شيت ي orphan چه است؟ورقه اي كه هيچ پيوندي به آن وجود نداشته باشد سئو در مشهد orphan (در معناي يتيم) ناميده ميگردد؛ موتورهاي كاوش، مثل گوگل، با يكياز دو شيوه ذيل صفحه هاي نو را پيدا ميكنند.
كراولر يك لينك و پيوند را از صفحه هاي ديگري دنبال ميكند.كراولر ليست URL هاي شمارا از وبسايت مپ تان پيدا ميكند.پس در شرايطي كه مي خواهيد برگه تان بوسيله گوگل كراول و ايندكس گردد، بايستي در آغاز بوسيله گوگل يافت شوند.
چرا صفحاتorphan براي بهينه سازي يك موضوع ميباشند؟موتورهاي كاوش نميتوانند اين صفحه هاي را از روش پيوند پيدا نمايند. لذا اكثر زمان ها صفحاتorphan نواينكس مي شوند وهيچوقت در نتيجه ها كاوش به اكران در نمي آيند. حتي در حالتي كه صفحه هاي orphan در ليست تارنما مپ هم باشند، گشوده هم براي seo خلل محسوب ميشوند. در شكل رغبت مي توانيد بقيه خطاها مرتبط با seo on-page را درين ويدئو دنبال نمائيد.
آيا صفحه هاي orphan يك ايراد محسوب ميشوند؟وجود اين صفحه هاي خير براي مخاطب و خير براي موتور كاوش خوب وجود ندارد. به دليل آن كه يوزرها نمي توانند از روش ساختار طبيعي وبسايت شما به آن صفحه ها دسترسي پيدا نمايند، براين اساس در صورتيكه داده ها اصلي يا اين كه مفيدي در اينگونه صفحه ها وجود داشته باشد، هدر مي رود و اين سبب به يك تجربه ي نااميد كننده براي استفاده كننده مي گردد.همينطور فارغ از هيچ لينك و پيوند داخلي، هيچ قدرتي(Authority) به صفحه ها متبوع منتقل نمي شود و موتورهاي كاوش هيچ معني و ساختاري براي چك آن صفحه هاي ندارند؛زماني راهي نيست كه بتوان فهميد هر كاغذ به چه شكل در وبسايت قرار گرفته، انتخاب اينكه كدام كواري مرتبط با كدام ورقه ميباشد، ايراد گردد.
براي مشورت كردن بهينه سازي و آناليز اشتباهات وب سايت با ما تماس حاصل نماييد (۰۹۱۰۷۲۵۴۸۶۱)
Orphan در مقايسه با dead end
پيش از اينكه به سراغ صفحه ها orphan برويم ، بطور خلاصه به تفاوت دربين دو اصطلاح بهينه سازي كه قادر است سردرگم كننده باشد، ميپردازيم.همان گونه كه پيش از اينً گفتيم، كاغذ orphan به يك ورقه اينترنت گفته ميشود كه به وسيله هيچ ورقه ديگري در به عبارتي تارنما به آن لينك و پيوند داده نشده يا اين كه به آن دسترسي نيست.از طرف ديگر ،ورقه dead end (بن بست)، يك برگه اينترنت ميباشد كه به هيچ يك از صفحه هاي داخلي يا اين كه بقيه وبسايت هاي فرنگي لينك ندارد ، بدين ترتيب “بن بست” ساخت و ساز مي نمايد.هنگامي اشخاص درين شيت قرار ميگيرند ، ميتوانند يا اين كه به عقب برگردند يا اين كه از وب سايت بيرون شوند. و وقتي كه خزنده هاي موتور كاوش روي كاغذ قرار ميگيرند ، ديگر جايي براي رفتن ندارند.امروزه ، با وجود خيل عظيم تمپليت هاي متعدد، احتمال توليد بن بست معدود ميباشد البته غير ممكن وجود ندارد. با اضافه كردن لينك و پيوند به محتواي صفحه هاي on-page، يا اين كه اطمينان از اينكه سايدبار يا اين كه فوتر در هر ورقه مالامال شدهاست ، بن بست به راحتي قابل رفع ميباشد.
درحال حاضر نوبت آن ميباشد كه صفحه ها orphan را در وبسايت پيداكنيم.
۱- صفحه ها قابل كراول را در وب سايت خويش شناسايي نمائيد.براي شناسايي اين صفحه هاي، به ليستي از كليه ي URL هاي مو جود كه با كراول در پيوند هاي تارنما قابل دسترسي مي باشند، نياز ميباشد.بدين مراد به يك كراولر فردي – يك خزنده ي بهينه سازي – نياز داريد. Screaming frog تعيين نيكي ست.از هر خزنده يا اين كه كراولري كه به كارگيري ميكنيد ، بايستي اطمينان داشته باشيد كه تنها براي كراول صفحاتي كه قابل ايندكس بوسيله موتورهاي كاوش ميباشند، تهيه شدهاست. به ذكر ديگر اين صفحه ها نبايد كراول شوند:
– صفحه ها تازه ايندكس
– صفحاتي كه بوسيله robots.txt از موتورهاي كاوش نهفته شدهاست.
كراول را از ورقه ي مهم تارنما آغاز نمائيد و به طبع از URL هاي متعارف براي مثال https يا اين كه http و www يا اين كه بدونwww به كارگيري نماييد؛ بهتر ميباشد هنگامي كه وب سايت خويش را كراول مي كنيد، در يك شيت بزرگ مثل اكسل، URL ها را وارد نماييد. مانند مثال ي پايين:
۲- دو ادله رايج ساخت و ساز صفحه ها orphanدو استدلال عمده در به وجود وارد شدن صفحه هاي orphan ميباشد كه مي بايست فورا آنهارا برطرف كرد. هر دوي اين علتها وجود ورژن هاي تكراري از صفحاتي ست كه مي بايست بطور اتومات دائما به يك URL هدايت شوند. در صورتي اين حادثه نيفتد، احتمالا برخي ورژن هاي ورقه به آن پيوند نشده اند و orphan محسوب ميشوند؛ دراينصورت، orphan بودن آنها وجود ندارد كه مورد ميباشد، بلكه تكراري بودن آن خلل توليد ميكند.
Non-Canonical https/http or www/non-www
هر كاغذ ي همگاني وب سايت مي بايست مدام از https ، http (ترجيحا https) ، www ويا بدونwww به كار گيري نمايد؛ براي آناليز اينكه آيا اين مورد ها وجود دارا هستند، شيت مهم وب سايت خويش را در مرورگر با مجموع اين حالات تايپ نمائيد:
https://www.example.comhttp://www.example.comhttps://example.comhttp://example.comمجموع اين موردها مي بايست به يك URL معلوم و يكسان ريدايركت خواهد شد. و آن ورقه مي بايست براي خودش canonical باشد؛ در شرايطي كه يكياز اين مورد ها صحيح ريدايركت نشود، به منزله وجود مشكلي ميباشد. با به عبارتي حالتي كه به حيث ميرسد اشكالي وجود داراست، URL هاي ديگر را هم بررسي فرماييد تا ملاحظه كنيد خلل وسيع ميباشد يا اين كه خير.مي بايست چندين كاغذ ديگر از وبسايت و همچنين پوشه htaccess را نيز محاسبه فرمائيد تا از پيكربندي اين موردها به صدق مطمئن گرديد؛ در صورتيكه .htaccess را با https مشخص و معلوم كنيم، مي بايست تاييد نمائيد كه همگي ي صفحه هاي در وب سايت از قابليت و امكان SSl برخوردارند. در غير اينصورت يوزرها اخطار مرورگر را اخذ ميكنند. همينطور در شرايطيكه از www يا اين كه non-www به كارگيري ميكنيد، مطمئن گرديد كه با اين فعاليت هيچ خطايي در سرور توليد نمي شود.يكياز ديگر از مواقعي كه باعث بدين حادثه ميشود اسلشي ست كه در انتهاي URL قرار ميگيرد. مثلا، دو گزينه پايين ممكن ميباشد محتواي يكساني داشته باشند، در حاليكه نشاني url آنها يكي از وجود ندارد:
https://example.com/page1/https://example.com/page1چندين شيت از تارنما را با اسلش و سواي اسلش آزمون فرمائيد تا مطمئن گرديد كه به يك URL يكسان ريدايركت ميشوند. همينطور چك نماييد كه به صحت در .htaccess تهيه و تنظيم گرديده باشد.
۳- ليست URL ها را از گوگل آناليتيكس بگيريد.مبني بر تمجيد، براي كراولرها ، يافتن صفحه ها orphan طاقت فرسا ميباشد. براين اساس به كارگيري از هر ابزار كاوش گر بهينه سازي براي يافتن آنها ايراد ساز خواهد بود. يكياز شايسته ترين جاي ها براي استارت جستجوي صفحه ها orphan ، داده هاي Google Analytics (يا اين كه هر بسته تحليلي ديگري ميباشد كه به كارگيري ميكنيد).در صورتي شيت اي تا به اكنون بازديد گرديده باشد ، سوابق اي از آن در جايي از گوگل آناليتيكس وجود دارااست. براي بدست آوردن ليست كاملي از URLها از سايد توشه سمت چپ در آناليتيكس به بخش Behavior > Site Content > All Pages برويد:
تعداد دفعات بازديد از صفحاتorphan بسيار نادر ميباشد.
با كليك روي “Pageviews” مي توانيد ليست URL ها را به ترتيب رو به بالا از كمترين به بيشترين بازديدهاي برگه آراسته گرديده، داشته باشيد. با اين عمل صفحاتي كه به احتمال زياد orphan ميباشند به بالا منتقل ميشوند:
براي اطمينان ازينكه ليست URLها به اندازه ي كافي جامع ميباشد، به بخش date در بالاي كاغذ برويد.
تاريخ استارت را روي وقتي كه هنوزبه گوگل آناليتيكس متصل نبوده ايد، ست فرماييد.
درحال حاضر نوبت اين ميباشد كه تا جايي كه ممكن ميباشد تعداد URL ها را ارتقا دهيم. از سمت چپ روي show rows كليك نمائيد تا بتوانيد بيشترين تعدادURLرا داشته باشيد.
بعداز بارگيري urlها، export را تعيين نماييد وURLها را روي اكسل يا اين كه گوگل صفحه اخذ نمائيد.
در حالتي كه مقداري فني خيس ميباشيد ، ميتوانيد از Google Analytics API براي سرعت بخشيدن بدين مراحل به كارگيري نمائيد.
فعلا URL هاي به دست آمده را در شيت عظيم اي به اسم orphan اسكن فرماييد:
درحال حاضر بايستي اين موردها را به فرم URL تبديل كنيم.
براي انجام اين فعاليت ، يك رديف تازه وارد كرده و URL كاغذ اساسي را جايگزين فرماييد:
با به كارگيري از فرمول concat () آنها را با هم در يك URL مخلوط فرماييد :
آنگاه فرمول را به تحت بكشيد تا ليست بي نقص URL ها را بدست آوريد:
۴- URLهاي orphan را شناسايي فرمائيدبراي شناسايي اين URLها ، مي بايست ليستي از URL هاي كراول شونده و ليستي از URL هايي كه با Analytics پيدا نموده ايد را در برگه پهناور مقايسه فرماييد؛ در نمونه خيالي ما ، واضح ميباشد كه https://example.com/11 يك كاغذ orphan ميباشد، ولي در واقع شما حدوداً مدام URL هاي بيشتري براي غربالگري خواهيد داشت و ما بايستي روند شناسايي اين URL ها را به طور اتوماتيك انجام دهيم.
براي انجام اين عمل ، ما به فرمولي نياز داريم كه تحقيق كند آيا هر URL در ليست Analytics ما در ليست URL هاي Crawlable جان دار ميباشد يا اين كه نه؛ در سلول E2 اين فرمول را وارد ميكنيم: (match(D2,$A$2:$A$11,0=خطاي “# N / A” يعني برگه orphanاست.براي بدست آوردن ليستي از اين صفحه ها، فقط كاري كه مي بايست انجام دهيم اين ميباشد كه رديف Match خويش را تروتميز كنيم تا كليه حاصل “# N / A” را در يك جا عده كنيم.
۵- جاي هاي ديگري كه ميتوان درپي صفحه ها orphan بود
فرايند ي شناسايي اين صفحه ها را ميتوان با به كارگيري از منابع ديگري به غير از گوگل آناليتيكس نيز انجام اعطا كرد: SEMrushAhrefsMoz Link ExplorerRaven Toolsو يا اين كه ميتوانيد با مجموعه گسترش دهنده خويش در رابطه باشييد و ليست بي نقص URL ها را در وب سايت مستقيماً از سرور اخذ فرمائيد.همينطور براي يافتن اين اطلاعات ميتوانيد از فولدر هاي log نيز استعمال نمائيد.اين فايلها دربردارنده اين داده ها مي باشند:
چه كسي از تارنما شما بازديد نموده است.از كجا آمده اند.از چه صفحاتي بازديد كرده اند.در پايان ، ميتوانيد ليستي از URL ها را از گزارش سرچ كنسول گوگل هم اخذ فرماييد.
فيض گيري
در حالتيكه صفحه هاي orphan در نقشه وبسايت شما نشان داده نشوند، نمي توانند به وسيله موتورهاي كاوش ايندكس شوند – و حتي درصورتي كه چنين باشد، ميتوانند مسائل ديگري را ساخت و ساز نمايند.
پس از اينكه اين صفحه ها را پيدا كرديم بايستي از خويش بپرسيم:
آيا اين برگه اساسي ميباشد؟ درحالتي كه اصلي ميباشد آن را فيكس فرماييد، در غير اين شكل حذف فرماييد.آيا اين ورقه با وجودorphan بودن براي كلمه ها كليدي اش سكو گرفته ميباشد؟آيا شيت مي بايست در طبقه بندي تارنما وجود داشته باشد؟آيا اين برگه تكراري ست؟آيا كاغذ با صرفه شدهاست؟آيا شيت لينك و پيوند فرنگي دارااست؟حالا كه با مضمون برگه ي orphan آشنا شديد، براي يافتن اين صفحه هاي و حل اين ايراد از طريق هاي نقل شده درين نوشتهعلمي به كارگيري فرماييد و تجربيات خويش را با ما و ديگرافراد به اشتراك بگذاريد. براي هرگونه پرسش يا اين كه مشورت با كارشناسان تاپ seo در رابطه باشيد.
مزاياي ساخت محتوا با تلفن همراهايجاد محتوا با گوشي قادر است سئو در مشهد مشتمل بر مزايايي باشد كه مي شود به موردها تحت اشاره نمود:
سرعت شما با گوشي قادر است بيشتر باشد.تلفن همراه همگي جا در دسترس شما ميتواند باشد و همگي جا از آن استعمال نمائيد.شرايط كنوني دنياي رسانه ها و فضاي مجازي ميباشد كهاين رسانه ها روي سيستم هاي تلفن همراه تمركز بيشتري دارا هستند.سادگي در ساخت و ساز محتوا هاي صوتي و تصويري.تنوع در ابزار هاي جانور در ساختوساز محتوا
مزاياي ايجاد محتواي موبايلي
معايب ايجاد محتوا با تلفن همراهصراحت دارد كه شما به راحتي ميتوانيد با تلفن همراه خويش ايجاد محتوا انجام دهيد اما ممكن ميباشد در اينشيوه با تعدادي ايرادات رو به رو گرديد كه شايد منجر خواهد شد شمارا گزينه ازار قرار دهد كه مي شود به موردها پايين اشاره نمود:
بهم ريختن ساختار نوشته: در ساختوساز محتواي متني در تلفن همراه ممكن ميباشد مطالبي كه شما قرار مي دهيد در ساختار جملات و لغت ها خويش مبتلا گونه هاي گرديد.تفاوت در اكران علائم: مطلقا در سيستم كارداران فرق زياد وجودي داراست به اين ترتيب از جمله شما از علائم نگارشي استعمال كرديد كه در سيستم ادله ويندوز ممكن ميباشد چيزه ديگري اكران داده گردد.سابق بودن سيستم روي گوشي: ممكن ميباشد كه سيستم دليل بر روي گوشي خيلي سابق باشد كهاين قضيه قادر است در نشان دادن مواد گوناگون به ايراد بخوريد.
معايب ساختوساز محتواي موبايلي
برنامه هاي ساختوساز محتوا در تلفن همراه1. در ساختوساز محتوا نرمافزار هايي به ياري شما ميايند كه ميتوانيد از آنها استعمال فرمائيد: اولين اپي كه ميتوانيم به شما معرفي كنيم Lexis Audio ميباشد اين برنامه براي اديت صدا ميباشد و ميتوانيد با آن مانور متعددي توليد نماييد و بيشتر ياري مي نمايد براي ساختوساز محتواي صوتي و پادكست.
توصيه براي صدابرداري: زيرا در گوشي يك مسافت اي با گوينده و تلفن همراه وجود دارااست در سود بهتر ميباشد از بك ميكروفون بي آلايش در ضبط صدا به كارگيري فرمائيد كه اينم قضيه قادر است خيلي به شما ياري دهد.
2. براي ضبط ويديو از شيت موبايلتان مي اقتدار از نرم افزار Mobizen بهره مند شد كه جزو نرمافزار هاي خوب براي ريكورد كردن از كاغذ گوشي ميباشد.
توصيه براي ضبط كليپ از شيت: شما ميتوانيد با قرار دادن عكس ها و توضيح دادن بر روي آن و ضبط كاغذ ميتوانيد يك ويدئوي آموزشي بسازيد.
3. براي رفع ايراد بهم ريختن جملهها و كلمه ها ميتوانيد از برنامه keep notes به كار گيري نمائيد حتي براي توصيه بهتر ميباشد كه در همين برنامه آغاز به تايپ كردن فرمائيد كه متن شما بهم تريزه.
4. براي فيلم برداري ميتوانيد از kinemaster استعمال فرمائيد كه اپليكيشن خير و خوبي براي تدوين كليپ نيز ميباشد.
توصيه: شما در دريافت كردن ويديو به سه اصل اعتنا فرماييد: زاويه تصاحب كردن ويديو، تهيه فريم و نورپردازي ميتواند از اهميت بالايي بر خوردار باشد.
اين اپ ها ميتواند جزو شايسته ترين ابزار هاي كمكي براي ايجاد محتوا براي گوشي باشد.
خصوصيت محتوا خوب براي سئو در مشهد ساختوساز يك محتوا خوب با رعايت نكات قادر است در بهينه سازي وبسايت بسيار اثر گذار باشد. محتوا به عبارتي نوشته و اطلاعاتي ميباشد كه شما در سايتتان ميگذاريد ، درحال حاضر درحالتي كه اين محتوا به نحوي باشد كه پاسخگو به نيازهاي يوزرها باشد تارنما شما ورودي بيشتري پيدا كرده و ترافيك آن بالا ميرود درپي آن موتورهاي جستجو گر مرتبه بهتري به مقاله شما ميدهد.محتوا را قادر خواهيم بود آپ تو ديت كنيم و مبتني بر پرسش يوزرها محتوا هاي تازه و جالب براي وب سايت ايجاد كنيم.
ساخت و ساز محتوابراي يافتن خصوصيت محتوا خوب براي seo وبسايت خويش در صدر مي بايست مخاطبان را بشناسيد تا بتوانيد محتوايي ساختوساز نمائيد كه براي آن ها اثر گذار باشد و بدانند پاسخ همگي سئوال هاييشان با تلاوت متنها در وب سايت شما پيدا ميگردد.به صورت نمونه در شرايطي كه تارنما شما راجعبه مادرها از زمان ي بارداري تا پس از وضع حمل ، مراقبت و تربيت فرزندان ميباشد مي بايست محتوايي اثرگذار و داراي ارتباط ساخت فرمائيد تا مدام براي مادرها ديدني باشد و بدانند براي بالا بردن سطح معلوماتشان بايستي به تارنما شما مراجعه نمايند و با كاوش مي توانند داده ها مفيدي درباره با زمان هاي بارداري و بعداز آنها پيدا نمايند خير اينكه محتوايي نامربوط في مابين مطالب بخوانند چراكه اين امتياز منفي ميباشد و منجر كاهش ورودي و ترافيك وبسايت مي شود.
تيتر محتوابراي استارت مي بايست اعتنا متعددي تحت عنوان نوشته خويش بكنيد ، مشاهده كنيد در حالتي كه به مكان استفاده كننده بوديد و ميخواستيد مطلبي را كاوش نمائيد چه مي نوشتيد ، مي بايست از كليد واژه و كلمه مهمي كه باطن متن ميباشد در تيتر هم باشد.تيتر را به نحوي بنويسيد كه خبري باشد و يا اين كه سوالي همانگونه كه يوزرها مي خواهند كاوش نمايند. به صورت نمونه مامان آبستن مي خواهد چگونگي تغذيه خويش را در زمان بارداري بداند جملاتي نظير : تغذيه روزگار بارداري را تايپ ميكنند.تا جايي كه ميتوانيد از تايپ كردن سخن مازاد خودداري كنيد ، URL يا اين كه به عبارتي نشاني كاغذ وب سايت خويش را انگليسي تايپ فرمائيد تا موتور هاي كاوشگر زود خيس صفحه ها سايتتان را ايندكس نمايند.
پباده سازي محتواي خوب براي seoوجود يك uxخوب در سايت قادر است ميتواند تاثيرات بسيار مهمي را براي seo وبسايت شما به وجود آورد و اين مورد سبب جذب يوزرها بيشتري به سايت شما ميگردد. زمانيكه تعداد يوزرها ورودي تارنما شما ارتقاء پيدا نمايد بيشك محتواهاي بيشتري از شما ميخواهند كه در تارنما خويش منتشر نمائيد.
مطالبه و منظور يوزرها براي محتواهاي بيشتر سبب مي گردد تا شما نيز تمركز و دوران بيشتري را بهاين قضيه تخصيص دهيد.
براي ايجاد محتواهاي خوب ويزگي هاي بخش اعظمي مطرح گرديده اند كه هر مورد در موضع خويش درست ميباشند. بهتر ميباشد اينگونه تيتر كنيم كه هر محتوايي كه در تارنما ها منتشر ميشوند مي بايست دارنده ويزگي هايي همانند موردها تحت باشند.
محتواهاي ساختوساز گرديده در هر وب سايت مي بايست بي آلايش، روشن و مربوط به كار وبسايت باشد
به نحوي محتوا ساخت گرديده باشد كه براي مخاطبين به طور كامل پخته گرديده و قابل استناد باشد
محتواهايي كه ساخت ميشوند مي بايست تا جايي كه قابليت داراست جالب و مشغول كننده باشند.
از ساير ويزگي هاي محتواي خوب اين ميباشد كه براي يوزرها آموزنده و الهام نصيب باشد.
محتواهاي ساخت و ساز فارق از هر نوع لاف و دهانزد پردازي بايستي باشد.
چه تفاوتي بين تبليغات و بهينه سازي وجود دارااست ؟
قبل از پرداختن به جواب اين پرسش موردنياز ميباشد سئو در مشهد تا راجعبه بازاريابي محتوا يا اين كه Content marketing اندكي سخن كنيم . در وهله اوليه و با دانش به اينكه بهينه سازي و بازاريابي محتوا عيناً مفاهيم يكساني نيستند البته همپوشاني هايي داشته و در غايت درپي يك غرض ميباشند مي بايست اظهار كرد كهاين نحوه نوعي بازاريابيست كه با ارائه محتوياتي نو كه تا قبل از اين به اين صورت وجود نداشته اند ، در قالب نوشتهي علمي هاي آموزشي ، سوال و جواب ، مطالعات موردي ، راهبرد هاي كاربردي ، تصاوير ، نمودار ، اينفوگرافي ، كليپ ، پادكست و … درپي تجديد وفاداري مشتريان سابق و جلب لحاظ مخاطبين نو قدم بر ميدارد .
از نكات اصلي و مهم در بازاريابي محتوا بايستي بدين نكته دقت داشته باشيم كه مطلبي كه ايجاد كرده و ارائه ميدهيم يا اين كه بايستي دارنده داخل مايه اي موثر باشد كه در غايت مهارتي را به خواننده آموخته و فني را بوسيله ايشان متبلور نمايد ، يا اين كه مي بايست دارنده محتوايي آموزنده بوده و داده هايي معنوي و اطلاعاتي ولو سواي خروجي هاي فيزيكي به وي انتقال دهد و يا اين كه به حدي مشغول كننده باشد كه با شادي يا اين كه خنده فراوان ، اورا به حس نيكي در لحظه برساند .
نكته ديدني اين خصوصيات كه به طور كاملً در راستاي بهينه سازي تارنما نيز هست اين ميباشد كه براي ساختوساز محتواي وب سايت خويش نيز عيناً به چنين پديده هايي نيازمنديم ، عواملي كه با جذب استفاده كننده در واقعيت حيث مثبت گوگل و بقيه موتورهاي كاوش گر را جلب كرده و در غايت آن را مجاب مي نمايد تا با اعطاي جايگاه اي درخور و مطلوب ، مقدمات قرارگيري وب سايت در مقام هاي فراتر و بهتر چشم شدنش را مهيا كند .
و ولي جواب به پرسش فوق ؛ درصورتي كه بخواهيم مهمترين وجوه تمايز تبليغات و بهينه سازي را اسم ببريم بايستي بدين نكات اشاره كنيم كه :
بازاريابي محتوا يا اين كه محتوايي مطلوب seo در درگاهي عرضه ميشود كه وابسته به خويش ما ميباشد (براي مثالً سايت يا اين كه شبكه تلگرامي) ، اين در حاليست كه تبليغات محتواييست كه عموماً خارج از مرزهاي اكانت هاي كاربري يا اين كه پايين مالكيت ما قرار گرفته و مقصود از آن معرفي خويش به مشتري يا اين كه جذب آنها ميباشد (و طبيعتاً شخصي كه باطن وب سايت ماست جذب آن گرديده و نيازي به ربايشي بيشتر ندارد ) .seo و محتواي آن خواص جذب كنندگي داراهستند ولي تبليغات عواملي دافعه مي باشند . به صورت نمونه هنگامي كه در تلوزيون پيامي بازرگاني پخش مي گردد ، بيشتر ما ترجيح ميدهيم تا كانال ديگري را در آن لحظه چشم و خويش را درگير عمل ديگري كنيم . از جمله با بررسي كردن شبكه هاي مردمي با تلفن همراهمان بهدنبال مطالعه يك خبر ، نكته علمي ، ويدئويي آموزشي يا اين كه مطلبي خنده دار ميرويم ، مطالبي كه مي اقتدار داعيه كرد مارا جذب كرده اند و به واسطه اين جذابيت بوده ميباشد كه با آغوش گشوده به استقبال آن رفته ايم . پس فيض ميگيريم كه محتواي seo خلاف تبليغات عامليست كه سواي عرضه بدون واسطه يك محصول يا اين كه خدمت ، ديگرافراد را به سوي خويش فرا ميخواند ، به آنان مطالبي را عرضه ميدارد و در نهايتاً درپي ارائه آن چيزي كه كاربر بدان نياز داشته ميباشد ، ايشان را «نمك گير» خويش مي نمايد .در انتهاي جواب بدين پرسش نياز به يادآوريست كه محتوا مغاير تبليغات براي كاربر مزاحمت ساختوساز نمي نمايد ، بهاين مفهوم كه خويش را جلوي ايشان پرت نكرده و به هر قيمتي تمايلي به چشم شدن ندارد ؛ وي كناره اي مي نشيند تا شخصي عشق و علاقه مند به سويش بيايد ؛ در سود اينكه مي بايست مدت متعددي براي تحقق آن وقت صرف كنيم ، لذا طبيعيست كه در زمان طولاني تري به توشه نشسته و اولين اثرها تاثيرگذاري خويش را در مقايسه با تبليغات ديرتر هويدا نمايد .
هنگامي كه قصد seo يك تارنما در موتور هاي كاوشگر را داريد ، بايستي بدين نكته عنايت داشته باشيد كه داشتن ظاهري خوشگل در وب سايت ، ارائه مطالبي موءثر و كاربردي ، داشتن شبكه هاي مردمي آكندهاز دنبال كننده يا اين كه پيوند دهي هاي مختلف ، هيچكدام به تنهايي نمي توانند وبسايت شمارا به حاصل نخستين هدايت كرده و در آنجا نگه داراهستند . اگر وب سايت متبوع را همچون يك ميز در حيث بگيريد ، كارداران متفاوت مفيد در بهينه سازي تارنما حكم شالوده هاي آن را دارا هستند ؛ به اين مفهوم كه مستلزم وجود تمامي آنان بوده و در اثر پيشرفت هركدام فارغ از بالا داخل شدن ديگري ، اين ميز با وجود طول داشتن از زمين يا اين كه پايدار نايستاده و يا اين كه كج خواهد بود . به بياني ديگر در شرايطي كه بعضا از پيشنيازهاي بهينه سازي وب سايت خويش را انجام داده و بخشي از آنهارا ناديده گرفته ايد ، بهاين نكته بيانديشيد كه ميزي با سه تا مبنا (به مكان چهار مبنا) ساخته ايد كه با وجود سعي ظاهرا خوب ، هر لحظه احتمال سقوط آن وجود داراست .
رسيدگي به صفحه ها بي كيفيت seo تارنما : سئو در مشهد آيا تا به حالا با صفحه هاي خالي از مقاله در تارنما هاي گوناگون مواجه گرديده ايد ؟ آيا اين وب سايت ها ، تارنماهايي داراي اعتبار و دارنده جايگاه خير بوده اند ؟ آيا شما هم در مقر اينترنتي خويش دارنده ورقه هايي ميباشيد كه به كلي خالي بوده و يا اين كه با يكسري خط داده ها غير اثر گذار مالامال گرديده باشند ؟وجود اين صفحه ها چه خطري براي يك تارنما داشته و به چه شكل سئوي آن را پايين تاثير قرار ميدهد ؟ طريق جستن اين صفحه هاي و از در بين بردن دردسرهاي احتمالي آنان كدام ميباشد ؟ براي يافتن جواب اين سوال ها با ما ياور باشيد .
رسيدگي به صفحه ها بي كيفيت بهينه سازي وبسايتبا ارزيابي فرآيند ساختوساز دانش خواهيم روءيت كرد كه توسعه يافته ترين مباحثي كه امروزه در شاخه هاي گوناگون گزينه گفت و گو قرار گرفته و در حالا بسط نيز ميباشند ، روزي فرضيه بي آلايش اي بوده اند كه خويش از نظريه هاي بي آلايش تري نشأت گرفته اند . با اعتنا بهاين پيوستگي ، مي اقتدار دانش را فرزند تجربه دانست . وقتي كه بشر ها پديده اي را براي اوليه توشه تجربه مي نمايند چيزي از ماهيت يا اين كه ساختار آن نمي دانند .
هنگامي كهاين عكس العمل و تضارب تكرار ميشود شناخت انسان با اين پديده نيز بيشتر گرديده و نهايتاً اين مشاهدات و تجربيات عيني به اندازه اي زياد ميشود كه شرايطي پذيرفته گرديده در لفافه دانش به وجود آمده و سنگ بناي رويدادهاي بعدي ميشود .
از جمله براي اولي باري كه بشر بواسطه دخالت طبيعت با حريق آشنا ميگردد ، چيزي از ماهيت اين پديده نمي داند ، البته با تكرار اين روي داد به خصوصيت هايي از قبيل داغ و سوزان بودن آن ، امكان پرنور كردن اطراف به وسيله اين ساختار ، ترسيدن موجودات وحشي از آن ، نحوه هاي ساخت و نشر حريق و ديگر خصوصيت هاي آن پي ميبرد ؛ گروه تجاربي كه بعد از چندي به طور يك علم ، واقعيت ثابت گرديده و امري واضح به ايشان ميگويد كه مي قدرت از اين دليل براي پختن طعام استفاده نمود .
فضاي مجازي و دنياي وبدر فضاي مجازي و دنياي وب نيز اين دستور راستگو بوده و ساختار باشكوه و پيچيده اي كه امروزه با آن سرو فعاليت داريم ، خويش روزي از سازوكاري ابتدايي و بي آلايش اي برخوردار بوده ميباشد . با گذر از اينكه ساخت روزافزون دانش و تجربه منجر شدهاست تا امروزه هوش تصنعي و مصنوعي موتورهاي جستجو گر ، خزندگان آنان و تحليلگران انساني به تغييرو تحول و تكامل روزمره الگوريتم هاي بررسي هرمورد بپردازند ، مي بايست اظهار كرد كهاين تكامل در وجود خويش ما نيز صورت گرفته و بي آنكه متوجه شويم مارا به سطوحي فراتر در يك مهارت رسانده ميباشد .
مثالي در زمينهي اين نكتهاز جمله شخصي كه براي اول توشه پشت دستور اتومبيلي نشسته و با واهمه زياد جنبش مي نمايد ، بعد از 1سال آنچنان دراين فعاليت متبحّر ميشود كه حتي يادش نمي آيد به چه ترتيبي ارتفاع مسيري طولاني را پيموده ميباشد . صحيح همچون كارشناس ساخت محتوايي كه به اولي نوشته قانوني خويش افتخار كرده ، البته با سپري شد يكسال ، هنگامي به ايم متن خويش نگاه مي نمايد آن را سرشار از غلط ، نقص و تضاد و مغايرت و در شايسته ترين وضعيت اندازه اي كوتاه و مختصر مي بيند .
اين اصل سرگذشتيست كه تمامي توليدكنندگان محتوا آن را تجربه كرده اند ؛ پس درصورتي كه شم نميكنيد كه نسبت به قبلي خويش دارنده مداد قدرتمندتري مي باشيد ، يا اين كه پيشرفتي نداشته و هنوز در اين شيوه نياز به كسب مهارت و تجربه داريد و يا اين كه از روز اوليه بسيار بدين دستور مسلط بوده ايد كه با دقت به خصوصيت بشر ها در تقويت يك بضاعت و توان ، گشوده هم عدم بهتر شدن شرايطتان اندكي تعجب آور و غير مطلوب به لحاظ ميرسد .
با ادامه حرف درباره ي رسيدگي به صفحه هاي بي كيفيت seo وب سايت بايستي اظهار كرد كه هر ورقه ، دسته يا اين كه شيت اي كه در تارنما شما جانور بوده و دارنده محتوايي معدود ، تكراري با ديگر صفحه هاي ، اسكن از ديگر تارنما ، دارنده داده ها غلط و غير مستند يا اين كه دارنده نگارشي مالامال عيب و اختلال باشد در زمره اثرها بي كيفيت قرار ميگيرد .
ارزيابي seo وبسايت براي اينترنت مسترهايي كه سئو در مشهد به بهينه سازي تارنما خويش و بازاريابي اينترنتي از وبسايت دقت دارا هستند اصلي تلقي ميشود. در واقع به واسط تحليل بهينه سازي تارنما اطلاعاتي در مورد همت و شرايط بهينه سازي وب سايت خويش بدست مياورند. وب سايت هاي آنلاين بخش اعظمي وجود داراست كه ارزيابي seo وبسايت و و ضعيت بهينه سازي وبسايت شمارا نشان ميدهند و مورد ها و مشكلاتي كه وجود داراست را نيز ذكر مي كند.
فهرست عنوان ها تحليل بهينه سازي وب سايت در woorankنظارت بهينه سازي وبسايت در majesticمحاسبه seo وبسايت در open site explorerبررسي سرعت تارنما در gtmetrixارزيابي seo تارنما در الكساتحليل بهينه سازي وب سايت در آپسئوچك seo وبسايت در woorankارزيابي بهينه سازي در وب سايت woorank كه در متريك هاي مختلفي مانند چگالي لغت ها كليدي ، شرايط هدينگ ها ، تعداد پيوند هاي وخيم ، موقعيت گوشي فرندلي ، به كار گيري از فولدر sitemap و موردها ديگر كه در فرايند سئو تارنما انجام ميگردد را ذكر مي كند و در خروجي عددي را تحت عنوان حالت و بررسي seo وبسايت شما نشان ميدهد.
محاسبه بهينه سازي وبسايت در majesticمحاسبه بهينه سازي وبسايت در majestic نيز ميتواند مواقعي همانند تعداد دامنه هاي لينك و پيوند گذارده گرديده ، تعداد صفحه ها پيوند نهاده گرديده ، تعداد لينك و پيوند هاي فالو ، تعداد پيوند هاي نوفالو ، تعداد پيوند هاي حذف گرديده ، مهمترين صفحه ها تارنما شما ، چگالي پيوند ها براساس انكر تكست و ديگر المان هاي اثر گذار در فرآيند seo تارنما را معين مي كند.
بررسي seo تارنما در open site explorerنشاني مندرج در پايين كه براي وبسايت موز كه تحت عنوان مارك داراي اعتبار در موضوع seo وبسايت ميباشد ارزيابي و آناليزي از شرايط seo تارنما آماده كرده است.
https://moz.com/researchtools/ose
در نشاني بالا ميتوانيد چگالي لينك و پيوند هايي كه نهاده گرديده براساس لغت ها كليدي ، اعتبار و حياط رنك وب سايت ، پيوند هاي گذارده گرديده براساس كلمه ها كليدي و ديگر المان ها را محاسبه مي نمايند. به واسط اين وب سايت ميتوانيد پيگيري از حالت بك لينك و پيوند وبسايت هاي ديگر داشته باشيد و نظارت seo وب سايت رقبا را نيز نظارت فرمائيد.
ارزيابي سرعت وب سايت در gtmetrixبررسي سرعت وبسايت در تارنما gtmetrix ميسر ميگردد كه در آن تعداد فولدر هاي js ، css ، تعداد فولدر هاي تصاوير و وسعت پوشه آن، وسعت تارنما ، تعداد فولدر هايي كه مي بايست لود كرد و ديگر المان هاي موثر در سرعت و حتما آن در seo وبسايت را ارزيابي مي نمايند.
چك بهينه سازي وبسايت در الكساوبسايت الكسا نيز محاسبه و آناليزي از ترافيك وب سايت انجام ميدهد و نيز همينطور در كنار آن معيار چشم شدن وبسايت در لغت ها كليدي گوناگون ، واحد سنجش چشم شدن در گوگل ، تعداد پيوند ها و ديگر مورد ها را آيتم ارزيابي و آنليز قرار ميدهند و در خروجي چك seo تارنما و داده ها از موقعيت و همت بهينه سازي تارنما خواهيد داشت.
چك seo تارنما در آپسئوتارنما نظارت seo آپسئو خدمت بدون پول اهل ايران كه ميتوانيد با 70 ابزار كاربردي ضمن محاسبه مجاني حالت بهينه سازي وبسايت نياز هاي ديگر خويش را پيدا نمائيد براي محاسبه موقعيت بهينه سازي وب سايت خويش كليك فرماييد
وبسايت هاي فروش بك لينك و پيوندشما ميتوانيد سئو در مشهد به هر انجمن سئويي كه ميخواهيد برويد و پيوند هاي آن هارا بخريد ، اين تازه تارنما ها اكثر زمان ها سرويس ها خويش را تحت عنوان “فروش بك لينك و پيوند سه ماهه و 6 ماهه” تبليغ مي نمايند. البته اين لاف ميباشد ، زماني كه شما در يك وب سايت غير داراي ارتباط و يا اين كه فروش بك پيوند انبوه كانال اي تبليغ ميكنيد در واقع داريد خويش را دار ميزنيد.
در جريان باشيد هر سايتي كه از اين پيوند ها به كارگيري نمايد از ميان ميرود.
لينك و پيوند زدن در ايده ها وب لاگ هااين ها بعضي از ارزان ترين گهگاه بدونپول ترين پيوند هايي ميباشند كه ميتوانيد آنانرا خريداري فرماييد. آنها همينطور فرمان العمل بي نقص براي فرود مجازات ميباشند.
اين نوع وب لاگ ها مقدار متعددي از لينك و پيوند هاي خروجي + پيوند هاي بي اهميت + لينك و پيوند هاي خروجي به “وب سايت هاي بد” (قمار، دارو، پو.ر.جديد، و غيره) = بك لينك و پيوند backlink سمي
بك پيوند زدن در رديف كناري وب سايت هااينجانب قبول ميكنم كه backlinks رديف كناري و پاورقي مي توانند فعاليت نمايند، ولي آنها نيز خطرناك مي باشند.
همان طور كه ميدانيد لينك و پيوند هاي جدا از هم از محتوا مانند پيوند هاي پرداخت گرديده چشم ميشوند و گوگل در باب آنان حساس ميباشد .
بك پيوند هاي اتوماتتحت عنوان يك قاعده كلي، بايستي از ابزار ساخت و ساز لينك و پيوند اتوماتيك در سطح نخستين پرهيز فرماييد ، برخي از اين قابل انعطاف افزارها دربرگيرنده GSA، Ultimate Demon و SENuke ميباشند.
اين قابل انعطاف افزارها سيستم دليل هاي اسپم محسوب ميشوند و احتمالا وب سايت شما مجازات ميگردد.
براي اخذ بك پيوند وقت خويش را در انجمن ها بگذاريدانجمن هاي متعددي وجود دارا هستند كه هنوز به پيوند هاي امضا اذن درج بك لينك و پيوند ميدهند، اين لينكها ارزشمند مي باشند، چون در مورد ها بخش اعظمي داراي ارتباط ميباشند زيرا شماخودتان محتواي مربوط را ساخت و ساز ميكنيد.
براي جلب اعتماد و باارزش بودن در انجمن ها تعداد پست هايتان را ارتقاء دهيد و دوستان خويش را اضافه فرماييد.
يك مسئله را استارت فرماييد ، آغاز كردن موضوعاتي كه مالامال طرفتدار مي باشند راهي عالي براي ساختوساز اعتبار در انجمن ميباشد.
خوب، در حال حاضر شما ممكن ميباشد بپرسيد كه خواسته از انجام اين همگي چه ميباشد؟
مقصود اين ميباشد كه واحد سنجش پيوند هاي داخلي را كه روي ورقه پروفايل شما جايدارد را ارتقا دهيد.
اين توان را در مشت انجمن ها قرار ميدهد. در فيض آن اقتدار برگه پروفايل شما در انجمن را قادر و اعتبار پيوند شمارا ارتقا ميدهد.
درصورتيكه آوازه خير و خوبي در فروم داشته باشيد، ميتوانيد مطالب دارنده پيوند خروجي خويش را فارغ از هيچ نگراني يا اين كه ممنوعيت به اشتراك بگذاريد.
ترفند تركيب بك پيوندتكنيك مخلوط بك پيوند يعني يافتن دامنه منسوخ مربوطه و هدايت 301 به وبسايت شما ، اين مضمون بي آلايش ميباشد:
شما صرفا كافي ميباشد دامنه هاي رها گرديده يا اين كه منقضي گرديده و آزاد گرديده كسب و عمل مربوطه خويش را پيدا فرمائيد و به وب سايت خودتان ريدايركت فرماييد نكته حائض اهميت اين ميباشد كه دامنه منقضي گرديده 100٪ مربوط باشد.
اين دامنه ها مشقت بار پيدا ميگردند ، البته ما در صدر اثبات كرديم هر چيز غير ممكني ممكن ميباشد و ارزشش را دارااست.
لينك و پيوند هاي كلاه خاكسترياينجانب از تكنيك هاي كلاه خاكستري غربت ميكنم.
نكته: درحالتي كه مسير بك لينك و پيوند كلاه خاكستري را گزينش ميكنيد، احتمال وقوع مجازات را ارتقاء مي دهيد.
هيچ كدام از اين تاكتيك ها بي خطر نيستند ولي اينجانب در وب سايت هايي كه مجاز به به كار گيري از آنها مي باشند استعمال ميكنم.
در شرايطيكه خطر متعددي وجود دارااست، پس چرا اينجانب به شما نشان مي دهم؟
ادله اين ميباشد كه بخش اعظمي از اين تكنيك ها به خير عمل مي نمايند.
اين تكنيك ها براي چه اشخاص بهتر ميباشد؟عده اي كه ميخواهند سواي ساختوساز محتواي عالي درجه بندي شونداشخاصي كه اهميت نمي دهد كه سايتشان مجازات خواهد شد
تنها يك دامنه منقضي را خريداري نكنيد ، همت نمائيد دامنه هايي را پيدا فرماييد كه معاني مرتبط با جريان هاي اعتماد را در خويش داشته باشند ، اين مدام قابليت پذير نخواهد بود، ولي حوصله داشته باشيد.
دريافت كردن يك پيوند از يك دامنه مربوطه از يكسري دامنه نامناسب قادر خيس ميباشد.
در اينجا دو ابزار گزينه عشق و علاقه اينجانب براي كشف كردن دامنه هاي منقضي گرديده به شما معرفي ميكنم
FreshdropDomCop
برخي از مورد هاي ديگر عبارتند از: ExpiredDomains.net و Moonsy.
در صورتيكه مخاطب را دوست داشته باشيد، گوگل را به شما توصيه مي كنيم.
اينجانب وقت متعددي را صرف سعي براي كشف چگونگي «گول زدن» يا اين كه ويرايش گوگل كردم.
اينجانب نمي توانم به عقب برگردم ، البته درس مهمي آموختم:
براي ساختن يك كسب و فعاليت حقيقي وواقعي، مي بايست روي تجربه خوب استفاده كننده تمركز نماييد.
يوزرها خرسند بازارياب شما مي باشند.يوزرها بشاش به شما لينك و پيوند هاي خوب ميدهند.يوزرها خرسند محتواي شمارا در رسانه هاي اجتماعي به اشتراك ميگذارند.يوزرها شادمان به تارنما شما گشوده ميشوند.
اذن دهيد به شما نشان دهم كه چه طور با به كارگيري از طريق مخاطب محور، بك پيوند هاي خويش را كسب نماييد:
يادتان باشد چنانچه يوزرها وب سايت شمارا دوست ندارند، گوگل هم نخواهد داشت.
تمركز شما نبايد بر روي ويرايش الگوريتم ها باشد.
يك وبسايت كه 100٪ عملكرد را براي لذت بردن مخاطب از وب سايت به ارمغان مياورد،بك پيوند ها را كسب خواهد كرد.
خوب يكسري آيتم اصلي را براي فراهم كردن بك پيوند به وسيله يوزرها را در فراگيري seo ارائه خواهم كرد.
ساختوساز محتواي باكيفيت براي اخذ بك لينك و پيونداين صراحت دارد كه بيشتر محتواي شما بايستي بر واژه كليدي تمركز داشته باشد.
البته به موتور كاوش اذن ندهيد كه چه نوع محتوايي را ايجاد فرمائيد در واقع شما انتخاب نمائيد.
تاهنگاميكه قصد ياري به كسي داريد، قيمت سايت شما بهبود خواهد يافت.
يك وب سايت كه لياقت اوليه شدن در گوگل را داشته باشد بهاين فكر ميكند چه چيزي قادر است انجام دهد تا متعدد و اختصاصي چشم خواهد شد.
محتوا منسوخ گرديده را بروز فرمائيد اين يك رويه عمل عالي ميباشد.
يك ايده عالي وجود داراست كه براي اولين توشه با شما به اشتراك ميگذارم.
در صورتيكه اعتنا كرده باشيد مدام در فعاليت خويش وبسايت هايي وجود داراهستند كه به حيث هيچ اصولي در رابطه seo را رعايت نكرده اند و محتواي ناقص و مقداري داراهستند ، البته در گوگل اوليه ميباشند ، اين احتمالا به جهت توان دامنه ميباشد ، البته اين درواقع يك مجال عالي ميباشد كه با نقطه ضعف اين جور وب سايت ها آشنا گرديد ، شما بايستي تارنما هاي اين چنيني را با محاسبه كشف نماييد و در حالتي كه ميتوانيد محتوايي بهتر و بي نياز خيس را ساختوساز فرمائيد ، شك و ترديد نكنيد گوگل شمارا ترجيح ميدهد.
محتواي شما مي بايست خيلي خوب باشد تا حتي رقباي شما هم نتوانند آن را ساختوساز نمايند.
بعضا وب سايت ها از محتويات نسبتا خير و خوبي برخوردارند و درجه بندي نيكي در شيت نخستين گوگل داراهستند ، البته داده ها و تحقيق قابل قبولي در محتوا نداشته اند ، درحالتي كه صفحاتي مانند اين را شناسايي فرماييد، ميتوانيد با اطلاعات و پژوهش ها عالي به آنها غلبه نمائيد.
برخي سفارش هاي بصري در ساخت و ساز محتواتصاويري قشنگ را استعمال نمائيد (از تصاوير براي شكستن محتواي بلند به كارگيري نمائيد)فونت سياه در يك بگراند سپيد (معمولي خيس براي قرائت / اصل رونويسي تاييد گرديده)موادسازنده ساخت وب سايت گمراه كننده نباشد. (محتواي شما مهم ترين عنصر در كاغذ ميباشند، اذن ندهيد طراحي وب سايت شما به طوري باشد كه آنهارا از في مابين پيروز شود.)
خبر خوب اين ميباشد كه اكثر عموم تنبل ميباشند.هر روز نشستن و تايپ كردن مشقت بار ميباشد.مشقت بار ميباشد كه در بيرون از چهار چوب معاش فردي تصور كنيد.سخت ميباشد كه نا آرزو نشويم.
آيا Backlinks NoFollow خوب ميباشد؟بك لينك و پيوند هاي NoFollow خوب يا اين كه اثرگذار نيستند چون آنها PageRank را انتقال نمي دهند. فقط وقتي اثرگذار ميباشند كه شما در هم اكنون اخذ ترافيك ارجاع يا اين كه فروش ميباشيد.
بك لينك و پيوند لازم ميباشد؟كليد كلمه متبوع خويش را كاوش فرمائيد ، 10 سود برتر را ببينيد ، بعد، مجموع دامنه هاي داراي ارتباط ريشه را براي اين نتيجه ها به صورت ميانگين به حساب آوردن فرماييد. اين معدل غرض خير براي تعدادي پيوند ميباشد كه شما نياز به جايگاه بندي داريد.
ساختوساز تعدادي بك پيوند در هر روز امن ميباشد؟شما تنها نياز به نگراني راجع به سرعت پيوند در هنگام توليد لينك و پيوند هاي تصنعي داشته باشيد. در شرايطي كه شما از روش تبليغات و ارتقا محتوا از بك پيوند به كار گيري ميكنيد، موردنياز وجود ندارد نگران باشيد.
بهينه سازي چه ميباشد؟ بهينه سازي يك شيوه استراتژي جهت سئو موتور كاوش ، گروه تكنيك ها و تاكتيك هايي ميباشد كه براي ارتقاء تعداد بازديدكنندگان به اصطلاح ارگانيك سئو در مشهد به يك تارنما با تهيه نمودن مرتبه بندي بالا در برگه ابتدا نتيجه ها كاوش موتورهاي كاوش (SERP) مثلا گوگل ، بينگ ، ياهو و ديگر موتورهاي كاوش هست.
بهينه سازي يعني به كار گيري و رعايت نكات ، ترفند ها و آشنايي الگوريتم هاي گوگل جهت كسب سكو اوليه در گوگل كه به آن سئو تارنما براي موتورهاي كاوش نيز گفته ميگردد.
مطلقا سواي seo وب سايت كسب مرتبه نخستين گوگل فعاليت معمولي و در دسترس وجود ندارد ولي با بهينه سازي مي اقتدار اين مقام را به دست آورد.
هر تعدادي بخش اعظمي از اشخاص داعيه مي نمايند بضاعت و توان انجام seo داراهستند و ميتوانند تارنما ها را در گوگل به سكو نخستين بياورند ولي حقيقتا در فعاليت فعاليت بي آلايش و قابل پيشبيني وجود ندارد.
آنچه كه همگي ميدانند ، بودن تارنما در نتيجه ها گوگل يك مورد ميباشد و بودن در مرتبه اوليه و پيوند نخستين گوگل يك چيز جداگانه ، البته در هر شكل صرفا بودن در ميان پيوند هاي ابتدايي گوگل ميتواند تفاوت متعددي براي يك كسب و فعاليت ساخت و ساز نمايد و اين عمل فقط با بهينه سازي وب سايت قابليت و امكان پذير ميباشد.
فهرست عنوان ها فعاليت بهينه سازي چه مي باشد؟بهينه سازي وبسايتكسب مرتبه اوليه در گوگلبهينه سازي را چه گونه فرا بگيريم؟پروسه seo بوسيله اشخاص غير كارشناسفعاليت بهينه سازي چه است؟عمل بهينه سازي seo موتور كاوش (بهينه سازي) تخصص در تجزيه و نظارت ، نظارت و پياده سازي تغييرات در وبسايت ها به گونه اي كه آنان را براي موتورهاي كاوش seo مي نمايد. اين بهاين معنا ميباشد كه رساندن حداكثر ترافيك به وبسايت با بهبود مرتبه ورقه در موتورهاي كاوش
غرض از بهينه سازي و سئو جستن وب سايت به وسيله موتورهاي كاوش مخصوصا گوگل ، جايگاه بندي و قرار گيري در بالاي نتيجه ها موتور كاوش ميباشد ، فرآيند seo و سئو يك روند يك توشه وجود ندارد و نياز به تعمير و مراقبت ، تهيه و تنظيم ، آزمايش مداوم و بررسي داراست.
بهينه سازي تارنماخوشبختانه خلاف كل آيتم هاي جانور در برد بشر ها كه دستخوش حسادت و يا اين كه دخالت دست اندركاران انساني ميگردند و قابليت آن بسيار ذيل است ، برد در گوگل آيتم اي فارغ از دخالت بي واسطه آدم و به طور كامل مبني بر الگوريتم هاي گوگل انجام ميگردد و اين تضمين وجود دارااست در صورتيكه كه يك تارنما از كيفيت بالايي برخوردار باشد و اصول seo را رعايت كردهباشد ، با پاره اي كارايي به سكو اوليه دست يابد.
كسب مرتبه نخستين در گوگلدرحالتي كه بخواهيم به seo و كسب سكو نخستين در گوگل نگاهي مالي و ارزشي داشته باشيم، بايستي اظهاركرد كسب جايگاه اوليه در گوگل و برگه نخستين گوگل مانند گنجي بي آخر ميباشد كه ميتواند پول و بهره بخش اعظمي را روانه جيب شما بكند.
بهينه سازي را چه گونه فرا بگيريم؟seo در واقع يك عمل پيچيده در رابطه آشنايي كارداران تكنيكال و الگوريتمي است كه فقط اشخاص محدودي به آن دسترسي دارا هستند و حقيقتا انجام ميدهند ، معمولا عده اي كه خويش در حاصل گوگل در لغت ها seo وب سايت سكو بالايي دارا هستند و توان نگهداري آن را داراهستند ميتوانند حقيقتا سكو بندي وبسايت ها را بازنويسي نمايند ، آپسئو بازه ها ميباشد در كليدواژه هاي متفاوت نظير seo تارنما ، الكسا و غيره در گوگل درجه نخستين را داراست و تا كنون وبسايت هاي بخش اعظمي را به سكو نخستين آورده ميباشد.
فرايند بهينه سازي بوسيله اشخاص غير كارشناس
seo يك تخصص تخصص دارد كه بوسيله متخصصين seo و سئو انجام ميشود ، در صورتيكه شخصي عشق مند به يادگيري بهينه سازي و انجام بهينه سازي وب سايت به وسيله خودش ميباشد ، با وسعت متعددي از داده ها پيچيده و غير مربوط به تخصص خويش روبرو شود كه ضمن كاهش فرآيند پيشرفت و تلف كردن مقطع طلايي در خطر حذف از مرتبه قرار ميگيرد.
آيا مي خواين به هدف ها خويش در كسب و عمل برسيد؟ سئو در مشهد امروزه كيفيت و كميت محتوا، توان شما رو نشون ميآبادي و اقتدار نفوذ كسب و كارتان رو زياد ميكنه. در واقع محتواي اثر گذار محتواييه كه شما رو به اهدافتان برسونه و انقدر ديدني باشه كه دقت خواننده رو جلب كنه. محتوا به اندازه پباده سازي لندينگ پيج اهميت داره، زيرا تعداد استفاده كنندهها رو ارتقا ميروستا. با سايتچين هم پا باشين!
نكات اساسي براي ساختوساز محتواي تاثيرگذار براي كاغذ فرودبراي ساخت محتواي مفيد عنواني ديدني بنويسينتيتر ديدني سبب ميشه مشتريها ادامه لندينگ پيج رو بخونن. اگه تيتر شايان توجه نباشه، خواننده رو تحريك نكنه و عشق و علاقه اي در اون به وجود نياوره، محتواي لندينگ پيج رو نميخونه و شما به مراد خويش نميرسين. ۸۰ درصد عموم تنها تيتر رو ميخونن، در حالي كه ۲۰درصد عموم مجموع لندينگ پيج رو ميخونن. اگه تيتر خير و خوبي بنويسين، خواننده فارغ از دقت به كيفيت محتوا لندينگ پيج رو ميخونه.
اين مسئله خيلي مهمه، شما بايستي بدونين براي لندينگ پيج دانلود نرم افزار مي بايست از تيتر هاي هيجان آور به كار گيري كنين تا طرف متقابل ترغيب بشه يك توشه هم كه گرديده برنامه رو آزمايش كنه.
در ساخت محتوا اعتنا خواننده رو جلب كنينبعداز تيتر صرفا سه ثانيه مجال دارين تا دقت خواننده رو جلب كنين. اولين گزاره بسيار مهمه. با اولي گزاره ميتونين خواننده رو گرفتار كنين تا ادامه محتوا رو بخونه. در اولِ لندينگ پيج نكتههاي اساسي رو بنويسين.
براي ايجاد محتوا كاوش كنينبايستي در رابطه موضوعي كه مينويسين علم كافي داشته باشين و از مجموع آمارها، دادهها و اندازههاي استانداره استعمال كنين تا بتونين ادعايتان رو اثبات كنين و محتواي مناسبي داشته باشين. همينطور ميتونين از مطالعهها، نمونهها و قصههاي برنده به كارگيري كنين.
هنگام ساخت و ساز محتوا ديده از مقصود برندارينپيش از اينكه استارت به تايپ كردن محتوا كنين، بايستي پيامي كليدي و قابلدقت داشته باشين و اون رو بهنيكي به خواننده انتقال به اين. به خاطر داشته باشين، موقع تايپ كردن از نكاتي به كارگيري كنين كه به غرض شما نزديكه و تا جايي كه ممكنه پيام متبوع رو در ذهن خواننده تكرار كنين.
سخن و طريق ذكر شما در ساختوساز محتوا مي بايست منحصر به فرد باشهببينين چه كسي محتواي شما رو ميخونه. محتوايي كه براي تارنما يا اين كه كمپاني خاصي مينويسين مي بايست با دقت به لحن و گفتار اون وبسايت يا اين كه كمپاني باشه. و همينطور لحن نوشتار شما مي بايست با دقت به مشتري و هدف ها كسب و فعاليت و نشانه تجاري فردي تهيه و تنظيم شه. در واقع براي مشتري بنويسين، خير براي خودتون! از لحني به كار گيري كنين كه كاربر ها به راحتي كلام شما رو بفهمن. با اون ها در رابطه نيازهاشون سخن بزنين. به پرسشها و نگرانيهايي كه دارن پاسخ به اين. ببينين چه چيزي به درد مشتريها ميخوره و مراقب كلمه و واژههايي كه مينويسين باشين.
براي انسانهاي تنبل محتوا بنويسينشايسته ترين راه و روش اينه كه از گزارههاي كوتاه و گزارههاي كوتاه استعمال كنين، واژه و كلمههاي غيرضروري رو ناديده بگيرين، واژه و كلمهها و عبارتها رو تكرار نكنين، شفاف و بي آلايش بنويسين و از متنهاي كوتاه به كارگيري كنين. درواقع فعاليت رو براي خواننده شل كنين و لقمه رو در دهانش بذارين!
محتوا رو صيقل به اينپس از اينكه پيشنويس محتوا رو مهيا كرديد، برگرديد و نگاهي به متن بيندازيد. نوشته خويش رو دستكاري كنين. برخي اوقات بايستي بيشتر از يك توشه محتوا بازنويسي خواهد شد، حتي هنگامي كه به وسيله مولفهاي حرفه اي و پيش كسوت درج شده باشه. مراقب خطاهاي دستورزباني و املايي باشين. در لفافه و با كنايه كلام نزنيد. كليه چيز رو شفاف و با زباني بي آلايش براي خواننده توضيح بهاين. ميتونين يك ويراستار استخدام كنين تا خط به خط محتوا رو آناليز كنه.
در ايجاد محتوا ۱۰۰ درصد باشينپس از اينكه يك نفر لندينگ پيج شما رو خواند مي بايست چكار كنه؟ گامبعدي اينه كه در شيت خويش لينك و پيوند و تصويرهاي مختلفي بذارين تا كاربر بتونه مسئله مشابهي رو بخونه، مال رو خريداري كنه يا اين كه حيث خويش رو بنويسه و ايميلش رو وارد كنه. استفاده كننده رو بين زمين و آسما رها نكنين!
هنگام ساخت و ساز محتوا شم بصيرت خواننده رو تحريك كنيناز تصويرها، ويدئوها و جدولهاي متعددي استعمال كنين. براي تايپ كردن جملات فونتهاي خاص و ديدني رو تعيين كنين، بعضا از عبارتها و كلمه و واژهها رو برجسته و وسيع بنويسين تا به ديده خواننده بياد. اصليخيس از همگي اينه كه تصوير قضيه بي آلايش و پرنور و فضاهاي سفيدي بذارين تا سرو صداها سبب ساز سردرگمي و خستگي ديده نشن. ولي موردنياز وجود ندارد در شيت فرود پزشكي كه استفاده كننده روي معنا بيشتر اعتنا مي كنه در اين باره زياد آلرژي نشون به اين.
هنگام ايجاد محتوا خيلي زرنگ و ايده پرداز نباشينبهتدريج پيش مياد كه خواننده تمام لندينگ پيج شما رو خط به خط بخونه. به مكان اينكه وقتش رو در وبسايت شما بگذرونه سريع از كاغذ بيرون ميشه و دنبال تارنما ديگه اي ميگرده. شايسته ترين شيوه نگهداري خواننده، به كارگيري مثلاهاي بي آلايش اس. گزارههاي مشقت بار خواننده رو بدون چاره به فكر ميكنه. كاربر زمانيكه سرگرم اينترنتگرديه، وقت و صبر انديشه كردن نداره. فرض كنين با بچه ۱۲ سالهاي رو به رو هستين. پس تا جايي كه ميتونين بي آلايش بنويسين و اداي محققان رو درنيارين!!!
رعايت اصول سئو در مشهد در محتوا يك فعاليت بسيار اساسي و تاثيرگذار در مراحل گروه كار هاي يك تارنما هست. در نيوسئو، ما روزمره دستكم يك پست براي مخاطبين خويش منتشر ميكنيم و خصوصيت اساسي همگي اين نوشتهيعلمي هاي آموزشي، اين ميباشد كه اصول seo در ساخت محتوا براي كليه آنان رعايت شدهاست.
اين فرآيند به ما ياري نموده است تا به خير و خوبي بتوانيم يوزرها متعددي را با مارك خويش آشنا كنيم. در فيض، محتوا يك اصل بسيار اساسي براي كسب و فعاليت شما ميباشد كه مستلزم دقت ويژه اي نيز است.
به طبع شما نبايد انتظار داشته باشيد كه با ساخت و ساز يك متن معمولي و فارغ از ساختار، اشخاص متعددي جذب تارنما شما بشوند. ساخت و ساز محتواي seo گرديده، فقط راه و روش حلي ميباشد كه دراين باره ميتواند به شما ياري دهد. اينكه يك شخص بتواند محتواهايي ساخت و ساز نمايد كه به نيكي اصول بهينه سازي و سئو در آنان رعايت گرديده باشد، مقداري بحران برانگيز ميباشد. به همين ادله ما درين نوشته ي علمي 7 تكنيك فوق العاده براي ساخت و ساز محتواي بهينه سازي گرديده در دست شما قرار خواهيم اعطا كرد تا با به كار گيري و پياده سازي آنها در فرايند كاري خويش، شايسته ترين كوشش را در اين مورد داشته باشيد.
1. انجام تحقيق لغت ها كليدي به طور مداومحالا كه تصميم گرفته ايد محتواهاي گران بها ساخت و ساز و منتشر فرمائيد، پيش از هر چيزي بايستي مطمئن گرديد كه گوگل اهميتي به قضيه و تيتر شما ميدهد يا اين كه نه. غرض از انجام تحقيق لغت ها كليدي دقيقا همين قضيه ميباشد. شما با شناسايي شايسته ترين و پرجستجوترين لغات، ميتوانيد متوجه گرديد كه گوگل به چه موضوعاتي اهميت داده و يوزرها اين موتور كاوش بيشتر درپي چه مواقعي ميباشند.
بعداز اينكه يك ليست بي نقص و جامع از عبارت هايي كه ميخواهيد براي آنها رنك اخذ فرمائيد را تنظيم كرديد، وقت آن ميباشد كه با استعمال از آنان ساخت و ساز محتواي بهينه سازي گرديده متبوع خويش را استارت فرمائيد. بهدنبال يك شماي كلي از كاربرد لغات كليدي در متن را براي شما ذكر كرده ايم:
محل قرارگيري كلمات كليديجداسازي عبارت كليدي مهم و كلمات كليدي فرعيرعايت نكات بهينه سازي در كاربرد اين لغاتبا صرفه بودن واحد سنجش تكرار عبارت هاي كليديكاربرد لغت ها كليدي در تيتر و توضيحات متا2. استفاده درست لغات كليدي در متن محتوادر يك بازه خاصي، درصورتي كه شما كليه عبارت هاي كليدي مدنظر خويش را در متن محتوا مي گنجانديد و به صورت بسيار نا مطلوب آنها را تكرار مي كرديد، شما به راحتي با اين عمل مي توانستيد رنك هاي برتر را از آن خويش فرمائيد. البته امروزه با بروز رساني هاي انجام يافته در الگوريتم مرتبه بندي گوگل، اصلا اين تكنيك كارآمد وجود ندارد. به كار گيري از كلمه ها كليدي بايستي تماما به طور باصرفه گرديده باشد.
يكياز نكات رعايت اصول بهينه سازي در محتوا اين ميباشد كه شما در تگ هاي H شيت تارنما خويش، از عبارت هاي كليدي داراي ارتباط به كارگيري فرماييد. تيتر اساسي برگه طبيعتا از اهميت بيشتري شامل است؛ در فيض بهتر ميباشد حدالامكان با عبارت كليدي اساسي شما آغاز گردد. اين نكته راجع به ساير تگ هاي تيتر هم بهتر ميباشد كه رعايت گردد.
توضيحات متا نيز يكياز قسمت هاي ساخت محتوا به حساب آورده مي شود؛ در فيض به طور كامل مي بايست مطابق با اصول seo باشد. يكياز اصول محتوا نويسي اين ميباشد كه بيشتر لغت ها كليدي در توضيحات متا به فعاليت برده شوند. ولي توجه داشته باشيد كه متن متا ديسكريپشن نبايد ساختاري برچسب مانند داشته باشد. شما مي بايست كليه تلاش خويش را بكنيد تا متا ديسكريپشن ورقه وبسايت، در عين حالي كه مختصر هست و ماهيتي توضيح دهنده دارااست، لغت ها كليدي را نيز در خويش مكان داده باشد.