چه زماني به سئو نياز نداريم؟

مرجع رسمي مقالات تخصصي و حرفه اي سئو

چه زماني به سئو نياز نداريم؟

۱۶ بازديد


آيا مدام seo براي تارنما شما ضروري ميباشد؟  سئو در مشهد چه سايتهايي ممكن ميباشد به seo نياز نداشته باشند؟ در‌حالتي كه تارنما ما seo مايحتاج نداشته باشد گشوده هم چه اصولي از seo را ميبايست مد حيث قرار دهد؟
احتمالا با تلاوت اين نوشته‌علمي، بتي كه از بهينه سازي براي خويش ساختيد، پاره اي ريزش مي‌نمايد! و متوجه مي شويد مدام به بهينه سازي نياز نداريد.اگر تمامي متخصصين محتوا به رخداد معتقدند seo برگ غالب براي پيشرفت هر سايتي ميباشد، ما با توكل بر عوارض پايين اثبات ميكنيم استثناهايي نيز وجود دارااست و مدام به seo نياز وجود ندارد، در واقع بهينه سازي اساسي ميباشد، البته خير براي هر سايتي! و خير در هر وقتي!قطعا مي دانيد كه در بين طرز‌هاي بازاريابي، seo سرآمد شيوه‌هاي ديگر از نگاه تاثيرگذاري و هزينه محسوب ميشود. با اين كه‌اين طريق به طور كامل اقتصادي  به صرفه ميباشد و نسبت به هزينه‌اي كه ميكنيد راندمان خير و خوبي به شما پيشكش مي‌نمايد ولي امان از زماني كه سواي آنكه به آن نياز داشته باشيد وقت و سرمايه گرانبهاي خويش را صرف آن فرماييد!


چرا و براي چه سايتهايي بهينه سازي ضروري وجود ندارد؟ما مدام گفته ايم بهينه سازي شايسته ترين راه و روش بازاريابي ست ولي واقعيت اين ميباشد كه گهگاه نيز حقيقتا به آن نياز نداريد.
بقول تارنما searchenginejournal : بهينه سازي شايسته ترين راه‌حل ميباشد، البته خير مدام!
براي تصميم در رابطه ضرورت نياز به بهينه سازي تارنما در صدر نگاهي به فرايند كسب و عمل خويش بياندازيد. در حالتي كه قرار ميباشد حريف كلمه ها كليدي پررقابت باشيد، به قسم پر اسم و رسم بايستي رمز كيسه را وا رفته فرماييد و براي گام گذاشتن در مسير بهينه سازي، صبوري نمائيد و اما مخارج هنگفت كنيد.
پس پيش از هر اقدامي، راندمان اقتصادي را احتساب فرماييد. آيا با صرف هزينه X ميليون براي seo، راندمان چشمگيري آيدتان مي‌گردد و اين راندمان صرفه اقتصادي براي كسب و فعاليت شما دارااست؟ يا اين كه نه؟
چنانچه رجوع و برگشت سرمايه براي شما صرفه اقتصادي ندارد، بهتر ميباشد به دور بهينه سازي را خط بكشيد. در كل، تعدادي برهان در تحت ذكر شده كه پروژه شما مي تواند نياز بدون شوخي به seo نداشته باشد:


فرآورده شما هيچ تقاضايي به هنگام كاوش نداردبا اين كه‌اين روز ها با سيلي از توليدات خلاقانه مواجه هستيم، البته متاسفانه ساخت‌و‌ساز هر مال خلاقانه‌اي به فروش پرسود منتهي نخواهد شد. در شرايطي‌كه ايجاد جنس شما ياور با درنظر گيري فاكتور مهمي به اسم «نياز» نباشد، عملا در بازار باخته‌ايد.
از جمله يك لامپ قوه بي سيم را در حيث بگيريد كه به طور همزمان كوشش پنكه را نيز دارااست. آيا كسي در گوگل در پي پنكه لامپ قوه‌اي خواهد بود؟ مسلما جواب منفي ميباشد.
حال پرسش اينجاست كه در حالتي‌كه قصد بازاريابي محصولي خلاقانه با ايده تازه داشتيم، از چه راهي ورود كنيم؟



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.