سئو بيشتراز حد وبسايت چه مي باشد؟سئو بيش تر سئو در مشهد از حد چيزي مشابه به وسواس ميباشد. به خير و خوبي ميدانيم كه مي بايست تميزكاري فردي را رعايت كنيم اما كساني كه بيشتراز اندازه به آن اهميت مي دهند خويش و اطرافيانشان را آزار مي دهند. در seo نيز گهگاه چنين حالتي ديده ميشود. يعني تكنيك مشخصي را پيدا مي كنيم كه براي بهينه سازي تارنما اثر گذار ميباشد البته به قدري در اجراي آن زياده روي ميكنيم كه تاثيرش برعكس گرديده و موجب از دست رفتن مقام ما در حاصل گوگل خواهد شد.
درين نوشتهعلمي كارايي ميكنيم تا مثال هايي از وسواس در بهينه سازي را به شما معرفي كنيم. مثال هايي كه موجب مي گردند يك شيوه كلاه سپيد به يك تكنيك كلاه سياه در بهينه سازي تبديل گرديده و برخلاف انتظار موجب از دست رفتن منزلت شما خواهد شد.
در صورتي مجال كافي براي مطالعه ظريف متن نداريد توصيه مي كنيم با مشاهده ويدئوي تحت با مفاهيم ارائه گرديده دراين شيت به طور بدون نقص آشنا گرديد.
1- تكرار بيش تر از حد از كلمه و واژه كليدي يا اين كه Keyword Stuffingفرض نماييد در درحال حاضر نگارش نوشتهي علمياي پيرامون سئوي وبسايت مي باشيد و در حالي كه لغات را يكي از بعد از ديگري به فن تحرير درميآوريد، سوالي در ذهنيت شما صورت ميگيرد و آن اينكه بايستي چند بار از واژه كليدي هدفم درين نوشته ي علمي به كارگيري كنم؟ براي اينكه به جواب اين پرسش برسيد بايستي نخست پرسش ديگري از خويش داشته باشيد:
چرا به كارگيري از واژه و كلمه كليدي در متن اهميت داراست؟در جواب بايستي به شما بگوييم كه هنگامي از واژه و كلمه كليدي در متن خويش به كارگيري ميكنيد، گوگل مورد شيت يا اين كه نوشتهيعلمي شمارا به خير شعور مينمايد. از طرفي ديگر، به فعاليت بردن كليدواژه در نوشتهعلمي سبب مي شود خواننده نيز بهتر نوشته ي علمي شمارا فهم نمايد.
البته نقص وقتي به وجود ميايد كه در مواقعي، گوگل متوجه زمينه مهم شيت نمي شود چون كلمه و واژه كليدي متبوع ما به اندازه كافي در متن تكرار نشده ميباشد. درين موقعيت معمولا متخصصين seo كوشش ميكنند تا با تكرار واژه غرض از آشنايي آن به وسيله گوگل مطمئن شوند.
اين نحوه ظاهرا بسيار سودنصيب بود و طولي نكشيد كه به كار گيري از تكنيك تكرار كلمه و واژه كليدي در متن باگاز همگي گير شد تا جاييكه اكثري از متن هاي وب آكنده از لغات كليدي شدند. به بياني بي آلايشخيس، كليدواژهها به مهمترين قسمت نوشتهي علمي تبديل شدند و رضايت استفاده كننده و خواننده رفته رفته اهميت خويش را از كف داد كه در واقع نوعي از سئو بيشتراز حد محسوب ميشود.
بمباران واژه كليدي، خوب يا اين كه بد؟ولي خوب ميباشد بدانيد كه در اكثري مورد ها، به كارگيري بيش تر از حد از يك واژه موجب مي شود كه مخاطب رضايت كافي از محتواي شما نداشته باشد و يا اين كه حس نمايد متن شما بيشتراز حد ماشيني يا اين كه تصنعي و مصنوعي ميباشد.
هنگامي يك متن را بمباران كلمه و واژه كليدي ميكنيم، اصطلاحا به آن keyword stuffing گفته ميگردد. فراگير شدن اين تكنيك موجب شد تا گوگل الگوريتم پاندا را براي تقابل با آن معرفي نمايد. (براي كسب داده ها بيشتر به برگه الگوريتم پاندا رجوعنماييد)
گزاره پايين ميتواند مصداق خير براي اهميت كليدي در زمان پيش از حكمراني الگوريتم هاي گوگل باشد:
«درصورتي كه دوست داريد شايسته ترين تارنما را داشته باشيد، بهتر ميباشد از ساخت سايت ما به كار گيري فرمائيد چون طراحي وب براي ما فقط طراحي وب سايت وجود ندارد، بلكه چيزي بالاتر از ساخت وب سايت ميباشد!»
زماني گزاره يا اين كه عبارت خويش را با واژه كليدي خفه ميكنيد، مثل اين ميباشد كه به گوگل بگوييد مخاطب به هيچ وجهً براي شما خيلي مهم نيست!ولي وقتي كه به مكان تكرار، از كلمه ها هم معني، همخانواده و يا اين كه كلمات توصيفي در متن استعمال فرماييد، نوشتهي علمي شما به مذاق مخاطب بيشتر خوش ميايد و در مقابل گوگل هم از اين مبادرت شما خوشنود مي شود. با شادمان كردن الگوريتمهاي گوگل، وبسايت شما منزلت به مراتب بهتري در حاصل كاوش به دست مياورد.
به عبارت ديگر، صحيح وقتي كه تصميم مي گيريد محتواي خويش را به مكان موتورهاي كاوش، براي مخاطب بنويسيد، فرآيند سئو بيشتراز حد وبسايت شما آغاز مي شود. با يك نمونه مجموع اين كلامها را به طور عيني به شما نشان ميدهيم :v
پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۹ | ۰۹:۱۸ ۲۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است