15 نكته براي افزايش محبوبيت در شبكه‌هاي اجتماعي

مرجع رسمي مقالات تخصصي و حرفه اي سئو

15 نكته براي افزايش محبوبيت در شبكه‌هاي اجتماعي

۳۹ بازديد


درين نوشته‌ي‌علمي 15 طريق سريع براي ارتقا محبوبيت در كانال‌هاي اجتماعي را ذكر ميكنيم. محبوبيت در كانال‌هاي اجتماعي سبب اكران بيشتر مارك شما، سئو در مشهد  بهبود جايگاه اينترنت سايتتان در موتورهاي كاوش و برقراري رابطه بهتر با كاربر مي گردد. كانال‌هاي اجتماعي دوستداران بخش اعظمي را در دولت ها آنلاين به خويش تخصيص داده‌اند و اينك عمل در‌اين كانال‌ها براي مديريت سايت امري دوري ناپذير ميباشد، درين نوشته‌ي‌علمي 15 شيوه سريع براي ارتقا محبوبيت در كانال‌هاي اجتماعي را ذكر مي كنيم. محبوبيت در كانال‌هاي اجتماعي منجر اكران بيشتر مارك شما، بهبود سكو اينترنت سايتتان در موتورهاي كاوش و برقراري رابطه بهتر با استفاده كننده مي گردد. 1- يك برگه منحصر به فرد براي سايت خويش ساخت‌و‌ساز نمائيد براي حضور در كانال‌هاي اجتماعي از پروفايل فردي به كار گيري نكنيد، برخي اشخاص با اين تصور كه پروفايل فردي را مي‌قدرت سريع‌خيس پرورش بخشيد با اين بينش كه سايرافراد را به ليست دوستان خويش اضافه مي‌نمايند از پروفايل فردي با اسم كسب و كارشان براي عمل در كانال اجتماعي استعمال مي‌نمايند، بهتر ميباشد از يك كاغذ منحصربه‌فرد كه قابليت نيكو شدن را داشته باشد استعمال فرمائيد. پروفايل‌هاي فردي محدوديت‌هايي دارا هستند كه ممكن ميباشد در آينده براي شما مشكلاتي را ساخت و ساز نمايند مانند محدوديت تعداد دوستان در بعضا كانال‌هاي اجتماعي! در صورتيكه هدفتان پهناور ميباشد و تصميم به فعال سازي يك برگه با محبوبيت بالا راداريد شايسته ترين طريق ساخت‌و‌ساز يك شيت تجاري منحصر ميباشد. 2- عكس پروفايل و كاور خوشگل پباده سازي نماييد در هنگام ديزاين تجاري در كانال‌هاي اجتماعي به دو بخش عكس پروفايل و كاور اهميت متعددي بدهيد، شما با اين دو عكس در دنياي اجتماعي مطرح ميشويد و آن ها نشان‌دهنده شخصيت و مارك شما ميباشند. كوشش نماييد مارك خويش را در عكس پروفايل اكران دهيد و در عكس كاور خدماتي را كه ارائه مي‌دهيد را معرفي فرماييد و مواقعي را بنويسيد كه اشخاص را ترغيب به لايك و تعقيب كردن كانال شما كند. 3- داده ها نصيب در رابطه مارا كامل شدن فرماييد هر برگه تجاري دارنده بخشي با اسم در رابطه ما ميباشد كه ميتوانيد در آن نصيب داده ها مرتبط با كسب و كارتان و همينطور خدماتي كه ارائه مي‌دهيد را درج فرمائيد. قطعاً در‌اين نصيب داده ها تماس و همينطور وبسايت خودتان را اضافه كنيد، اين مسئله سبب ميگردد به كاغذ خويش اعتبار بدهيد و تماس كاربر با خودتان را نيز بي آلايش‌خيس فرماييد. بيشتر بخوانيد: (SMM) بازاريابي در شبكه هاي مردمي چه‌گونه ما را به هدفمان ميرساند؟     4- مطالب موءثر و منظم منتشر نماييد بعد از ساخت يك شيت تجاري بروز نگه‌داشتن آن مهمترين كاري ميباشد كه مي بايست انجام دهيد، با تكثير مطالب موثر و كاربردي در مورد تخصصي خودتان با مخاطبين در رابطه باشيد و كوشش نمائيد از نشر پياپي مطالب تبليغاتي پرهيز كنيد، با نشر مطالب صوتي و تصويري ميتوانيد رابطه بهتري با كاربر برقرار فرماييد.   5- تمدن كانال‌هاي اجتماعي را رعايت نماييد كانال‌هاي اجتماعي دارنده دور و بر از صميم قلب ميباشد و اشخاص براي برقراري رابطه با يكديگر و اطلاع از حالت دوستان خويش و يا اين كه سرگرمي و صرف وقت به آن مراجعه مي‌نمايند، در شرايطي‌كه مي خواهيد به نتيجه ها خوب برسيد قطعاً براساس همين وضعيت با مخاطبين رابطه برقرار نماييد، تلاش نماييد خيلي شل و از صميم قلب مطالب خودتان را بنويسيد و پيوسته با تكثير لينك و پيوند‌هاي متفاوت اشخاص را ترغيب به كليك و بيرون شدن از كانال‌هاي اجتماعي نكنيد. 6- به حيث مخاطبين احترام بگذاريد هر فردي كه براي مطالب شما نظري درج مي‌نمايد براي آن وقت نهاده ميباشد و شما بايستي براي آن فرد احترام قائل باشيد، بهتر ميباشد تا مي توانيد جواب نظرها را بدهيد؛ ولي خيلي از ايده ها جهت سپاس و انرژي دادن به تاليف كننده درج مي شود و نيازي به جواب ندارد، ولي در‌حالتي كه سوالي پرسيده شد كوشش نمائيد آن را بي‌جواب نگذاريد. 7- از سايت خويش به صفحه هاي كانال‌هاي اجتماعي پيوند بدهيد خيلي از اشخاص عشق‌مند به مطالب تارنما شما مي‌باشند البته نمي‌دانند كه شما در كانال‌هاي اجتماعي نيز فعال ميباشيد، به طبعً از تارنما خويش به صفحه هاي شبكه هاي عمومي خودتان لينك و پيوند بدهيد و صفحه ها خويش را به مخاطبين اينترنت سايتتان معرفي فرماييد و از آنها بخواهيد كه شما‌را در كانال‌هاي اجتماعي دنبال نمايند. بيشتر بخوانيد: چه‌گونه با به كار گيري از شبكه هاي مردمي تارنما خويش را بهينه سازي كنيم؟   8- براي اشخاص دنبال كننده كانال‌هاي اجتماعي تفاوت قائل گرديد مي توانيد برخي مطالب را صرفا در كانال‌هاي اجتماعي منتشر نمائيد، مطالب كوتاه و خواندني را به صورت يك مقاله كوتاه قرار دهيد و در اينترنت سايتتان آنان را قرار ندهيد، قطعاً به‌اين مسئله اشاره نمائيد كه بعضي از مطالب تنها در كانال‌هاي اجتماعي منتشر ميشوند و در وب سايت قرار نخواهند گرفت. اين قضيه يوزرها وب سايت را به تعقيب كردن شما در كانال‌هاي اجتماعي ترغيب مي‌نمايد. 9- اتصال كانال‌هاي اجتماعي به يكديگر شايد ندانيد كه اكثر كانال‌هاي اجتماعي قابليت و امكان اتصال به يكديگر رادارند، به‌تيتر نمونه شما مي توانيد كانال اجتماعي صورت بوك ، توييتر ، اينستاگرام را به هم متصل نمائيد و با نشر يك مقاله در اينستاگرام اين مطالب به‌شكل خود كار در دو كانال ديگر قرار گيرد، مورد جذاب اين ميباشد كه مطالب طوري منتشر مي شوند كه مشخص و معلوم ميشود از روش كانال‌هاي ديگر تكثير يافته‌اند و همين قضيه سبب ساز ميشود كه مخاطبين بتوانند شما‌را در كانال‌هاي ديگر نيز بيايند و در آنجا نيز شمارا دنبال نمايند. 10- از سيستم‌هاي نشر اتومات به كار گيري نكنيد وب سايت‌هاي متعددي مي باشند كه با استعمال از فيد RSS وب سايت، مطالب وبسايت شما‌را به‌شكل اتومات بعد از نشر در كانال‌هاي اجتماعي نيز منتشر مي‌نمايند، شايد در صدر به حيث خوب رسد و عمل شما‌را به‌تيتر مديريت وبسايت شل نمايد، البته بعداز مدتي كاغذ شما در كانال‌هاي اجتماعي تبديل به يك برگه آكنده از لينك و پيوند‌هاي زشت و نا مفهوم ميگردد و تعداد متعددي از مخاطبين تعقيب كردن برگه شما‌را متوقف مي‌نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.