چطور يك محتواي سئو شده حرفه اي و مناسب بنويسيم؟

مرجع رسمي مقالات تخصصي و حرفه اي سئو

چطور يك محتواي سئو شده حرفه اي و مناسب بنويسيم؟

۳۵ بازديد


هر استارتاپ و كمپاني بزرگي تشنۀ چشم‌شدن در فضاي اينترنت ميباشد سئو در مشهد و براي چشم‌شدن در دنياي وب هم هيچ راه‌حل‌اي جز ايجاد محتوا وجود ندارد، براين اساس رونق بازار محتوا هر روز بيشتر ميشود و در آينده متنوع‌خيس و بسيار بزرگ‌خيس نيز گردد.درين نوشته‌ي علمي با ما هم پا باشيد تا با نحوه هاي ساخت‌و‌ساز يك محتواي بهينه سازي گرديده ماهر شما شويم.(زمان فراگيري بي نقص ايجاد محتوا seo گرديده). چطور يك محتواي seo گرديده ماهر بنويسيم؟ ۱.براي استفاده كننده و عبارات كليدي مقصود بنويسيد. منظر ما از Keywords غرض، كلمه ها و كلمه ها مهم مي باشند كه يوزرها و بازديد كنندگان غرض شما در جستجوي آنان ميباشد.براي يافت كردن اين كلمات، در آغاز بايستي مورد ها پايين را ادراك فرماييد: كاربر شما چه اشخاصي مي‌باشند؟ چه نوع اطلاعاتي احتياج دارا‌هستند؟ چرا به آن داده ها احتياج دارا‌هستند؟ از چه كلمه ها كليدي به كار گيري مي‌نمايند تا داده ها مايحتاج خويش را كاوش نمايند؟ حالا مورد ها بالا را به سه عمل تقسيم مي‌كنيم: تحقيق كاربر: نوع مخاطبي را كه ميپنداريد به توليدات و سرويس ها شما عشق يا اين كه احتياج داراست را شناسايي نماييد. آن گاه پاتوق آنها در اينترنت را پيدا فرماييد. با آن ها حرف نمائيد. از آنها نظرسنجي فرمائيد. عادت‌هاي فردي و حق تقدم‌هاي آنان‌را شناسايي فرماييد. داده ها فردي و آماري آنها‌را توده‌آوري فرماييد. تحقيق لغت ها كليدي: لغات كليدي سودآور و داراي ربط را پيدا نماييد كه به تخصص شما، محصول ها و سرويس ها شما داراي ارتباط ميباشد و به مقصود جستجوي استفاده كننده شما هم مربوط ميباشد. تحقيق مورد: مبتني بر لغات كليدي مقصود كه پيدا كرده‌ايد و آنچه كاربر شما مي خواهد بداند يا اين كه خاطر بگيرد، مسئله محتوا را ساخت‌و‌ساز فرمائيد.(زمان فراگيري بدون نقص ساخت محتوا seo گرديده) ۲.بروي خوانا بودن محتوا تمركز فرمائيد وقتي‌كه استفاده كننده روي پيوند شما كليك مي‌نمايد، هر بخشي روي كاغذ شما او‌را تشويق مي‌نمايد كه بماند و بخواند و زماني هم كه وي مي ماند و ميخواند، ورقه شما از لحاظ گوگل يك شيت خوب به حساب مي آيد. شيت شما به گوگل سيگنال ميدهد كه به جستجوي كاربر داراي ربط ميباشد! كه مخاطب اطلاعاتي را كه در جستجوي آن بود، پيدا نموده است! اين سيگنال به dwell time يا اين كه برهه زماني توقف پر اسم و رسم ميباشد و از لحظه‌اي ميباشد كه شما بر روي يك فيض كاوش كليك مي كنيد تا لحظه‌اي كه به ورقه نتيجه ها كاوش بازمي‌شويد. امكان خوانا بودن سبب به بازه توقف بيشتر مي گردد كه ويژگي ها ذيل را هم در خويش دارااست: روشن منظم منطقي بي آلايش و وقتي‌كه محتواي شما براي اكثري از عموم قابل فهم و شعور ميباشد، كاربر بيشتري روي ورقه شما براي بازه زماني طولاني‌تري مي ماند كه به درجه‌بندي شما در نتيجه ها جستجوي گوگل ياري مي‌نمايد. Dwell Time چه ميباشد؟ معناي لغوي Dwell Time، «مقطع ماندگاري» ميباشد ولي در seo دارنده معناي ظريف‌تري ميباشد:به بازه زماني‌هنگامي كه استفاده كننده بعد از جستجوي واژه كليدي مشخصي وارد اينترنت‌تارنما گرديده و پس‌ازآن، مجدد براي جستجوي به عبارتي واژه كليدي به موتور كاوش بازمي‌شود Dwell Time گفته ميشود. هرچه Dwell Time كمتر باشد، نشان‌دهندۀ عدم استقبال استفاده كننده از اينترنت‌وب سايت موردنظر ميباشد و طبيعتاً گوگل ترجيح مي دهد اينترنت‌وبسايت‌هايي را در سكو‌هاي اوليه اكران دهد كه براي يوزرها مفيدتر ميباشند. اما قابل ذكر ميباشد كه گوگل هيچ‌گاه تأثير Dwell Time بر بهينه سازي را تأييد يا اين كه رد نكرده ميباشد. ازآنجايي‌كه فاكتور Dwell Time به وسيله اينترنت‌وب سايت Moz.com ارائه شده‌است، توده‌اي از متخصصان بهينه سازي معتقدند كه‌اين فاكتور در جايگاه‌بندي بي‌تأثير ميباشد و در مقابل توده‌اي نيز معتقدند كه Dwell Time تأثير بسيار متعددي در seo داراست.(عصر فراگيري بي نقص ساخت و ساز محتوا بهينه سازي گرديده) ۳.محتواي عميق ساخت‌و‌ساز نماييد اين متد به داشتن سكو بالا ياري مي‌نمايد براي اينكه به گفته يك متخصص بازاريابي ديجيتال Eric Enge، گوگل تمركز خويش را بر روي كيفيت محتوا تشديد نموده است.به گفته وي: (ما كوشش سئوي چندين تارنما متعدد را اندازه‌گيري كرديم. تارنما‌هايي كه عمق بيشتر و بدون نقص‌تري در محتواي كيفيت بالا خويش تأمين كردند، در حين سال حقيقتاً به بالاترين مرتبه در نتيجه ها كاوش صعود كردند. در مقايسه، وب سايت‌هايي كه در عمق محتواي خويش ضعيف بودند، فيض خير و خوبي نگرفتند.) چه‌گونه مي بايست محتواي عميق‌ ساخت‌و‌ساز كنيم؟ مقاله ها وبلاگ طولاني بنويسيد و از دستكم ۲۰۰۰ واژه و كلمه استعمال فرماييد! زمينه‌هايي را ارزيابي فرماييد كه جنبه‌ها و زاويه‌هاي متفاوتي دارا‌هستند. مقاله ها راهنماي بدون نقص بنويسيد. از تحقيق سطحي بالاتر برويد. به‌مكان يك تحقيق سريع در گوگل، Google Scholar و JSTOR را استعمال فرمائيد يا اين كه انتشارات تخصصي صنعت مربوط را تحليل فرماييد تا داده‌ها و مطالعات تازه را پيدا فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.