توليد محتواي تاثيرگذار براي صفحه فرود

مرجع رسمي مقالات تخصصي و حرفه اي سئو

توليد محتواي تاثيرگذار براي صفحه فرود

۳۹ بازديد


آيا مي خواين به هدف ها خويش در كسب و عمل برسيد؟  سئو در مشهد  امروزه كيفيت و كميت محتوا، توان شما رو نشون مي‌آبادي و اقتدار نفوذ كسب و كارتان رو زياد مي‌كنه. در واقع محتواي اثر گذار محتواييه كه شما رو به اهدافتان برسونه و ان‌قدر ديدني باشه كه دقت خواننده رو جلب كنه. محتوا به اندازه پباده سازي لندينگ پيج اهميت داره، زيرا تعداد استفاده كننده‌ها رو ارتقا مي‌روستا. با سايتچين هم پا باشين!
نكات اساسي براي ساخت‌و‌ساز محتواي تاثيرگذار براي كاغذ فرودبراي ساخت محتواي مفيد عنواني ديدني بنويسينتيتر ديدني سبب مي‌شه مشتري‌ها ادامه لندينگ پيج رو بخونن. اگه تيتر شايان توجه نباشه، خواننده رو تحريك نكنه و عشق و علاقه اي در اون به وجود نياوره، محتواي لندينگ پيج رو نمي‌خونه و شما به مراد‌ خويش نمي‌رسين. ۸۰ درصد عموم تنها تيتر رو مي‌خونن، در حالي كه ۲۰درصد عموم مجموع لندينگ پيج رو مي‌خونن. اگه تيتر خير و خوبي بنويسين، خواننده فارغ از دقت به كيفيت محتوا لندينگ پيج رو مي‌خونه.
اين مسئله خيلي مهمه، شما بايستي بدونين براي لندينگ پيج دانلود نرم افزار مي بايست از تيتر هاي هيجان آور به كار گيري كنين تا طرف متقابل ترغيب بشه يك توشه هم كه گرديده برنامه رو آزمايش كنه.
در ساخت محتوا اعتنا خواننده رو جلب كنينبعداز تيتر صرفا سه ثانيه مجال دارين تا دقت خواننده رو جلب كنين. او‌لين گزاره بسيار مهمه. با اولي گزاره مي‌تونين خواننده رو گرفتار كنين تا ادامه محتوا رو بخونه. در اولِ لندينگ پيج نكته‌هاي اساسي رو بنويسين.
براي ايجاد محتوا كاوش كنينبايستي در رابطه موضوعي كه مي‌نويسين علم كافي داشته باشين و از مجموع آمارها، داده‌ها و اندازه‌هاي استانداره استعمال كنين تا بتونين ادعايتان رو اثبات كنين و محتواي مناسبي داشته باشين. همينطور مي‌تونين از مطالعه‌ها، نمونه‌ها و قصه‌هاي برنده به كارگيري كنين.
هنگام ساخت و ساز محتوا ديده از مقصود برندارينپيش از اين‌كه استارت به تايپ كردن محتوا كنين، بايستي پيامي كليدي و قابل‌دقت داشته باشين و اون رو به‌نيكي به خواننده انتقال به اين. به خاطر داشته باشين، موقع تايپ كردن از نكاتي به كارگيري كنين كه به غرض شما نزديكه و تا جايي كه ممكنه پيام متبوع رو در ذهن خواننده تكرار كنين.
سخن و طريق ذكر شما در ساخت‌و‌ساز محتوا مي بايست منحصر به فرد باشهببينين چه كسي محتواي شما رو مي‌خونه. محتوايي كه براي ‌تارنما يا اين كه كمپاني خاصي مي‌نويسين مي بايست با دقت به لحن و گفتار اون ‌وبسايت يا اين كه كمپاني باشه. و همينطور لحن نوشتار شما مي بايست با دقت به مشتري و هدف ها كسب و فعاليت و نشانه تجاري فردي تهيه و تنظيم شه. در واقع براي مشتري بنويسين، خير براي خودتون! از لحني به كار گيري كنين كه كاربر ها به راحتي كلام شما رو بفهمن. با اون ها در رابطه نيازهاشون سخن بزنين. به پرسش‌ها و نگراني‌هايي كه دارن پاسخ به اين. ببينين چه چيزي به درد مشتري‌ها مي‌خوره و مراقب كلمه و واژه‌هايي كه مي‌نويسين باشين.
براي انسان‌هاي تنبل محتوا بنويسينشايسته ترين راه و روش اينه كه از گزاره‌هاي كوتاه و گزاره‌هاي كوتاه استعمال كنين، واژه و كلمه‌هاي غيرضروري رو ناديده بگيرين، واژه و كلمه‌ها و عبارت‌ها رو تكرار نكنين، شفاف و بي آلايش بنويسين و از متن‌هاي كوتاه به كارگيري كنين. درواقع فعاليت رو براي خواننده شل كنين و لقمه رو در دهانش بذارين!
محتوا رو صيقل به اينپس از اين‌كه پيش‌نويس محتوا رو مهيا كرديد، برگرديد و نگاهي به متن بيندازيد. نوشته خويش رو دستكاري كنين. برخي اوقات بايستي بيشتر از يك توشه محتوا بازنويسي خواهد شد، حتي هنگامي كه به وسيله مولف‌هاي حرفه اي و پيش كسوت درج شده باشه. مراقب خطا‌هاي دستورزباني و املايي باشين. در لفافه و با كنايه كلام نزنيد. كليه چيز رو شفاف و با زباني بي آلايش براي خواننده‌ توضيح به‌اين. مي‌تونين يك ويراستار استخدام كنين تا خط به خط محتوا رو آناليز كنه.
در ايجاد محتوا ۱۰۰ درصد باشينپس از اين‌كه يك نفر لندينگ پيج شما رو خواند مي بايست چكار كنه؟ گام‌بعدي اينه كه در شيت‌ خويش لينك و پيوند و تصويرهاي مختلفي بذارين تا كاربر بتونه مسئله مشابهي رو بخونه، مال رو خريداري كنه يا اين كه حيث خويش رو بنويسه و ايميلش رو وارد كنه. استفاده كننده رو بين زمين و آسما رها نكنين!
هنگام ساخت و ساز محتوا شم بصيرت خواننده رو تحريك كنيناز تصويرها، ويدئوها و جدول‌هاي متعددي استعمال كنين. براي تايپ كردن جملات فونت‌هاي خاص و ديدني رو تعيين كنين، بعضا از عبارت‌ها و كلمه و واژه‌ها رو برجسته و وسيع بنويسين تا به ديده خواننده بياد. اصلي‌خيس از همگي اينه كه تصوير قضيه بي آلايش و پر‌نور و فضاهاي سفيدي بذارين تا سرو صدا‌ها سبب ساز سردرگمي و خستگي ديده نشن. ولي موردنياز وجود ندارد در شيت فرود پزشكي كه استفاده كننده روي معنا بيشتر اعتنا مي كنه در اين باره زياد آلرژي نشون به اين.
هنگام ايجاد محتوا خيلي زرنگ و ايده پرداز نباشينبه‌تدريج پيش مياد كه خواننده تمام لندينگ پيج شما رو خط به خط بخونه. به مكان اين‌كه وقتش رو در ‌وبسايت شما بگذرونه سريع از كاغذ بيرون مي‌شه و دنبال ‌تارنما ديگه اي مي‌گرده. شايسته ترين شيوه نگهداري خواننده، به كارگيري مثلا‌هاي بي آلايش اس. گزاره‌هاي مشقت بار خواننده رو بدون چاره به فكر مي‌كنه. كاربر زماني‌كه سرگرم اينترنت‌گرديه، وقت و صبر انديشه كردن نداره. فرض كنين با بچه ۱۲ ساله‌اي رو به رو هستين. پس تا جايي كه مي‌تونين بي آلايش بنويسين و اداي محققان رو درنيارين!!!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.