گوگل چطور برندها را تشخيص مي‌دهد؟

مرجع رسمي مقالات تخصصي و حرفه اي سئو

گوگل چطور برندها را تشخيص مي‌دهد؟

۲۲ بازديد


برندها در فضاي اينترنت سيگنال‌هايي مي‌فرستند  سئو در مشهد و موتورهاي جست‌وجو آنان‌را عده‌آوري مي‌نمايند. يكي‌از اين سيگنال‌ها تكرار اسم يك مارك ميباشد. منظورم اسم مارك سواي لينك و پيوند ميباشد و اين پاراگراف، تبليغ و رپورتاژ را حذف مي‌نمايد. هر چه اسم مارك شما بيشتر در فضاي ديجيتال مطرح گردد، بيشتر داراي اعتبار مي شويد.
ديجي متاع را در حيث بگيريد. چقدر انسان‌ها در رابطه آن سخن مي زنند؟ چقدر از فستيوال‌ها و پيشنهادهاي شگفت‌انگيزش كلام مي‌نمايند و تجربه‌هاي خريدشان را مطرح مي‌نمايند؟ همين شرايط كنوني اينجانب در يك نوشته ي علمي تخصصي در رابطه رابطه seo و برندسازي چند بار نام ديجي مال را بردم!؟ اين سيگنال به گوگل نشان مي دهد مارك ديجي متاع براي عموم اساسي ميباشد. اين يك تاثير برندسازي بر seo ميباشد.


سيگنال ديگري كه سبب شناسايي برندها ميشود و رابطه seo و برندينگ را پر‌نور‌خيس مي‌نمايد، تعداد دفعاتي ميباشد كه يوزرها اسم آنان جست‌وجو مي‌نمايند. اين سيگنال به دو شكل در حيث گرفته ميگردد: هم جست‌وجوي اسم مارك به تنهايي و هم جست‌وجوي اسم مارك به اضافه واژه و كلمه كليدي. يعني هم تعداد دفعاتي كه اسم وبنا سرچ مي شود اهميت داراست و هم تعداد دفعاتي كه ساخت وب سايت وبنا سرچ مي گردد.
آخري سيگنال اساسي درباره‌ي رابطه بهينه سازي و برندينگ ، ترازو ترافيك بدون واسطه يا اين كه Direct تارنما ميباشد. ترافيك بدون واسطه يعني تعداد كاربراني كه نشاني وبسايت شمارا در مرورگرشان وارد كرده‌اند و به وبسايت‌تان آمده‌اند. اين يعني وب سايت به اندازه‌اي براي‌شان اصلي ميباشد كه نشاني آن را محافظت مي باشند يا اين كه ذخيره كرده‌اند.
گوگل كل اين عامل ها را در حيث مي گيرد و به‌اين سود مي رسد كه به عنوان مثال ديجي مال يك مارك ميباشد.
زماني مارك ثبت گردد عمل seo شل‌خيس خواهد بود. بيشتر عموم حتي درصورتي كه سايتي را در جايگاه‌هاي فراتر ببينند، ترجيح ميدهند به برندي كه ميشناسند مراجعه نمايند. گوگل اين موضوع را تشخيص ميدهد و مرتبه تارنما شما‌را فراتر ميبرد. پس ارتقا نرخ كليك يا اين كه CTR هم يك تاثير برندسازي بر بهينه سازي ميباشد.
بيشتر بخوانيد :  آيا ساختار url بر seo وب سايت تاثير مي گذارد؟نكته آخري كه مي بايست به آن اشاره كنم اين ميباشد كه شباهت و رابطه seo و برندسازي بيشتر از اين صحبت‌ها ميباشد. در برندسازي هم مثل seo شما در اختيار گرفتن بدون نقص را در چنگ نداريد. كل تكنيك‌ها و ترفندها را به فعاليت ميبيريد ولي در غايت روي شم و تصوير فرضي عموم در اختيار گرفتن بدون نقص نداريد.
همين طور كه ميبينيد از هر راهي كه مي رويم، گشوده هم مي‌رسيم به مشاجره تعادل و تنوع فاكتورها! هم در مبحث seo و هم در مشاجره برندينگ مي بايست جامع و فراگير تصور كنيد، از سرويس ها seo منفعت ببريد، تمامي فاكتورها را در حيث بگيريد، شايسته ترين كارايي‌تان را بكنيد و اما اميدوار باشيد!
خواسته از برندسازي چه مي‌باشد؟برندسازي يعني نام و نشان دادن به يك سازمان. يعني تصوير و حسي از سازمان در ذهن كاربر ساخت و ساز كردن. از هنگامي كه ايده نخستين يك كمپاني يا اين كه سازمان صورت مي گيرد و نامي براي آن تعيين ميشود ما در درحال حاضر ايجاد يك مارك هستيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.