چرا محتوا براي seo اهميت دارااست؟seo
و محتوا در شايسته ترين شرايط، پيوندي را صورت مي دهند كه مي تواند هر اينترنت سايتي را به صدر منزلتبندي موتور كاوش سوق دهد. سئو در مشهد ولي اين صرفا هنگامي ميباشد كه آنها در شايسته ترين موقعيت خويش به استفاده كننده ارائه ميگردند. چون زماني كه در بدترين صورت ممكن ساخت شوند، ميتوانند از سمت گوگل جريمه شوند.مقصود اين مقاله روشن ميباشد؛ ارائه دركي از اين كه چرا محتوا براي بهينه سازي اصلي ميباشد و به شما نشان مي دهد كه چه كاري مي توانيد انجام دهيد تا مطمئن گرديد كهاين دو با هم در هماهنگي بدون نقص عمل مينمايند. همان گونه كه محتواي seo گرديده ساختوساز ميكنيم، فهم بهتري از استراتژي آن به دست خواهيم آورد، و ميفهميم كه قيمت بهينه سازي چه است، و چطور مي بايست در امر ايجاد محتواي seo گرديده
براي موتور كاوش فعاليت كنيم.بياييد آغاز كنيم.
مضمون «محتوا» چه ميباشد؟ارائه تعريفي ظريف براي محتوا كه به وسيله مجموع بازاريابان آيتم به كارگيري قرار مي گيرد، به طور تقريب غيرممكن خواهد بود. البته، مديريت برهان بازاريابي TopRank يعني لي ادن، يك سري تعريف و تمجيد از محتوا را از بازاريابان در سراسر عالم جمع آوري كرد كه يك كليت داراي انسجام به ما مي دهد.
بازارياب فعال seo هايدي كوهن، محتوا را اينگونه تعريف مي نمايد:
" محتوا با كيفيت خوب، داده ها اثرگذار يك روايت را به طرزاي متناسب با مقصود اخذ يك شم يا اين كه توليد تعامل از سوي مخاطب ارائه مي دهد. محتوا به واسطه گونه هاي فرمت ها مثلا متن، تصاوير، ويدئو، صدا، سخنراني و غيره مي تواند ذكر خواهد شد."
در حالي كه تعريف كوهن دربارهي محتوا مطلوب ميباشد، البته بايستي ادراك كنيم كه محتوا مدام با كيفيت خوب و موءثر وجود ندارد. تعداد متعددي از محتواهاي بد وجود دارااست كه هيچ داده ها داراي ارتباط و سودمندي به خواننده ارائه نمي نمايد. در تمجيد معمولي خيس ولي شبيه، بنيانگذار Social Triggers، دري هالپرن ميگويد:
" محتوا بهينه سازي گرديده به هر صورت (صوت، متن، ويدئو)، با اطلاعرساني، سرگرمي ها، و يا اين كه فراگيري به كساني كه پيرو آن ميباشند، يك نوع اطلاعرساني به حساب ميآيد." هالپرن محتواي را چيزي تعريف مينمايد كه دستكم، براي استفاده كننده داراي ربط و اثر گذار ميباشد.
همينطور بخوانيد:ايجاد محتوا چه ميباشد؟
قيمت محتواي بهينه سازي گرديده چه چيزي است؟گوگل، فرمانروا موتورهاي كاوش، بيشتراز ۳.۵ ميليارد كاوش در روز دارااست. و ازآنجاكه ما درباره ي باصرفه سازي موتور كاوش
سخن مي كنيم، مي بايست پاسخي براي اين پرسش پيدا كنيم. لري پيج و سرگيي برين در سال ۱۹۹۸ كمپاني گوگل را با يك مقصود احداث كردند:ماموريت ما اين ميباشد كه، داده ها عالم را سازماندهي كرده و آن را به طور همگاني در دسترس كليه در اختيار بگذاريم.
اين ماموريت تا امروزه ادامه دار باقي خواهد ماند. با اين درحال حاضر، روشي كه آن ها اين داده ها را سازماندهي مينمايند، در طي ساليان طولاني عوض شدهميباشد. الگوريتم هاي گوگل به صورت مداوم در عملكرد براي ارائه محتوا بهتر، و همان گونه كه ميگويند: در كسري از ثانيه موثر و مطلوب باشند.
نتيجه ها "اثرگذار و داراي ارتباط" كه گوگل در حالا كارايي براي ارائه آن ميباشد، قسمتهايي از محتواي مو جود در سطح اينترنت ميباشد كه همواره چشم ميگردند. اين محتوا ها بر پايه ي كارآيي و براساس كلمه و واژه اي كه استفاده كننده كاوش نموده است مرتبهبندي مي گردند. و اين بدان شكل ميباشد كه براي بهبود بهينه سازي بايستي محتوايي ساختوساز فرماييد كه براي يوزرها اثر گذار باشد.
ولي چطور مطمئن مي شويد كهاين محتوا موثر ميباشد؟ گوگل با جواب خويش به ما ياري مينمايد. پيشنهاد گوگل اين ميباشد كه، پيش از آغاز به ساخت و ساز محتوا بهينه سازي گرديده، اطمينان نتايج فرمائيد كه:
پنجشنبه ۱۱ دی ۹۹ | ۰۷:۳۳ ۳۰ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است