گوگل نامي آشناست كه كوچك و عظيم نام آن را بارها شنيده اند سئو در مشهد و شايد دست كم روزي يكبار مطلبي در آن سرچ كرده اند، مثل فرمان پخت قرمه سبزي يا اين كه يادگيري گويش انگليسي و امثال اين ها كه جزء بي آلايش ترين سرچ ها به اكانت ميايند، ولي آيا ميدانيد كه گوگل بر چه مبنا و ترتيبي آنان را به شما اكران ميدهد؟ به طبع چنانچه با فضاي محتوا نويسي آشناييت داشته باشيد ميدانيد كه تمامي اينها براساس الگوريتم هاي خاصي ميباشد كه دراين في مابين محتوا هاي بهينه سازي گرديده نقش مهمي ايفا مي نمايند.
ولي ديدني ميباشد بدانيد كه در حالتيكه مطلبي يكسان را در دسكتاپ و تلفن همراه گوگل سرچ فرماييد نتيجه ها متفاوتي ميبينيد و ترتيب ها يكسان نيستند. بدين خيال و خاطر كه گوگل الگوريتم هاي خويش را بارها تغييرو تحول داده و از ديتا بيس هاي گوناگوني براي درجه سود سرچ به كار گيري مي نمايد.
گوگل موتور هوشمندي ميباشد كه نتيجه ها را طبق سابقه جست و جوهاي شما برايتان نشان ميدهد و بيشتر درپي آن ميباشد كه جوابي در حدود ذوق وسليقه شما پيدا نمايد.
بياييد پاره اي تخصصي خيس بهاين مسئله نگاه كنيم و آن را بشكافيم. در حالتي كه بخواهيم عامل ها مرتبه بندي در گوگل را توضيح دهيم اينجا از طاقت دوستان بيرون ميباشد، پس صرفا به مورد ها و نكات اصلي اكتفا ميكنيم. اينجا روستا آيتم از مهمترين نكات تاثيرگذار مرتبه بندي گوگل را شرح ميدهيم.
مرتبه بندي گوگل چه است؟
مرتبه بندي گوگل به مقام و وضعيت وبسايت اشاره دارااست كه در ورقه نتيجه ها موتور هاي جست و جو نمايش داده مي شود. يقينا ميدانيد دست اندركاران و فاكتورهاي بخش اعظمي، حالت هاي وب سايت را در نتيجه ها جست و جو معلوم مي نمايد. مرتبه بندي وبسايت بر پايه ي لغت ها يا اين كه عبارت هاي كليدي در يك موتور جست و جو با موتور جست و جو ديگر شبيه وجود ندارد و تماما گوناگون هست.
هم اكنون در نصيب ذيل مهم ترين معيارهاي تاثيرگذار را براي گوگل ارزيابي ميكنيم.
11 معياري كه براي الگوريتم هاي گوگل بسيار اساسي است: 1.بك پيوندهاارجاع دادن مقاله به جايي ديگر از تارنما مي باشدكه مي شود به نترسي اذعان داشت، مهم ترين استدلال سكو بندي بك لينك و پيوند ها ميباشند. بك پيوند ها براي بازاريابي و شناساندن مارك به مخاطبين بسيار كارامد ميباشد و با هر توشه جستو جو در گوگل اسم مارك شما در ذهنش نقش مي بندد.
2. محتواميتوان اعلام كرد محتوا، seo و سكو بندي گوگل سه ضلع يك مثلث ميباشند كه بر يكديگر ارتباط بدون واسطه داراهستند. حالا چهطور؟ قطعا اين پاراگراف مشهور را بارها شنيديد كه محتوا پاد شاه ميباشد! شما با يك محتواي اصولي كه كل فاكتورها و فرمت ها را رعايت كرده پيش برويد ضلع دوم را هم كامل شدن كرده و با كامل شدن آن بر ضلع سوم يعني درجه بندي گوگل تاثير گذارده ايد.
محتوا براي تارنما موقعيت عرضه و تقاضا را داراست، از چه حيث؟ زماني كه يك وبسايت به نيكي كل كارداران و فاكتورها را رعايت و عرضه نموده باشد، كاربر درپي برآوره شدن نياز خويش هست و اينگونه ميشود كه تقاضاي مشتري براي آن سرويس ها آن تارنما زياد ميشود.
شنبه ۰۸ آذر ۹۹ | ۰۸:۰۴ ۲۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است