در مرحله بعد از آن ، اندي كرستودينا ، سئو در مشهد حيث بنيانگذار و رئيس ارشد بازاريابي Orbit Media را در دست داريم.
اندي سفارش مي نمايد درپي پست هايي باشيد كه به طور تقريب درجه بالايي دارا هستند و ويرايش دوباره آنانرا انجام مي دهيد. شما ميتوانيد اين پست هاي را در Google Analytics در بخش Acquisition و بعد از آن Search Console و آنگاه Queries يك غربال توسعه يافته را براي اكران عباراتي در لحاظ بگيريد كه حالت معدل (مرتبه) شما فراتر از ۱۰ باشد .
هم اكنون بروي آن مقالهها تغييرات مهم انجام دهيد. جزئيات ، مثالها ، پاسخها ، آمارها ، تصاوير ، نقل عهد و پيمان هاي شركت كردن كننده و هر چيز ديگري را كه به يك قطعه بهتر قادر است تبديل خواهد شد را اضافه نمائيد.
در اينجا ۳ طريق براي عملي خيس كردن اين تاكتيك آورده شدهاست:
كل جايگاه هاي كاغذ را چك نماييد .در هنگام دستكاري ، دقت نماييد كه در انتهاي شيت جستجوي نتيجه ها ، قسمت “اشخاص نيز ميپرسند” و “جستجوهاي داراي ارتباط” در زير ورقه مطلقا آورده گردد.اين عمل را تحت عنوان يك مميزي بازاريابي محتوا به صورت منظم و سه ماهه انجام دهيد.۳- از لود ويدئوهاي تاثير گذار غافل نشويد
Shilpa Shah ، بنيانگذار كمپاني Hummingbird Web Solutions ميگويد : بازاريابي ويديويي ميتواند منبع بزرگي براي به دست آوردن ترافيك باشد ، ولي بعضا از بازارياب ها هنوز از پتانسيل هاي آن غافل ميباشند.
Shilpa بر اين مسئله تأكيد مي نمايد كه يكياز شايسته ترين نكات مرتبط با جستجوگرها ،دقت به اهميت كيفيت بيشتر از كميت ميباشد : تنها چراكه شما تعداد متعددي برگه و مقاله را هر روزه بار گذاري ميكنيد مدام بهاين مفهوم وجود ندارد كه وب سايت شما وسعت بيشتري از ترافيك ارگانيك را به خويش جلب نمايد.
وي صاحبان وب سايت را ترغيب مي نمايد تا از پست هاي معدود عمق در بلاگ هايي كه دارنده تعداد معدود كلمه و واژه يا اين كه محتواي سطحي ميباشند، خلاص شوند و “به مكان آن تمركز خويش را بر روي محتواي معناداري كه حقيقتاً جالب ميباشد ، متركز نمايند و منجر شوند كه هر بازديد كننده بخواهد نوشتهيعلمي را بدون نقص بخواند. “
همينطور ، محتواي ويدئويي دارنده پتانسيل متعددي ميباشد كه براي seo بسيار عالي ميباشد و منجر جذب استفاده كننده خوب مي گردد. اين احتمال وجود داراست كه مخاطب شما تختگاز يك فيلم ۱ دقيقه اي را اجرا نمايد البته ممكن ميباشد طاقت نداشته باشد نوشتهيعلمي ۱۰۰ واژه و كلمه اي شمارا بخواند.
فيلم آنلاين اهميت متعددي دارا هستند و روز آپ ديت اساسي خيس ميشوند. سيسكو پيش گويي نموده است كه فيلم هاي آنلاين تا سال ۲۰۲۱ ۸۰٪ از مجموع ترافيك آنلاين را تشكيل ميدهد و ۴۳٪ از عموم ميگويند كه حتي محتواي ويديويي بيشتري را ميخواهند!
در اينجا طرز سئو محتواي ويديوي براي شما آورده شدهاست:
تيتر و توضيحات را در فيلم هاي سابق خيس را آپ ديت نمائيد تا قابل كاوش و داراي ارتباط باشيد.كيفيت صدا و فيلم و همينطور گرافيك و تصاوير را باصرفه نماييد.فيلم ها را در ساير محتواي تارنما خويش تركيب فرمائيد.۴- جايگاه بندي براي Snippets
اوليه توضيحي در رابطه Snippets بدم كه Snippets به گزاره ها يا اين كه نصيب و محتوا جالب يك نوشتهي علمي يا اين كه يك نوشته و يا اين كه حتي يك خبر نامه ميگويند.
پاره اي بيشتر از ۱۱٪ از حاصل جستجوها خصوصيت Snippets را داراهستند. اين نتيجه ها وقتي به اكران در ميآيند كه شما موضوعي را در گوگل و موتورهاي كاوش سرچ ميكنيد و ميتوانيد آن را مهمولا پس از تيتر تبليغات و پيش از نتيجه ها كاوش به اكران در ميايد.
ترفند بسيار زيباييست ، بياييد از A.J. Gherich و دوستان ما در SEMRush راجعبه چگونگي seo محتوا شما از آنها داده ها بيشتري بدست بياريم.
A.J. Ghergich ، بنيانگذار تاكسي بازاريابي Ghergich & Co. ، با ملازمت و همراهي SEMRush بروي يك تحقيق عظيم از ۶٫۹ ميليون Snippets كه از بيش تر از ۸۰ ميليون كلمه و واژه كليدي در كنار هم ساخته شده اند.
در اينجا يك سري شيوه براي seo محتواي شما براي Snippets آورده شدهاست:
روشن و مختصر باشيد.براي نسخه برداري و سرچ راحت از هدرها استعمال فرماييد.تعامل اجتماعي را محافظت نماييد.از منابع و لينك و پيوند هاي فرنگي كار كشته به كارگيري فرماييد.۵- ساختوساز محتواي جامع ، داراي اعتبار ، مدام سبز
دراين نصيب ايده ها Steve Rayson ميدرعامل BuzzSumo را داريم :
BuzzSumo در گزارش محتواي خويش در سال ۲۰۱۸ ، ۱۰۰ ميليون نوشتهي علمي منتشر گرديده در سال ۲۰۱۷ را آيتم تجزيه و چك قرار بخشيد و چيزهاي بسيار جالبي را راجعبه اشتراك اجتماعي ، پست هاي ويروسي و نوع محتوا يافت كه توان ماندگاري بالايي داراهستند.
براي آغاز، در ۳ سال قبلي ، اشتراك محتوا در شبكه هاي عمومي به نصف كاسته شده ميباشد. اين تا حدودي ناشي از اشباع محتوا ميباشد (هر روز ۳ ميليون پست وب لاگ منتشر ميگردد) و بخشي نيز به جهت ارتقاء اشتراك محتواي محرمانه (عموم پيام هاي سري به اشتراك ميگذارند و در صفحه هاي اساسي منتشر نميكنند).
۲ طرز عالي براي نشان داده شدن شما در موتورهاي كاوش وجود داراست كه دارنده محتواي عميق ، داراي اعتبار و مدام سبز در وبسايت خويش ميباشيد:
ايجاد محتواي بلند داشته باشيد ( محتواي طولاني خيس (دستكم ۲۰۰۰ واژه) )
از كلمه ها كليدي LSI استعمال فرماييد. اينها لغات كليدي يا اين كه عباراتي مي باشند كه به شدت با مسئله پست شما داراي ربط ميباشند. براي آشنا شدن با اين زمينه بهتر ميباشد خصوصي به وبسايت lsigraph بزنيد.
پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ | ۰۸:۴۸ ۲۴ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است