چه تفاوتي بين تبليغات و seo وجود دارn ؟

مرجع رسمي مقالات تخصصي و حرفه اي سئو

چه تفاوتي بين تبليغات و seo وجود دارn ؟

۳۲ بازديد


چه تفاوتي بين تبليغات و بهينه سازي وجود دارااست ؟
قبل از پرداختن به جواب اين پرسش موردنياز ميباشد سئو در مشهد تا راجع‌به بازاريابي محتوا يا اين كه Content marketing اندكي سخن كنيم . در وهله اوليه و با دانش به اينكه بهينه سازي و بازاريابي محتوا عيناً مفاهيم يكساني نيستند البته همپوشاني هايي داشته و در غايت در‌پي يك غرض مي‌باشند مي بايست اظهار كرد كه‌اين نحوه نوعي بازاريابيست كه با ارائه محتوياتي نو كه تا قبل از اين به اين صورت وجود نداشته اند ، در قالب نوشته‌ي علمي هاي آموزشي ، سوال و جواب ، مطالعات موردي ، راهبرد هاي كاربردي ، تصاوير ، نمودار ، اينفوگرافي ، كليپ ، پادكست و … در‌پي تجديد وفاداري مشتريان سابق و جلب لحاظ مخاطبين نو قدم بر ميدارد .
از نكات اصلي و مهم در بازاريابي محتوا بايستي بدين نكته دقت داشته باشيم كه مطلبي كه ايجاد كرده و ارائه مي‌دهيم يا اين كه بايستي دارنده داخل مايه اي موثر باشد كه در غايت مهارتي را به خواننده آموخته و فني را بوسيله ايشان متبلور نمايد ، يا اين كه مي بايست دارنده محتوايي آموزنده بوده و داده هايي معنوي و اطلاعاتي ولو سواي خروجي هاي فيزيكي به وي انتقال دهد و يا اين كه به حدي مشغول كننده باشد كه با شادي يا اين كه خنده فراوان ، او‌را به حس نيكي در لحظه برساند .
نكته ديدني اين خصوصيات كه به طور كاملً در راستاي بهينه سازي تارنما نيز هست اين ميباشد كه براي ساخت‌و‌ساز محتواي وب سايت خويش نيز عيناً به چنين پديده هايي نيازمنديم ، عواملي كه با جذب استفاده كننده در واقعيت حيث مثبت گوگل و بقيه موتورهاي كاوش گر را جلب كرده و در غايت آن را مجاب مي نمايد تا با اعطاي جايگاه اي درخور و مطلوب ، مقدمات قرارگيري وب سايت در مقام هاي فراتر و بهتر چشم شدنش را مهيا كند .
و ولي جواب به پرسش فوق ؛ درصورتي كه بخواهيم مهم‌ترين وجوه تمايز تبليغات و بهينه سازي را اسم ببريم بايستي بدين نكات اشاره كنيم كه :
بازاريابي محتوا يا اين كه محتوايي مطلوب seo در درگاهي عرضه مي‌شود كه وابسته به خويش ما مي‌باشد (براي مثالً سايت يا اين كه شبكه تلگرامي) ، اين در حاليست كه تبليغات محتواييست كه عموماً خارج از مرزهاي اكانت هاي كاربري يا اين كه پايين مالكيت ما قرار گرفته و مقصود از آن معرفي خويش به مشتري يا اين كه جذب آن‌ها ميباشد (و طبيعتاً شخصي كه باطن وب سايت ماست جذب آن گرديده و نيازي به ربايشي بيشتر ندارد ) .seo و محتواي آن خواص جذب كنندگي دارا‌هستند ولي تبليغات عواملي دافعه مي باشند . به صورت نمونه هنگامي كه در تلوزيون پيامي بازرگاني پخش مي گردد ، بيشتر ما ترجيح مي‌دهيم تا كانال ديگري را در آن لحظه چشم و خويش را درگير عمل ديگري كنيم . از جمله با بررسي كردن شبكه هاي مردمي با تلفن همراهمان به‌دنبال مطالعه يك خبر ، نكته علمي ، ويدئويي آموزشي يا اين كه مطلبي خنده دار ميرويم ، مطالبي كه مي اقتدار داعيه كرد مارا جذب كرده اند و به واسطه اين جذابيت بوده ميباشد كه با آغوش گشوده به استقبال آن رفته ايم . پس فيض مي‌گيريم كه محتواي seo خلاف تبليغات عامليست كه سواي عرضه بدون واسطه يك محصول يا اين كه خدمت ، ديگرافراد را به سوي خويش فرا ميخواند ، به آنان مطالبي را عرضه ميدارد و در نهايتاً درپي ارائه آن چيزي كه كاربر بدان نياز داشته ميباشد ، ايشان را «نمك گير» خويش مي نمايد .در انتهاي جواب بدين پرسش نياز به يادآوريست كه محتوا مغاير تبليغات براي كاربر مزاحمت ساخت‌و‌ساز نمي نمايد ، به‌اين مفهوم كه خويش را جلوي ايشان پرت نكرده و به هر قيمتي تمايلي به چشم شدن ندارد ؛ وي كناره اي مي نشيند تا شخصي عشق و علاقه مند به سويش بيايد ؛ در سود اينكه مي بايست مدت متعددي براي تحقق آن وقت صرف كنيم ، لذا طبيعيست كه در زمان طولاني تري به توشه نشسته و او‌لين اثرها تاثيرگذاري خويش را در مقايسه با تبليغات ديرتر هويدا نمايد .
هنگامي كه قصد seo يك تارنما در موتور هاي كاوشگر را داريد ، بايستي بدين نكته عنايت داشته باشيد كه داشتن ظاهري خوشگل در وب سايت ، ارائه مطالبي موءثر و كاربردي ، داشتن شبكه هاي مردمي آكنده‌از دنبال كننده يا اين كه پيوند دهي هاي مختلف ، هيچكدام به تنهايي نمي توانند وبسايت شمارا به حاصل نخستين هدايت كرده و در آنجا نگه دارا‌هستند . اگر وب سايت متبوع را همچون يك ميز در حيث بگيريد ، كارداران متفاوت مفيد در بهينه سازي تارنما حكم شالوده هاي آن را دارا هستند ؛ به اين مفهوم كه مستلزم وجود تمامي آنان بوده و در اثر پيشرفت هركدام فارغ از بالا داخل شدن ديگري ، اين ميز با وجود طول داشتن از زمين يا اين كه پايدار نايستاده و يا اين كه كج خواهد بود . به بياني ديگر در شرايطي كه بعضا از پيشنيازهاي بهينه سازي وب سايت خويش را انجام داده و بخشي از آنها‌را ناديده گرفته ايد ، به‌اين نكته بيانديشيد كه ميزي با سه تا مبنا (به مكان چهار مبنا) ساخته ايد كه با وجود سعي ظاهرا خوب ، هر لحظه احتمال سقوط آن وجود داراست .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.