7 تكنيك رعايت اصول سئو در محتوا

مرجع رسمي مقالات تخصصي و حرفه اي سئو

7 تكنيك رعايت اصول سئو در محتوا

۲۳ بازديد


رعايت اصول سئو در مشهد   در محتوا يك فعاليت بسيار اساسي و تاثيرگذار در مراحل گروه كار هاي يك تارنما هست. در نيوسئو، ما روزمره دست‌كم يك پست براي مخاطبين خويش منتشر مي‌كنيم و خصوصيت اساسي همگي اين نوشته‌ي‌علمي هاي آموزشي، اين ميباشد كه اصول seo در ساخت محتوا براي كليه آنان رعايت شده‌است.
اين فرآيند به ما ياري نموده است تا به خير و خوبي بتوانيم يوزرها متعددي را با مارك خويش آشنا كنيم. در فيض، محتوا يك اصل بسيار اساسي براي كسب و فعاليت شما ميباشد كه مستلزم دقت ويژه اي نيز است.
به طبع شما نبايد انتظار داشته باشيد كه با ساخت و ساز يك متن معمولي و فارغ از ساختار، اشخاص متعددي جذب تارنما شما بشوند. ساخت و ساز محتواي seo گرديده، فقط راه و روش حلي ميباشد كه دراين باره ميتواند به شما ياري دهد. اينكه يك شخص بتواند محتواهايي ساخت و ساز نمايد كه به نيكي اصول بهينه سازي و سئو در آنان رعايت گرديده باشد، مقداري بحران برانگيز ميباشد. به همين ادله ما درين نوشته ي علمي 7 تكنيك فوق العاده براي ساخت و ساز محتواي بهينه سازي گرديده در دست شما قرار خوا‌هيم اعطا كرد تا با به كار گيري و پياده سازي آن‌ها در فرايند كاري خويش، شايسته ترين كوشش را در اين مورد داشته باشيد.
1. انجام تحقيق لغت ها كليدي به طور مداومحالا كه تصميم گرفته ايد محتواهاي گران بها ساخت و ساز و منتشر فرمائيد، پيش از هر چيزي بايستي مطمئن گرديد كه گوگل اهميتي به قضيه و تيتر شما مي‌دهد يا اين كه نه. غرض از انجام تحقيق لغت ها كليدي دقيقا همين قضيه ميباشد. شما با شناسايي شايسته ترين و پرجستجوترين لغات، مي‌توانيد متوجه گرديد كه گوگل به چه موضوعاتي اهميت داده و يوزرها اين موتور كاوش بيشتر درپي چه مواقعي مي‌باشند.
بعداز اينكه يك ليست بي نقص و جامع از عبارت هايي كه مي‌خواهيد براي آنها رنك اخذ فرمائيد را تنظيم كرديد، وقت آن ميباشد كه با استعمال از آنان ساخت و ساز محتواي بهينه سازي گرديده متبوع خويش را استارت فرمائيد. به‌دنبال يك شماي كلي از كاربرد لغات كليدي در متن را براي شما ذكر كرده ايم:
محل قرارگيري كلمات كليديجداسازي عبارت كليدي مهم و كلمات كليدي فرعيرعايت نكات بهينه سازي در كاربرد اين لغاتبا صرفه بودن واحد سنجش تكرار عبارت هاي كليديكاربرد لغت ها كليدي در تيتر و توضيحات متا2. استفاده درست لغات كليدي در متن محتوادر يك بازه خاصي، درصورتي كه شما كليه عبارت هاي كليدي مدنظر خويش را در متن محتوا مي گنجانديد و به صورت بسيار نا مطلوب آن‌ها را تكرار مي كرديد، شما به راحتي با اين عمل مي توانستيد رنك هاي برتر را از آن خويش فرمائيد. البته امروزه با بروز رساني هاي انجام يافته در الگوريتم مرتبه بندي گوگل، اصلا اين تكنيك كارآمد وجود ندارد. به كار گيري از كلمه ها كليدي بايستي تماما به طور باصرفه گرديده باشد.
يكي‌از نكات رعايت اصول بهينه سازي در محتوا اين ميباشد كه شما در تگ هاي H شيت تارنما خويش، از عبارت هاي كليدي داراي ارتباط به كارگيري فرماييد. تيتر اساسي برگه طبيعتا از اهميت بيشتري شامل است؛ در فيض بهتر ميباشد حدالامكان با عبارت كليدي اساسي شما آغاز گردد. اين نكته راجع به ساير تگ هاي تيتر هم بهتر ميباشد كه رعايت گردد.
توضيحات متا نيز يكي‌از قسمت هاي ساخت محتوا به حساب آورده مي شود؛ در فيض به طور كامل مي بايست مطابق با اصول seo باشد. يكي‌از اصول محتوا نويسي اين ميباشد كه بيشتر لغت ها كليدي در توضيحات متا به فعاليت برده شوند. ولي توجه داشته باشيد كه متن متا ديسكريپشن نبايد ساختاري برچسب مانند داشته باشد. شما مي بايست كليه تلاش خويش را بكنيد تا متا ديسكريپشن ورقه وبسايت، در عين حالي كه مختصر هست و ماهيتي توضيح دهنده دارااست، لغت ها كليدي را نيز در خويش مكان داده باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.