اهميت سئو در طراحي وب سايت

مرجع رسمي مقالات تخصصي و حرفه اي سئو

اهميت سئو در طراحي وب سايت

۳۸ بازديد


اهميت بهينه سازي در طراحي سايتمعرفي بهينه سازيseo يا اين كه  سئو در مشهد موتورهاي كاوش يك استراتژي براي بهبود جايگاه تارنما شما در حاصل موتور كاوش ميباشد.
اين مشتمل بر شناسايي كلمه ها كليدي و عباراتي ميباشد كه استفاده كننده غرض شما هنگام جستجوي توليدها يا اين كه سرويس ها مانند شما مي‌باشد، بعد از آن در سوي مرتبه بندي مطلوب براي آن جستجوها، كارايي مي گردد. اما، اين يك توضيح بي آلايش ميباشد  و ميتوانيد براي جستجوي عميق خيس سئو موتور كاوش، منابع مارا در زمينه‌ي "seo" نظارت فرمائيد.
اهميت بهينه سازيامروزه  بهينه سازي (بهينه سازي) بخشي اصلي از استراتژي اثرگذار در بازاريابي ميباشد. ولي براي براي نشان دادن اهميت آن، به دلايلي كه تارنما شما به seo نياز داراست مي‌پردازيم.
seo ميتواند به شما در توليد مارك خويش ياري دهداگرچه برندسازي اكثر اوقات يك استراتژي بازاريابي سنتي به حساب ميآيد، در حالي كه seo به طور كاملً در جايگاه ديجيتالي قرار مي‌گيرد، اين دو دربرگيرنده فرآيند شبيه ميباشد.
ساختن يك مارك نيازمند اعتنا به آنچه شما ارائه مي دهيد و آنچه ديگرافراد در زمينه ي آن ميگويند، را در حيث ميگيرد.
· يك وبسايت seo گرديده ترافيك بيشتري را كسب مي نمايداز طرف ديگر، غرض بهينه سازي بهبود سكو تارنما شما در حاصل كاوش ميباشد. ولي بالاتر از آن، غرض دستيابي به درجه هاي بالا براي جذب ترافيك بيشتر  و از نگاه ايده آل، تبديل اين ترافيك به مشتري و سبقت از رقيبان ميباشد.
· بهينه سازي از شما نميخواهد كه هزينه فضاي تبليغ را بپردازيديكي‌از مطرح ترين مزاياي seo (بهينه سازي) اين ميباشد كه پرداخت هزينه براي فضاي تبليغات را مشتمل بر نميشود.
شيوه كارايي تبليغات سنتي را در حيث بگيريد. شما مكاني را كه مي‌خواهيد مارك شما ظواهر خواهد شد مشخص و معلوم ميكنيد، چه در يك شبكه تلويزيوني يا اين كه پايانه راديويي خاص باشد، چه در صفحه ها يك خبرنامه يا اين كه خبر نامه، آن‌گاه شما به شركتي كه صاحب و مالك آن رسانه ميباشد، براي جاي آن تبليغ ميپردازيد. ممكن ميباشد هزينه تبليغ خويش را براي زمان برهه زماني مشخص و معلوم يا اين كه در تعداد مشخصي بپردازيد به محض انتها اين زمان، تبليغات شما متوقف مي‌گردد  و حاصل براي تجارت شما متوقف گردد. اكنون، صفحه هاي مختلفي را كه در نتيجه ها موتور كاوش وجود داراست، در حيث بگيريد.


او‌لين سود درين ليست، تبليغات با پرداخت به ازاي هر كليك يا اين كه PPC ميباشد كه برچسب Ad نشان داده شده‌است. نقريبا مانند تبليغات سنتي، كسب يكي‌از اين نقاط با پرداخت هزينه.
اما ، در صورتي با PPC آشنا مي باشيد، مي‌دانيد كه تبليغ كنندگان صرفا وقتي كه استفاده كننده روي يك تبليغ كليك مي نمايد و از وب سايت بازديد مي نمايد، پرداخت مي نمايند.
هنوز هم، هر بازديد كننده هزينه اي را دربرگيرنده مي گردد و دقايقي كه يك تبليغ كننده عمل خويش را متوقف مي نمايد، آن‌ها اكران را متوقف مي نمايند .
ولي سايتهايي كه در نتيجه ها ارگانيك قرار ميگيرند، به صورت بي واسطه ذيل آن تبليغات، هيچ مبلغي براي اين جايگاه بندي ها نمي پردازند. در حالي كه احتمالاً آنان وقت و هزينه قابل توجهي را براي ساخت‌و‌ساز صفحه ها درجه بندي در آن نقاط سپرده گذاري كرده اند، آن ها در شيت يك ظواهر ميگردند چون الگوريتم گوگل مي پندارد كه آن‌ها قيمت بالايي را براي يوزرها آماده مي نمايند.
در سود، آنان فارغ از هزينه كردن يك ريال، ترافيك مطلوب براي كسب و عمل خويش را اخذ مي نمايند.
بهينه سازي به كاربر مقصود شما ياري مي نمايد تا وبسايت شما‌را پيدا نمايدseo (سئو) قادر است به شما ياري دهد تا در جستجوي داده ها به صورت دورازشوخي در مقابل استفاده كننده متبوع خويش قرار گيرد. و با دقت به اينكه چقدر معمول ميباشد كه مصرف كنندگان از موتورهاي كاوش براي يافتن داده ها راجع‌به توليدات و سرويس ها استعمال نمايند، اين يك زمان پهناور ميباشد. در واقعيت 62٪ از مصرف كنندگان زماني مي‌خواهند داده ها بيشتري در باب يك تجارت، فرآورده يا اين كه سرويس ها نو كسب نمايند، نخست به موتورهاي كاوش متوسل مي‌شوند  و 41٪ آنان هنگام مهيا بودن براي خريد از آن‌ها به كار گيري مي نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.