محتواي تكراري چه تأثيري در seo وب سايت و جايگاه تارنما شما دارااست
عمدي يا اين كه غيرعمدي، دزدي ادبي يا اين كه تكنيك هاي شبيه نگارشي، سئو در مشهد محتواي تكراري زمينه اي ميباشد كه ميليون ها تارنما را ذيل تأثير قرار ميدهد. در حالتيكه ميخواهيد بدانيد محتواي تكراري چه است و به چه شكل در درجه و seo وب سايت شما تأثير ميگذارد مكان صدق را تعيين نموده ايد.
دراين نوشتهيعلمي هر آنچه را كه دربارهي محتواي تكراري مي بايست بدانيد مطرح خوا هيم كرد. پيرو با ما همپا باشيد …
محتواي تكراري چه است
محتوايي كه پيش از اينً بوسيله شخص ديگري در مكان ديگري درج شده باشد محتواي تكراري duplicate content به حساب آورده مي شود. در شرايطي كه مطلبي را از سايت ديگري اسكن فرماييد و آن را در وبسايت خويش منتشر نمائيد، محتواي شما تكراري محسوب مي گردد. محتواي تكراري قادر است غير عمدي و از روي نادرست و يا اين كه عمدي باشد.
مطلقا محتواي تكراري يكياز جراحت هايي كه ميتواند به شما وارد نمايد، در مسئله برندينگ و برندسازي شما ميباشد. زماني شما متوجه گرديد، محتواي وبسايت اسكن برداري شدهاست، آيا بدين وب سايت اعتماد ميكنيد؟ تصور شما دراين لحظه در مورد اين مارك چه خواهد بود؟
چه محتوايي نسخه برداري اكانت ميشود” در بستر وب، محتواي تكراري هنگامي به وجود ميايد كه يك محتوا (يا اين كه بسيار مشابه به آن) در دو URL گوناگون ديده ميشود. ”
به ذكر معمولي خيس:
محتوا بايستي تا قبل از اينً در گوگل ايندكس گرديده باشد. درصورتيكه ورژن مهم محتوا در گوگل ايندكس نشده باشد، عليرغم اينكه محتواي دوم از مكان ديگري نسخه برداري شدهاست، تكراري محسوب نميشود.
از جمله در صورتي محتواي شما دقيقاً شبيه محتواي مجلات باشد، در حالي كه ممكن ميباشد از نظر تخصصي ضابطه اسكن رايت را نقض نمايد، ضابطه گوگل را نقض نمي نمايد و يك محتواي تكراري محسوب نمي خواهد شد.
حتي توصيه مي شود ناشراني كه ميخواهند از انتشارات چاپي مثل خبرنامه و روزنامه وارد دنياي ديجيتال شوند، محتواي مجلات شان را در تارنما نشريه نيز منتشر نمايند.
گوگل چه محتوايي را دوست داراست
تمامي ما ميدانيم كه گوگل خواهان محتواي كيفيت عالي ميباشد. در صورتيكه شما اين محتوا را داريد ولي چنين محتوايي هنوز در گوگل نيست، چرا از اين حالت به كار گيري نكنيد؟ اما حق با شماست، ممكن ميباشد بعضا از اخبار و يا اين كه بعضي از مطالب كاربرد خويش را با گذر مقطع از دست داده باشند. ولي ميتوانيم با اطمينان خيال بگوييم محتوايي با تيتر “چهگونه در سريع ترين مدت ممكن وزن خويش را كاهش دهيد” در مجلات وجود داراهستند كه مي توانند محتواي فوق العاده اي براي گوگل باشند.
حتي ميتوانيد مقصود مقاله ها را تغيير و تحول دهيد و آنهارا آپ ديت فرمائيد. به عنوان مثالً ” تكنيك هاي بدنسازي ده سال ۸۰ ” . براين اساس ميتوانيد ساختار محتوا را همانطور كه ميباشد محافظت فرمائيد (ولي ممكن ميباشد بخواهيد پيشگفتار جديدي بنويسيد).
ولي مورد محتواي تكراري پاره اي تخصصي خيس ميباشد. آيا نقل عهد و پيمان از سايرافراد محتواي تكراري به حساب آورده مي شود؟ در شرايطي كه محتواي اشخاص ديگري را در وبسايت تان منتشر فرماييد و منبع آن را بيان فرماييد محتواي شما گشوده هم تكراري محسوب مي گردد؟
براي حل اختلال محتواي تكراري طريق مشخصي نيست. به طبعً ميپرسيد چرا؟ به جهت اينكه نمايش هاي مختلفي وجود دارااست كه مي تواند منجر گردد محتواي شما تكراري محسوب خواهد شد. خوشبختانه چاره هاي متعددي براي برطرف كردن اين موضوع وجود دارااست و با اعتنا به وضعيت، ممكن ميباشد يك نحوه از طريق ديگر برتري داشته باشد. در زمينهي قضيه محتواي تكراري گفت و گو هاي متعددي وجود دارااست و ما اميدواريم در انتهاي اين نوشتهي علمي به كل سؤال هاي شما جواب داده گردد.
شنبه ۰۶ دی ۹۹ | ۰۹:۵۳ ۱۷ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است