطعاً در‌اين نصيب داده ها تماس و همينطور وبسايت خودتان را اضافه كنيد، اين مسئله سبب ميگردد به كاغذ خويش اعتبار بدهيد و تماس كاربر با خودتان را نيز بي آلايش‌خيس فرماييد. بيشتر بخوانيد: (SMM) بازاريابي در شبكه هاي مردمي چه‌گونه ما را به هدفمان ميرساند؟     4- مطالب موءثر و منظم منتشر نماييد بعد از ساخت يك شيت تجاري بروز نگه‌داشتن آن مهمترين كاري ميباشد كه مي بايست انجام دهيد، با تكثير مطالب موثر و كاربردي در مورد تخصصي خودتان با مخاطبين در رابطه باشيد و كوشش نمائيد از نشر پياپي مطالب تبليغاتي پرهيز كنيد، با نشر مطالب صوتي و تصويري ميتوانيد رابطه بهتري با كاربر برقرار فرماييد.   5- تمدن كانال‌هاي اجتماعي را رعايت نماييد كانال‌هاي اجتماعي دارنده دور و بر از صميم قلب ميباشد و اشخاص براي برقراري رابطه با يكديگر و اطلاع از حالت دوستان خويش و يا اين كه سرگرمي و صرف وقت به آن مراجعه مي‌نمايند، در شرايطي‌كه مي خواهيد به نتيجه ها خوب برسيد قطعاً براساس همين وضعيت با مخاطبين رابطه برقرار نماييد، تلاش نماييد خيلي شل و از صميم قلب مطالب خودتان را بنويسيد و پيوسته با تكثير لينك و پيوند‌هاي متفاوت اشخاص را ترغيب به كليك و بيرون شدن از كانال‌هاي اجتماعي نكنيد. 6- به حيث مخاطبين احترام بگذاريد هر فردي كه براي مطالب شما نظري درج مي‌نمايد براي آن وقت نهاده ميباشد و شما بايستي براي آن فرد احترام قائل باشيد، بهتر ميباشد تا مي توانيد جواب نظرها را بدهيد؛ ولي خيلي از ايده ها جهت سپاس و انرژي دادن به تاليف كننده درج مي شود و نيازي به جواب ندارد، ولي در‌حالتي كه سوالي پرسيده شد كوشش نمائيد آن را بي‌جواب نگذاريد. 7- از سايت خويش به صفحه هاي كانال‌هاي اجتماعي پيوند بدهيد خيلي از اشخاص عشق‌مند به مطالب تارنما شما مي‌باشند البته نمي‌دانند كه شما در كانال‌هاي اجتماعي نيز فعال ميباشيد، به طبعً از تارنما خويش به صفحه هاي شبكه هاي عمومي خودتان لينك و پيوند بدهيد و صفحه ها خويش را به مخاطبين اينترنت سايتتان معرفي فرماييد و از آنها بخواهيد كه شما‌را در كانال‌هاي اجتماعي دنبال نمايند. بيشتر بخوانيد: چه‌گونه با به كار گيري از شبكه هاي مردمي تارنما خويش را بهينه سازي كنيم؟   8- براي اشخاص دنبال كننده كانال‌هاي اجتماعي تفاوت قائل گرديد مي توانيد برخي مطالب را صرفا در كانال‌هاي اجتماعي منتشر نمائيد، مطالب كوتاه و خواندني را به صورت يك مقاله كوتاه قرار دهيد و در اينترنت سايتتان آنان را قرار ندهيد، قطعاً به‌اين مسئله اشاره نمائيد كه بعضي از مطالب تنها در كانال‌هاي اجتماعي منتشر ميشوند و در وب سايت قرار نخواهند گرفت. اين قضيه يوزرها وب سايت را به تعقيب كردن شما در كانال‌هاي اجتماعي ترغيب مي‌نمايد. 9- اتصال كانال‌هاي اجتماعي به يكديگر شايد ندانيد كه اكثر كانال‌هاي اجتماعي قابليت و امكان اتصال به يكديگر رادارند، به‌تيتر نمونه شما مي توانيد كانال اجتماعي صورت بوك ، توييتر ، اينستاگرام را به هم متصل نمائيد و با نشر يك مقاله در اينستاگرام اين مطالب به‌شكل خود كار در دو كانال ديگر قرار گيرد، مورد جذاب اين ميباشد كه مطالب طوري منتشر مي شوند كه مشخص و معلوم ميشود از روش كانال‌هاي ديگر تكثير يافته‌اند و همين قضيه سبب ساز ميشود كه مخاطبين بتوانند شما‌را در كانال‌هاي ديگر نيز بيايند و در آنجا نيز شمارا دنبال نمايند. 10- از سيستم‌هاي نشر اتومات به كار گيري نكنيد وب سايت‌هاي متعددي مي باشند كه با استعمال از فيد RSS وب سايت، مطالب وبسايت شما‌را به‌شكل اتومات بعد از نشر در كانال‌هاي اجتماعي نيز منتشر مي‌نمايند، شايد در صدر به حيث خوب رسد و عمل شما‌را به‌تيتر مديريت وبسايت شل نمايد، البته بعداز مدتي كاغذ شما در كانال‌هاي اجتماعي تبديل به يك برگه آكنده از لينك و پيوند‌هاي زشت و نا مفهوم ميگردد و تعداد متعددي از مخاطبين تعقيب كردن برگه شما‌را متوقف مي‌نمايند.

گزارش‌هاي سايت‌مپ در كنسول جستجوي گوگل

۲۴ بازديد


گزارش‌هاي وب سايت‌مپ در كنسول جستجوي گوگل پس‌ازآنكه تارنما‌مپ شما تثبيت شد، گزارش‌هاي آماري آن در نصيب Coverage اكران داده مي شود. براي مشاهده اين آمار، روي پيكان كوچك بالاي مستطيل Error كليك فرمائيد سئو در مشهد و از نصيب Filter to sitemaps وب سايت‌مپ موردنظرتان را گزينش فرماييد. طريق ديگر، تعيين Sitemaps از منوي جانبي كنسول جستجوي گوگل و آنگاه كليك بر روي آيكن آمار در منتهااليه سمت راست ستون وب سايت‌مپ موردنظر ميباشد.   شاخص‌هاي قابل‌مشاهده در كنسول جستجوي گوگل پيش از اينكه به سراغ به كارگيري از كنسول جستجوي گوگل يا اين كه گوگل وبمستر تولز برويد بايستي با چندين واژه و كلمه و عبارتي كه عموماً در برگه Performance يا اين كه نصيب اكران تلاش اينترنت‌وبسايت در كنسول كاوش مشاهده مي كنيد شناخت داشته باشيد. Impression چه مي‌باشد؟ هر توشه كه نشاني پيوند اينترنت‌وب سايت شما در نتيجه ها كاوش ظواهر ميشود، يك impression به وجود ميايد. براي به اكانت وارد شدن impression لزومي ندارد كه استفاده كننده مسلماً به زير برگه حاصل كاوش برود و فيض تثبيت‌گرديده از وبسايت شمارا ببيند. Query (كوئري) در وبمستر تولز به چه معناست؟ كوئري، واژه و كلمه يا اين كه عبارتي ميباشد كه به وسيله يوزرها سرچ گرديده و به‌واسطه آن impression براي تارنما شما در حاصل جستجوي گوگل ساخته شده است. داده ها كوئري ها تنها در كنسول كاوش در دسترس ميباشد و خير Google Analytics. نوشته ي علمي داراي ربط: 10 نكته اصلي براي تعيين (Keywords) كلمه و واژه كليدي كليك در كنسول جستجوي گوگل چه چيزي است؟ زماني‌كه استفاده كننده يك لينك و پيوند را گزينش مي‌نمايد و به‌واسطه كليك بر روي آن از كاغذ نتيجه ها كاوش بيرون مي‌گردد، اين يك «كليك» به حساب مي آيد. در شرايطي كه مخاطب روي يك پيوند كليك نمايد، آنگاه به امداد دكمه back مرورگر به حاصل كاوش برگردد و مجدد روي به عبارتي لينك و پيوند كليك نمايد، تنها به عبارتي كليك گذشته احتساب ميگردد. البته در‌صورتي‌كه روي يك لينك و پيوند ديگر از اينترنت‌وبسايت شما كليك نمايد، دو كليك اكانت گردد. در ضمنً كليك‌هاي پيوند‌هاي تبليغاتي جان دار در صفحه هاي حاصل كاوش درين سيستم به حساب آوردن نميشود. Average position در وبمستر تولز چه چيزي است؟ Average position در گوگل وبمستر تولز نشان‌دهنده معدل مرتبه ورقه يا اين كه صفحه هاي وبسايت شما براي يك يا اين كه يك‌سري كوئري ميباشد. به عنوان مثالً در صورتيكه فرض كنيم كه راهنماي ارتقا جايگاه الكسا  در تارنما ما براي كوئري «ارتقاء درجه الكسا» درجه 2 و براي عبارت «جايگاه‌بندي الكسا» سكو 4 را كسب نموده باشد. در‌اين‌صورت (با اين فرض كه براي هيچ كوئري ديگري در نتيجه ها كاوش ظواهر نميشود)، average position ما براي اين نشاني عدد 3 خواهد بود. CTR در وبمستر تولز به چه معناست؟ CTR (click-through rate) يا اين كه نرخ كليك ميل كردن برابر ميباشد با تعداد كليك‌ها تقسيم‌بر تعداد impressionها ضرب‌در 100. به‌تيتر‌نمونه، درصورتي كه پست ما در 20 كاوش اكران داده خواهد شد و 10 كليك اخذ نمايد، CTR آن 50% خواهد بود.   غربال كردن آمار در كنسول جستجوي گوگل كنسول جستجوي نو گوگل قابليت مشاهده آمار جانور را به تفكيك و بر پايه ي شاخص‌هاي متعدد آماده مي‌نمايد. 1. غربال بر طبق نوع كاوش يا اين كه Search type در اينجا قابليت و امكان تعيين از بين سه نوع كاوش وجود دارااست: اينترنت، تصاوير و ويدئو. براي مثالً براي اينترنت‌وبسايت ما كه محتواي ويديويي هم داراست، هم آمار اينترنت و هم آمار ويديويي اهميت خواهد داشت. درضمنً قابليت مقايسه دو نوع گوناگون ترافيك نيز وجود داراست. كافي ميباشد كه روي زبانه Compare كليك نمائيد، گونه هاي موردنظر را گزينش كرده و دكمه Apply را بزنيد. 2. غربال بازه (Data range) كنسول كاوش قابليت و امكان مشاهده آمار بر مبناي برهه زماني را نيز مهيا مي‌نمايد:  در اينجا نيز با به كارگيري از زبانه Compare مي توانيد دو بازه متفاوت را باهم مقايسه نماييد.   3. غربال مبتني بر كوئري، كاغذ، مرزو بوم، دستگاه مورداستفاده، شيوه اكران كاوش با كليك بر روي دكمه New در كنار Date filter ميتوانيد تا پنج غربال ديگر را هم اضافه فرماييد: كوئري، برگه موردنظر از تارنما (Page)، مرز و بوم (Country)، دستگاه مورداستفاده مخاطب (Device)، و ظواهر كاوش ((Search appearance كه آمار يوزرها Web Light را اكران مي دهد. به گفته گوگل، خواسته از Web Light مواردي ميباشد كه گوگل صفحه ها اينترنت را به ورژن‌اي تبديل مي‌نمايد كه براي يوزرها وب معدود‌سرعت مطلوب‌خيس ميباشد، لذا اين صفحه ها با مصرف كمتر وسعت وب سريع‌خيس بار گذاري مي شوند.) اين فيلترها را مي‌اقتدار به‌شكل لايه‌اي و به‌عبارت‌ديگر، همزمان اعمال كرد. به‌تيتر مثال، در‌حالتي كه پيرو آن دسته از كوئري‌هاي مربوط به بهينه سازي باشيم كه در جستجوي تلفن همراه ظاهرشده‌اند، يك غربال براي كوئري‌هاي «سئو» روي دستگاه‌هاي گوشي ساخت و ساز مي كنيم.   گزارش Index Coverage شرايط هر كاغذ از اينترنت‌تارنما شما در كنسول جستجوي گوگل در يك كدام از اين حالات ميباشد: Error: مشكلي در صفحه ميباشد و لذا قابليت ايندكس شدن آن (تثبيت و مشاهده شيت در حاصل كاوش) نيست. Warning: ورقه موردنظر ايندكس گرديده، البته اختلال دارااست. Excluded: سازه به دلايلي (معمولاً به وسيله خودتان) از ايندكس شدن مستثنا شده‌است. Valid: مشكلي ندارد و ايندكس شده‌است.